'Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)

Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)
1. Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει. Περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό είναι δυνατόν να επιβληθούν με νόμο μόνο εφόσον είναι απολύτως αναγκαίοι και δικαιολογούνται για λόγους εθνικής ασφάλειας, καταπολέμησης του εγκλήματος ή προστασίας δικαιωμάτων και συμφερόντων τρίτων.
2. Καθένας έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Η διευκόλυνση της πρόσβασης στις πληροφορίες που διακινούνται ηλεκτρονικά, καθώς και της παραγωγής, ανταλλαγής και διάδοσής τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους, τηρουμένων πάντοτε των εγγυήσεων των άρθρων 9, 9Α και 19.

Translate

ΕΛΛΑΣ...!!!

Συντεταγμένες: 39 00 Β, 22 00 Α

Η Ελλάδα βρίσκεται στο ΝΑ άκρο της Ευρώπης και έχει επιφάνεια 131.957 τ.χλμ. (ακτογραμμή: 13.676 χλμ. 1226 χλμ χερσαίων συνόρων) και πληθυσμό:

10.787.690 μόνιμοι κάτοικοι,εκ των οποίων:

5.303.690 άρρενες (49,2%) και 5.484.000 θήλεις (50,8%).

Ψηλότερο όρος: Όλυμπος, 2.917 μ

Πρωτεύουσα είναι η Αθήνα.Η τοπική ώρα είναι GMT +2 ώρες.

Κλιμα: Η Ελλάδα έχει μεσογειακό κλίμα με μεγάλη ηλιοφάνεια, ήπιες θερμοκρασίες και περιορισμένες βροχοπτώσεις.

Γενικες Πληροφοριες:

Πολίτευμα: Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία

Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Προκόπης Παυλόπουλος (από 13 Μαρτ 2015)

Πρωθυπουργός: Aλέξης Τσίπρας (από 20 Σεπτεμβρίου 2015)

Υπουργός Εθνικής Άμυνας: Πάνος Καμένος (από 20 Σεπτεμβρίου 2015)

Βουλή: 300 βουλευτές που εκλέγονται κάθε 4 χρόνια

Νόμισμα: Ευρώ (340,75 δρχ.) (από 01.01.2002)

Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η πατρίς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρά θεοίς και παρ' ανθρώποις τοις νουν έχουσιν...!!! ▒▓▀Ε▄▀▄Λ▀▄▀Λ▄▀Α▄Σ▀▄▒░...!!!

Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012

0 Φάε ότι σου δίνει η Μητέρα Γη ανά εποχή...!!!


10 τροφές της εποχής που θα σε βοηθήσουν να αδυνατίσεις..
10 τρόφιμα “φθινόπωρο/χειμώνας”, που θέλεις να έχεις πάντα στη λίστα σου πριν πας για ψώνια!
ΜΗΛΑ
Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και φλαβονοειδή, μας προστατεύουν από καρδιαγγειακές ασθένειες και γαστρεντερικές διαταραχές, δεσμεύουν τη χοληστερόλη και την αποβάλλουν με τα κόπρανα, ανακουφίζουν τα συμπτώματα της δυσκοιλιότητας και τέλος συμβάλλουν στη ρύθμιση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα. Είναι το πιο πλούσιο φρούτο σε πηκτίνη που σου προκαλεί κορεσμό γρήγορα, αποβάλει το λίπος και έτσι βοηθά στο αδυνάτισμα.
ΑΧΛΑΔΙΑ
Περιέχουν βιταμίνη C, βιταμίνη Κ, και φυτικές ίνες. Του τρεις σωματοφύλακες της υγείας 
και της ομορφιάς: Η βιταμίνη C συμβάλλει στην καταστροφή βακτηρίων και ιών, ενώ είναι η νούμερο πρώτη ύλη για να χτιστεί το κολλαγόνο που διατηρείο το δέρμα σου νέο και λαμπερό. Η βιταμίνη Κ συμβάλλει στη πήξη του αίματος σε περιπτώσεις αιμορραγίας και οι φυτικές ίνες προστατεύουν το παχύ έντερο από την εμφάνιση καρκίνου.
ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ
Πλούσια σε βιταμίνη C, κάτι που σημαίνει πως...
καταναλώνοντας καθημερινά πορτοκάλια, προστατεύεσαι από τις χειμερινές ιώσεις ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα. Αγαπούν το χαμόγελο και την εμφάνισή σου, διατηρώντας υγιή ούλα και δέρμα και συμβάλλουν στην απορρόφηση σιδήρου.
ΛΑΧΑΝΟ
Ένα φλιτζάνι λάχανο αποδίδει περίπου 33 θερμίδες, δηλαδή μία μερίδα σαλάτα λάχανο δεν ξεπερνάει τις 70 θερμίδες, όσες λοιπόν περιέχει και ένα φρούτο. Αν αναλογιστούμε κιόλας ότι είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, οι οποίες μειώνουν την απορρόφηση και αποθήκευση λίπους, τότε είναι ιδανικό για τη σιλουέτα σου.
Το λάχανο δρα ευεργετικά έναντι της δυσκοιλιότητας, των αιμορροϊδων, του πεπτικού έλκους και του καρκίνου. Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, μαγγάνιο, φυλλικό οξύ, ασβέστιο, κάλιο, βιταμίνες C, B1, B6, και Α. την θρεπτική του αξία.
ΣΠΑΝΑΚΙ
Αποτελεί σημαντική πηγή βιταμινών Κ, Α, C, Β2, Β6, φυλλικού οξέος, μαγγανίου, μαγνησίου, καλίου και φυτικών ινών. Με την κατανάλωσή του, προστατεύεται η καρδιά λόγω των αντοξειδωτικών που περιέχει, μειώνεται η αρτηριακή πίεση, μειώνεται ο κίνδυνος για καρκίνο στο παχύ έντερο, ενισχύεται η μνήμη και προστετεύεται η όραση.
ΜΠΡΟΚΟΛΟ
Το μπρόκολο αποτελεί σημαντική πηγή βιταμίνης C, της οποίας η αντιοξειδωτική δράση συμβάλλει στην ισχυροποίηση της άμυνας του οργανισμού. Επιπλέον λόγω της περιεκτικότητάς του σε φυλλικό οξύ βοηθά στην αναγέννηση των ερυθρών αιμοσφαιρίων και γι’αυτό η έλλειψή του οδηγεί σε μακροκυτταρική αναιμία. Το μαγνήσιο που περιέχει συγκρατει το ασβέστιο που είναι πολύ οφέλιμο για τον οργανισμό. Τέλος πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι έχει αντικαρκινική δράση λόγω των ενζύμων που περιέχει.
ΚΑΡΟΤΟ
Τα καρότα περιέχουν σε μεγάλη ποσότητα βιταμίνη Α που βελτιώνουν την όραση, και σε συνδυασμό με τη βιταμίνη Ε ενισχύουν την υγεία της επιδερμίδας. Πολύ ευεργετικά, για τον οργανισμό, είναι τα μέταλλα που περιέχονται στο καρότο όπως το ασβέστιο, φώσφορο και μαγνήσιο που συμβάλλουν στην υγεία των οστών, δοντιών και μυών.
ΜΑΡΟΥΛΙ
Βελτιώνει την όραση: Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστήμιου του Harvard η εβδομαδιαία κατανάλωση 2-4 μερίδων πράσινων λαχανικών (σπανάκι, μαρούλι μπρόκολο), μπορεί να μειώσει κατά 43% την πιθανότητα εμφάνισης του εκφυλισμού της ωχράς κηλίδας, που είναι ο κύριος λόγος μειωμένης όρασης στα άτομα άνω των 65 ετών. Καταπολεμά την δυσκοιλιότητα: Τα πράσινα λαχανικά είναι πολύ πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες αυξάνουν την κινητικότητα του εντέρου.
ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ
Τα μανιτάρια αποτελούν εξαιρετική τροφή χάρη στο υψηλό τους περιεχόμενο σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, βιταμίνες και ανόργανα στοιχεία. Επιπλέον, τα μανιτάρια έχουν μικρή θερμιδική αξία (150γρ. μανιτάρια δίνουν μόνο 32 θερμίδες, λιγότερη και από ένα φρούτο). Αυτό τα κάνει κατάλληλα για δίαιτες αδυνατίσματος. Η χαμηλή θερμιδική τους αξία οφείλεται στο γεγονός ότι είναι φτωχά σε λίπος και υδατάνθρακες. Δεν περιέχουν καθόλου χοληστερόλη και σχεδόν καθόλου κορεσμένα (κακά) λιπαρά.
ΡΟΔΙ
Tο ρόδι έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση χάρη στην υψηλή του περιεκτικότητα σε ανθοκυανίνες, πολυφαινόλες και τανίνες. Σύμφωνα με μετρήσεις ORAC (μέθοδος μέτρησης της αντιοξειδωτικής ποσότητας και δράσης τροφίμων) το ρόδι είναι ως και 3 φορές ισχυρότερο από το κόκκινο κρασί και το πράσινο τσάι!


Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αναζητηση στο ιστολογιο

Free GREECE Cursors at www.totallyfreecursors.com