'Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)

Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)
1. Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει. Περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό είναι δυνατόν να επιβληθούν με νόμο μόνο εφόσον είναι απολύτως αναγκαίοι και δικαιολογούνται για λόγους εθνικής ασφάλειας, καταπολέμησης του εγκλήματος ή προστασίας δικαιωμάτων και συμφερόντων τρίτων.
2. Καθένας έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Η διευκόλυνση της πρόσβασης στις πληροφορίες που διακινούνται ηλεκτρονικά, καθώς και της παραγωγής, ανταλλαγής και διάδοσής τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους, τηρουμένων πάντοτε των εγγυήσεων των άρθρων 9, 9Α και 19.

Translate

ΕΛΛΑΣ...!!!

Συντεταγμένες: 39 00 Β, 22 00 Α

Η Ελλάδα βρίσκεται στο ΝΑ άκρο της Ευρώπης και έχει επιφάνεια 131.957 τ.χλμ. (ακτογραμμή: 13.676 χλμ. 1226 χλμ χερσαίων συνόρων) και πληθυσμό:

10.787.690 μόνιμοι κάτοικοι,εκ των οποίων:

5.303.690 άρρενες (49,2%) και 5.484.000 θήλεις (50,8%).

Ψηλότερο όρος: Όλυμπος, 2.917 μ

Πρωτεύουσα είναι η Αθήνα.Η τοπική ώρα είναι GMT +2 ώρες.

Κλιμα: Η Ελλάδα έχει μεσογειακό κλίμα με μεγάλη ηλιοφάνεια, ήπιες θερμοκρασίες και περιορισμένες βροχοπτώσεις.

Γενικες Πληροφοριες:

Πολίτευμα: Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία

Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Προκόπης Παυλόπουλος (από 13 Μαρτ 2015)

Πρωθυπουργός: Aλέξης Τσίπρας (από 20 Σεπτεμβρίου 2015)

Υπουργός Εθνικής Άμυνας: Πάνος Καμένος (από 20 Σεπτεμβρίου 2015)

Βουλή: 300 βουλευτές που εκλέγονται κάθε 4 χρόνια

Νόμισμα: Ευρώ (340,75 δρχ.) (από 01.01.2002)

Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η πατρίς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρά θεοίς και παρ' ανθρώποις τοις νουν έχουσιν...!!! ▒▓▀Ε▄▀▄Λ▀▄▀Λ▄▀Α▄Σ▀▄▒░...!!!

Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012

0 Η ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΟΣΥΝΗ...!!!


Φωτογραφία: Στην πρωτοπορία της διεθνούς ναυτιλιακής βιομηχανίας συνεχίζουν να βρίσκονται οι Ελληνες εφοπλιστές και το 2012, παρά τη διεθνή ύφεση και τις τεράστιες δυσκολίες στη χρηματοδότηση -μέσω των τραπεζών- των επενδυτικών τους προγραμμάτων, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Οι Ελληνες εφοπλιστές το 2012 διατηρούν υπό τον έλεγχό τους 3.321 πλοία, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 224.051.881 dwt, και κατέχουν μερίδιο 16,10% στον παγκόσμιο στόλο, ο οποίος αποτελείται από 46.901 πλοία, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 1.518.109.503 dwt.
Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της United Nations Conference on Trade and Development (UNCTAD), που αναφέρεται στον παγκόσμιο εμπορικό στόλο πλοίων χωρητικότητας 1.000 gt και άνω, η ελληνική εμπορική ναυτιλία διατηρεί, και το 2012, την πρώτη θέση στην παγκόσμια ναυτιλία με βάση τη μεταφορική ικανότητα (dwt), με την Ιαπωνία να ακολουθεί στη δεύτερη θέση, τη Γερμανία στην τρίτη και τις Κίνα και Νότιο Κορέα στην τέταρτη και πέμπτη θέση, αντιστοίχως.
Ναυτιλιακοί κύκλοι σημείωσαν στην «Κ» ότι οι θετικές ειδήσεις που έρχονται από τον κλάδο της ναυτιλίας, παρά τη διεθνή κρίση, επιβεβαιώνουν την αντίληψη που λέει ότι το επιχειρείν θα πρέπει να είναι εξωστρεφές, ευέλικτο και χωρίς κρατικούς παρεμβατισμούς. Μάλιστα, οι ίδιοι κύκλοι σημείωσαν ότι πολλές ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες, παρά την κρίση, διαθέτουν σημαντική ρευστότητα, γεγονός που τους επιτρέπει να επανατοποθετούνται με επενδύσεις στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων μικρής ηλικίας (περί τα 10 έτη), που οι τιμές τους είναι σημαντικά χαμηλά, αλλά συγχρόνως να προχωρούν και σε παραγγελίες νεότευκτων, με προσεκτικές κινήσεις όμως. Σύμφωνα με στοιχεία διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων, οι Ελληνες εφοπλιστές κατά τη διάρκεια του 10μήνου του 2012 επένδυσαν άνω των 7,3 δισ. δολαρίων για την αγορά μεταχειρισμένων πλοίων αλλά και για την παραγγελία νέων. Ειδικότερα, επενδύθηκαν 3,5 δισ. δολάρια για την αγορά 202 μεταχειρισμένων πλοίων και 3,8 δισ. δολάρια για την παραγγελία 97 νεότευκτων.
Να σημειωθεί ότι οι περισσότεροι διεθνείς φορείς της ναυτιλίας αλλά και μεγάλες τράπεζες που διαθέτουν σημαντικά ναυτιλιακά χαρτοφυλάκια εκτιμούν ότι η αναμενόμενη ανάκαμψη της αγοράς στη ναυτιλία θα ξεκινήσει από το 2015, κάτι που είχε υποστηρίξει πριν από καιρό και ο πρόεδρος του κινεζικού κολοσσού Cosco Κάπτεν Γουέι Τζιανφού. Μάλιστα ο ίδιος είχε καλέσει τους πλοιοκτήτες να μην προχωρήσουν σε νέες μεγάλες παραγγελίες νεότευκτων προκειμένου να γίνει πιο διαχειρίσιμη η κατάσταση με την υπερπροσφορά νέων πλοίων.
Διεθνής κατάταξη
Ο ελληνικός εφοπλισμός διατηρεί σταθερά την πρώτη θέση διεθνώς, έστω και με μικρή υποχώρηση, αφού το 2012 ελέγχει το 16,1% του παγκόσμιου στόλου σε χωρητικότητα έναντι 16,8% το 2008 περίοδο που ξεκίνησε η κρίση. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Ιάπωνες εφοπλιστές, οι οποίοι έχουν μεγαλύτερο αριθμό πλοίων, 3.960 έναντι 3.321 των Ελλήνων, ωστόσο διαχειρίζονται μικρότερη χωρητικότητα 217.552.902 dwt και μερίδιο αγοράς 15,64% έναντι 224.051.881 dwt, και μερίδιο αγοράς 16,10% των Ελλήνων. Και οι Ιάπωνες, σύμφωνα με την έκθεση, απώλεσαν ένα μικρό ποσοστό μεριδίου, καθώς το 2011 ήταν 15,76%, σε αντίθεση, όμως, με το 2008 που ήταν 15,58%. Στην τρίτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης βρίσκεται η γερμανική πλοιοκτησία, με 3.989 πλοία, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 125.626.708 dwt, και μερίδιο αγοράς 9,03%, ενώ το 2010 είχαν μερίδιο αγοράς 9,17% και το 2008 είχαν μερίδιο αγοράς 9,08%. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Κίνα, με 3.629 πλοία, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 124.001.740 dwt και μερίδιο αγοράς 8,91% αυξημένο σε σχέση με το 2008, που ήταν 8,18%. Την πεντάδα «κλείνει» η Νότια Κορέα με στόλο 1.236 πλοίων, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 56.185.570 dwt και μερίδιο 4,04%.

Στην πρωτοπορία της διεθνούς ναυτιλιακής βιομηχανίας συνεχίζουν να βρίσκονται οι Ελληνες εφοπλιστές και το 2012, παρά τη διεθνή ύφεση και τις τεράστιες δυσκολίες στη χρηματοδότηση -μέσω των τραπεζών- των επενδυτικών τους προγραμμάτων, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Οι Ελληνες εφοπλιστές το 2012 διατηρούν υπό τον έλεγχό τους 3.321 πλοία, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 224.051.881 dwt, και κατέχουν μερίδιο 16,10% στον παγκόσμιο στόλο, ο οποίος αποτελείται από 46.901 πλοία, 
συνολικής μεταφορικής ικανότητας 1.518.109.503 dwt.
Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της United Nations Conference on Trade and Development (UNCTAD), που αναφέρεται στον παγκόσμιο εμπορικό στόλο πλοίων χωρητικότητας 1.000 gt και άνω, η ελληνική εμπορική ναυτιλία διατηρεί, και το 2012, την πρώτη θέση στην παγκόσμια ναυτιλία με βάση τη μεταφορική ικανότητα (dwt), με την Ιαπωνία να ακολουθεί στη δεύτερη θέση, τη Γερμανία στην τρίτη και τις Κίνα και Νότιο Κορέα στην τέταρτη και πέμπτη θέση, αντιστοίχως.
Ναυτιλιακοί κύκλοι σημείωσαν στην «Κ» ότι οι θετικές ειδήσεις που έρχονται από τον κλάδο της ναυτιλίας, παρά τη διεθνή κρίση, επιβεβαιώνουν την αντίληψη που λέει ότι το επιχειρείν θα πρέπει να είναι εξωστρεφές, ευέλικτο και χωρίς κρατικούς παρεμβατισμούς. Μάλιστα, οι ίδιοι κύκλοι σημείωσαν ότι πολλές ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες, παρά την κρίση, διαθέτουν σημαντική ρευστότητα, γεγονός που τους επιτρέπει να επανατοποθετούνται με επενδύσεις στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων μικρής ηλικίας (περί τα 10 έτη), που οι τιμές τους είναι σημαντικά χαμηλά, αλλά συγχρόνως να προχωρούν και σε παραγγελίες νεότευκτων, με προσεκτικές κινήσεις όμως. Σύμφωνα με στοιχεία διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων, οι Ελληνες εφοπλιστές κατά τη διάρκεια του 10μήνου του 2012 επένδυσαν άνω των 7,3 δισ. δολαρίων για την αγορά μεταχειρισμένων πλοίων αλλά και για την παραγγελία νέων. Ειδικότερα, επενδύθηκαν 3,5 δισ. δολάρια για την αγορά 202 μεταχειρισμένων πλοίων και 3,8 δισ. δολάρια για την παραγγελία 97 νεότευκτων.
Να σημειωθεί ότι οι περισσότεροι διεθνείς φορείς της ναυτιλίας αλλά και μεγάλες τράπεζες που διαθέτουν σημαντικά ναυτιλιακά χαρτοφυλάκια εκτιμούν ότι η αναμενόμενη ανάκαμψη της αγοράς στη ναυτιλία θα ξεκινήσει από το 2015, κάτι που είχε υποστηρίξει πριν από καιρό και ο πρόεδρος του κινεζικού κολοσσού Cosco Κάπτεν Γουέι Τζιανφού. Μάλιστα ο ίδιος είχε καλέσει τους πλοιοκτήτες να μην προχωρήσουν σε νέες μεγάλες παραγγελίες νεότευκτων προκειμένου να γίνει πιο διαχειρίσιμη η κατάσταση με την υπερπροσφορά νέων πλοίων.
Διεθνής κατάταξη
Ο ελληνικός εφοπλισμός διατηρεί σταθερά την πρώτη θέση διεθνώς, έστω και με μικρή υποχώρηση, αφού το 2012 ελέγχει το 16,1% του παγκόσμιου στόλου σε χωρητικότητα έναντι 16,8% το 2008 περίοδο που ξεκίνησε η κρίση. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Ιάπωνες εφοπλιστές, οι οποίοι έχουν μεγαλύτερο αριθμό πλοίων, 3.960 έναντι 3.321 των Ελλήνων, ωστόσο διαχειρίζονται μικρότερη χωρητικότητα 217.552.902 dwt και μερίδιο αγοράς 15,64% έναντι 224.051.881 dwt, και μερίδιο αγοράς 16,10% των Ελλήνων. Και οι Ιάπωνες, σύμφωνα με την έκθεση, απώλεσαν ένα μικρό ποσοστό μεριδίου, καθώς το 2011 ήταν 15,76%, σε αντίθεση, όμως, με το 2008 που ήταν 15,58%. Στην τρίτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης βρίσκεται η γερμανική πλοιοκτησία, με 3.989 πλοία, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 125.626.708 dwt, και μερίδιο αγοράς 9,03%, ενώ το 2010 είχαν μερίδιο αγοράς 9,17% και το 2008 είχαν μερίδιο αγοράς 9,08%. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Κίνα, με 3.629 πλοία, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 124.001.740 dwt και μερίδιο αγοράς 8,91% αυξημένο σε σχέση με το 2008, που ήταν 8,18%. Την πεντάδα «κλείνει» η Νότια Κορέα με στόλο 1.236 πλοίων, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 56.185.570 dwt και μερίδιο 4,04%.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αναζητηση στο ιστολογιο

Free GREECE Cursors at www.totallyfreecursors.com