Το C-130 ενημέρωσε το ΑΤΑ και συνέχισε την πορεία του μέχρι να βρεθεί εκτός του βεληνεκούς των Α/Α συστημάτων της τουρκικής φρεγάτας (κλάσης Ο.Η.Perry με βλήματα SM-1).
Λίγο αργότερα στις 21.05, η Πολεμική αεροπορία έστειλε στο βόρειο Αιγαίο ένα σχηματισμό μαχητικών κρούσης και συγκεκριμένα 4 F-4E Peace Icarus 2000, τα οποία ενώ πετούσαν εντός του ΕΕΧ δέχθηκαν νέα προειδοποίηση για ενδεχόμενη κατάρριψή τους από τουρκική φρεγάτα που έπλεε στην περιοχή.
Σε βοήθειά τους έσπευσαν δύο ελληνικά F-16C τα οποία πέταξαν σε μεγαλύτερο ύψος από τα F-4 «για τον φόβο των Ιουδαίων». Στις 22.16 κι ενώ τα F-4 είχαν αποχωρήσει, τα ελληνικά F-16 πήραν σήμα ότι είχαν εγκλωβιστεί από τα αντιαροπορικά ραντάρ δύο φρεγάτών και έπρεπε να αποχωρήσουν άμεσα!
Η νύχτα που ακολούθησε ήταν πραγματικά έντονη και κράτησε σε κατάσταση υψηλού συναγερμού τις Ένοπλες Δυνάμεις. Τα τουρκικά ελικόπτερα ναυτικής συνεργασίας S-70 εκτελώντας συνδυασμένες ασκήσεις με τα τουρκικά υποβρύχια που σε τρεις τουλάχιστον περιπτώσεις κινήθηκαν, όπως μας αναφέρθηκε, «κοντά ή μέσα στα εθνικά χωρικά ύδατα», προχώρησαν σε 10 παραβιάσεις του Ε.Ε.Χ.!
Ιδού οι ακριβείς ώρες και τα σημεία που έγιναν οι παραβιάσεις οι οποίες απεκρύβησαν επιμελώς:
12:24 Χίο- Σάμο
1:47 ΒΔ Ικαρίας
3:37 ΒΑ Σκυρου
3¨50 Σάμο-Κω
5:00 Νότια Σάμου
5:21 Λήμνο Λέσβο
6:34 Δυτικά Λέσβου
6:38 Νότια Σάμου
8:10 Χίο- Σάμο
8:43 Λήμνο-Λέσβο
Από τις 8:00 μέχρι τις 8:50 υπήρξε μπαράζ παραβιάσεων από όλα τα τουρκικά αεροπορικά μέσα οι οποίες ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό να καταμετρηθούν!
Πάντως στις 9:14 δύο τουρκικά F-16 μεταξύ Λήμνου-Λέσβου, στις 9:19 δύο άλλα F-16, επίσης σε Λήμνο-Λέσβο και στις 10:40 ελικόπτερο μάλλον S-70 σε μεταξύ Σάμου-Κω, παραβίασαν τον Ε.Ε.Χ.
Οι παραπάνω πληροφορίες είναι απόλυτα ακριβείς, αλλά τονίζουμε την δυσχέρεια στην συλλογή των πληροφοριών λόγω της απαγόρευσης που έχει επιβληθεί στα Επιτελεία από την κυβέρνηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου