'Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)

Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)
1. Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει. Περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό είναι δυνατόν να επιβληθούν με νόμο μόνο εφόσον είναι απολύτως αναγκαίοι και δικαιολογούνται για λόγους εθνικής ασφάλειας, καταπολέμησης του εγκλήματος ή προστασίας δικαιωμάτων και συμφερόντων τρίτων.
2. Καθένας έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Η διευκόλυνση της πρόσβασης στις πληροφορίες που διακινούνται ηλεκτρονικά, καθώς και της παραγωγής, ανταλλαγής και διάδοσής τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους, τηρουμένων πάντοτε των εγγυήσεων των άρθρων 9, 9Α και 19.

Translate

ΕΛΛΑΣ...!!!

Συντεταγμένες: 39 00 Β, 22 00 Α

Η Ελλάδα βρίσκεται στο ΝΑ άκρο της Ευρώπης και έχει επιφάνεια 131.957 τ.χλμ. (ακτογραμμή: 13.676 χλμ. 1226 χλμ χερσαίων συνόρων) και πληθυσμό:

10.787.690 μόνιμοι κάτοικοι,εκ των οποίων:

5.303.690 άρρενες (49,2%) και 5.484.000 θήλεις (50,8%).

Ψηλότερο όρος: Όλυμπος, 2.917 μ

Πρωτεύουσα είναι η Αθήνα.Η τοπική ώρα είναι GMT +2 ώρες.

Κλιμα: Η Ελλάδα έχει μεσογειακό κλίμα με μεγάλη ηλιοφάνεια, ήπιες θερμοκρασίες και περιορισμένες βροχοπτώσεις.

Γενικες Πληροφοριες:

Πολίτευμα: Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία

Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Αικατερίνη Σακελλαροπούλου (από 22 Ιαν 2020)

Πρωθυπουργός: Kυριάκος Μητσοτάκης (από 07 Ιουλίου 2019)

Υπουργός Εθνικής Άμυνας: Νικόλαος Παναγιωτόπουλος (από 07 Ιουλίου 2019)

Βουλή: 300 βουλευτές που εκλέγονται κάθε 4 χρόνια

Νόμισμα: Ευρώ (340,75 δρχ.) (από 01.01.2002)

Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η πατρίς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρά θεοίς και παρ' ανθρώποις τοις νουν έχουσιν...!!! ▒▓▀Ε▄▀▄Λ▀▄▀Λ▄▀Α▄Σ▀▄▒░...!!!

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

0 Μία «πρόταση» προς τους Δήμους Αλεξανδρούπολης και Σαμοθράκης αντί της αγοράς πλοίου…!!!


«Ζεσταίνουν μηχανές» τα υδροπλάνα
Την αναβίωση γραμμών υδροπλάνων επιδιώκει η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, για την ενίσχυση της σύνδεσης των Επτανήσων μεταξύ τους, με την ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και με χώρες της Αδριατικής. Το μέσο αυτό είχε χρησιμοποιηθεί στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας - γραμμή Κέρκυρας - Πάτρας- και αποδείχτηκε εξυπηρετικό, ωστόσο προβλήματα υποδομών και κενά στη νομοθεσία το αδρανοποίησαν.
         
Σήμερα, η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων προσπαθεί να ξανανοίξει το κεφάλαιο, εκτιμώντας ότι θα προσφέρει μια σημαντική εναλλακτική συγκοινωνιακή λύση. Ηδη ο περιφερειάρχης Σπύρος Σπύρου, σε πρόσφατη συνέντευξή του στη «δημοκρατία», τόνισε ότι «σημαντική ενέργεια είναι η νομοθέτηση για τη δρομολόγηση υδροπλάνων που θα ενώνουν τα ιόνια νησιά».
Οχημα για την επιστροφή των υδροπλάνων στην ενεργό δράση θεωρείται πρόγραμμα που αφορά τη σύνδεση χωρών της Αδριατικής. Πρόκειται για το πρόγραμμα με τίτλο «Δημιουργία δικτύου υδροπλάνων στη λεκάνη της Αδριατικής», το οποίο χρηματοδοτείται από κεφάλαια της διασυνοριακής συνεργασίας (IPA Adriatic).
Πρόσφατα, μάλιστα, στο Τζιουλιανόβα της Ιταλίας πραγματοποιήθηκαν οι εργασίες της εναρκτήριας συνάντησης των εταίρων του προγράμματος και ακολούθησε παρουσίασή του στους εκπροσώπους του ιταλικού Τύπου.
Επικεφαλής εταίρος του προγράμματος είναι η επαρχία Τέραμο της Ιταλίας, ενώ η Περιφερειακή Ενότητα Κέρκυρας εκπροσωπεί τη χώρα μας και είναι η μόνη της διεθνούς ομάδας με εμπειρία από τη λειτουργία των υδροπλάνων στη χωρική της αρμοδιότητα. Οι υπόλοιποι επτά εταίροι προέρχονται από την Ιταλία, το Μαυροβούνιο, την Κροατία και την Αλβανία.
Το πρόγραμμα, διάρκειας 36 μηνών και συνολικού προϋπολογισμού 3.000.000 ευρώ αφορά την ανάπτυξη ενός πιλοτικού δικτύου μεταφορών μέσω υδροπλάνων, που θα συνδέει τις χώρες της Αδριατικής. Αρχικά, το πρόγραμμα προβλέπει τη σε βάθος έρευνα και μελέτη, προκειμένου να διαπιστωθεί η ύπαρξη των προϋποθέσεων σε επίπεδο υποδομών, αλλά και νομικού πλαισίου σε κάθε συμμετέχουσα χώρα. Η εναρμόνιση των προϋποθέσεων αυτών με τις ευρωπαϊκές οδηγίες μπορεί να δημιουργήσει ένα υγιές επιχειρηματικό περιβάλλον, που θα αποτελέσει τη βάση ιδιωτικών εμπορικών δρομολογίων.
Στη συνέχεια, το πρόγραμμα προβλέπει τον σχεδιασμό ενός επιχειρηματικού μοντέλου για την έναρξη τακτικής επιβατικής γραμμής, την εξεύρεση πιθανού ενδιαφερόμενου operator και επιχειρηματικής ομάδας και, τέλος, τη λειτουργία μιας πιλοτικής γραμμής.
Δημήτρης Κυριακόπουλος

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αναζητηση στο ιστολογιο

Free GREECE Cursors at www.totallyfreecursors.com