'Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)

Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)
1. Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει. Περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό είναι δυνατόν να επιβληθούν με νόμο μόνο εφόσον είναι απολύτως αναγκαίοι και δικαιολογούνται για λόγους εθνικής ασφάλειας, καταπολέμησης του εγκλήματος ή προστασίας δικαιωμάτων και συμφερόντων τρίτων.
2. Καθένας έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Η διευκόλυνση της πρόσβασης στις πληροφορίες που διακινούνται ηλεκτρονικά, καθώς και της παραγωγής, ανταλλαγής και διάδοσής τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους, τηρουμένων πάντοτε των εγγυήσεων των άρθρων 9, 9Α και 19.

Translate

ΕΛΛΑΣ...!!!

Συντεταγμένες: 39 00 Β, 22 00 Α

Η Ελλάδα βρίσκεται στο ΝΑ άκρο της Ευρώπης και έχει επιφάνεια 131.957 τ.χλμ. (ακτογραμμή: 13.676 χλμ. 1226 χλμ χερσαίων συνόρων) και πληθυσμό:

10.787.690 μόνιμοι κάτοικοι,εκ των οποίων:

5.303.690 άρρενες (49,2%) και 5.484.000 θήλεις (50,8%).

Ψηλότερο όρος: Όλυμπος, 2.917 μ

Πρωτεύουσα είναι η Αθήνα.Η τοπική ώρα είναι GMT +2 ώρες.

Κλιμα: Η Ελλάδα έχει μεσογειακό κλίμα με μεγάλη ηλιοφάνεια, ήπιες θερμοκρασίες και περιορισμένες βροχοπτώσεις.

Γενικες Πληροφοριες:

Πολίτευμα: Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία

Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Αικατερίνη Σακελλαροπούλου (από 22 Ιαν 2020)

Πρωθυπουργός: Kυριάκος Μητσοτάκης (από 07 Ιουλίου 2019)

Υπουργός Εθνικής Άμυνας: Νικόλαος Παναγιωτόπουλος (από 07 Ιουλίου 2019)

Βουλή: 300 βουλευτές που εκλέγονται κάθε 4 χρόνια

Νόμισμα: Ευρώ (340,75 δρχ.) (από 01.01.2002)

Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η πατρίς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρά θεοίς και παρ' ανθρώποις τοις νουν έχουσιν...!!! ▒▓▀Ε▄▀▄Λ▀▄▀Λ▄▀Α▄Σ▀▄▒░...!!!

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

0 Συνέντευξη Γ. Παπακωνσταντίνου Υπουργού Οικονομικών στην εφημερίδα «ΗΜΕΡΗΣΙΑ» και στους δημοσιογράφους Μαρία Βουργανά και Κώστα Τσαχάκη


ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Έως πότε θα συνεχισθεί αυτό το θρίλερ με τα Greek statistics; Θα είναι τελευταία η προαναγγελθείσα αναθεώρηση ελλείμματος – χρέους; Ως χώρα δεν πρέπει να αξιώσουμε ένα «τέλος» ώστε να γνωρίζουμε ποιες είναι οι υποχρεώσεις μας;
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Ως χώρα, όχι απλώς «αξιώσαμε», αλλά έχουμε κάνει και οτιδήποτε μπορούσε να γίνει, για να έχουμε τα πιο αξιόπιστα στατιστικά στην ΕΕ. Όλους αυτούς τους μήνες, η ανεξάρτητη πλέον ΕΛΣΤΑΤ και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς του στατιστικού συστήματος έχουν συνεργαστεί απόλυτα με την Eurostat, για να κλείσουν τα ανοικτά ζητήματα και, κυρίως, το ύψος του ελλείμματος του 2009. Αυτό που ως Κυβέρνηση έχουμε ζητήσει είναι να γίνει ό,τι χρειάζεται, για να φύγουν όλοι οι αστερίσκοι και οι επιφυλάξεις για τα ελληνικά δημοσιονομικά στατιστικά και αυτό θα γίνει, όπως η Eurostat ανακοίνωσε, το Νοέμβριο – και αυτό γιατί η ίδια ήθελε να κάνει κάποιες επιπλέον δειγματοληψίες. Το «θρίλερ», λοιπόν, των στατιστικών θεωρούμε ότι έχει πλέον ημερομηνία λήξης, ενώ έχουμε θεσμοθετήσει και υλοποιούμε δράσεις, για να μην επαναληφθεί ποτέ ξανά στο μέλλον μια παρόμοια κατάσταση που εξέθεσε τη χώρα μας.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: H ανοδική αναθεώρηση του ελλείμματος...
του 2009 διαμορφώνει νέα δεδομένα για το 2010 και το 2011 με τον Επίτροπο Όλι Ρεν να προαναγγέλλει επί της ουσίας πρόσθετα μέτρα για τον επόμενο χρόνο. Τι μεγέθους θα είναι η αρνητική επίπτωση στη δημοσιονομική προσαρμογή με δεδομένο ότι το έλλειμμα του 2011 πρέπει να πέσει στο 7% του ΑΕΠ; Να περιμένουμε νέους φόρους ή θα περικόψετε ακόμη πιο πολύ τις δαπάνες του ευρύτερου δημόσιου τομέα ιδίως στις ΔΕΚΟ; Δεν είναι πλέον ώρα – με διαπιστωμένη την κόπωση που φέρνει στην είσπραξη των εσόδων η αύξηση των φόρων – να αλλάξει το μείγμα της δημοσιονομικής προσαρμογής;
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Ο στόχος μας για το 2011 είναι ένα έλλειμμα 7,6% του ΑΕΠ ή 17 δισ. ευρώ – και αυτό ισχύει ανεξάρτητα από την αφετηρία μας το 2009 και το 2010. Το προσχέδιο του Προϋπολογισμού του 2011, το οποίο δεν έχει συμπεριλάβει τα στοιχεία της διευρυμένης γενικής κυβέρνησης, που θα προκύψουν από την αναθεώρηση, έχει θέσει ένα πιο φιλόδοξο στόχο από αυτόν του προγράμματος. Όμως, η δέσμευσή μας στο πλαίσιο του Προγράμματος Οικονομικής Πολιτικής παραμένει το 7,6% και όχι το 7%. Τα δε μέτρα που θα υποστηρίξουν το στόχο του 2011 έχουν ήδη ανακοινωθεί και έχουμε ξεκαθαρίσει ότι δεν πρόκειται να προσθέσουμε σε αυτά άλλα επώδυνα μέτρα για τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους. Σε κάθε περίπτωση, από το 2011 αρχίζουν να αποδίδουν διαρθρωτικά μέτρα και παρεμβάσεις που θεσμοθετήθηκαν μέσα στο 2010, όπως η φορολογική μεταρρύθμιση που περιλαμβάνει τα τεκμήρια προσδιορισμού εισοδήματος και μια σειρά από πολύ σημαντικά μέτρα για τη φοροδιαφυγή, η μεταρρύθμιση του δημοσιονομικού που επιτρέπει πολύ πιο αυστηρό και συστηματικό έλεγχο πάνω στις δημόσιες δαπάνες και φυσικά παρεμβάσεις στοχευμένες σε πολύ ελλειμματικούς τομείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως είναι τα νοσοκομεία και οι ΔΕΚΟ.  
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εκκρεμεί ακόμη η απόφαση για τις ανακατατάξεις στον ΦΠΑ.  Στην περίπτωση που η Κομισιόν απορρίψει το αίτημα της κυβέρνησης, για μετάταξη ορισμένων προϊόντων από το συντελεστή 11% στον χαμηλό συντελεστή ο οποίος είναι σήμερα 5,5%, ποιο είναι το εναλλακτικό σχέδιο; Θα αυξήσετε το  συντελεστή 11% στο 12% ή 13%; Για ποια προϊόντα και υπηρεσίες θα μπορούσε να αυξηθεί ο ΦΠΑ από το 11% στο 23%;
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Έχουμε, ήδη, προαναγγείλει μια ανακατάταξη στους συντελεστές ΦΠΑ, απορρίπτοντας κατ’ αρχάς τη μαζική μετάταξη προϊόντων από το 11% στο 23%, που είχε αρχικά προβλεφθεί. Είμαστε ακόμη σε διαδικασία συζήτησης και αξιολόγησης διαφορετικών σεναρίων, ώστε να επιτευχθεί ποσοτικά ο στόχος που έχει τεθεί από το συγκεκριμένο μέτρο, χωρίς να υπάρξει μεγάλη επιβάρυνση στις καθημερινές δαπάνες του μέσου ελληνικού νοικοκυριού.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πόσο θα είναι τελικά το δημοσιονομικό αποτέλεσμα από τις μετατάξεις του ΦΠΑ; Ένα δισ. ευρώ όπως προβλέπει το Μνημόνιο ή λιγότερα;
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Ο στόχος παραμένει στο 1 δισ. ευρώ, αλλά θα επιτευχθεί με ένα συνδυασμό μέτρων. Θυμίζω ότι ήδη έχει επιβληθεί ΦΠΑ σε δραστηριότητες που εξαιρούνταν και αυτό θα αποδώσει στο σύνολό του το 2011. Άρα, μόνο από την αναπροσαρμογή των συντελεστών ΦΠΑ και τη μετάταξη προϊόντων στοχεύουμε σε λιγότερα έσοδα από το 1 δισ. ευρώ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μετά την απευθείας και όχι σταδιακή μείωση του συντελεστή φορολογίας των αδιανέμητων κερδών από το 24% στο 20% από το 2011 που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός, θα προχωρήσετε σε ευνοϊκότερη φορολόγηση των μερισμάτων; 
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Η φορολόγηση των διανεμόμενων κερδών στην κλίμακα των φυσικών προσώπων είναι ένα δίκαιο μέτρο. Θυμίζω ότι τα μερίσματα μέχρι σήμερα φορολογούνταν αυτοτελώς και η συνολική φορολογική επιβάρυνση ήταν 32,5%. Η Ελλάδα ήταν από τις λίγες χώρες στον ΟΟΣΑ με τέτοιο καθεστώς φορολόγησης στα διανεμόμενα κέρδη. Αντίθετα με ό,τι λέγεται, οι μόνοι που θα επιβαρυνθούν περισσότερο από αυτό το μέτρο είναι οι μερισματούχοι με πολύ υψηλά συνολικά εισοδήματα, ενώ εκείνοι που έχουν χαμηλά και μεσαία εισοδήματα θα πληρώσουν λιγότερα. Όμως, γενικότερα, και όσο βελτιώνονται τα δημοσιονομικά, στόχος μας είναι η μείωση των φορολογικών συντελεστών, τόσο για τα νοικοκυριά όσο και τις επιχειρήσεις.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Με την οικοδομή και την κτηματαγορά να έχουν υποστεί καθίζηση, υπάρχει σκέψη για μείωση των φόρων στις μεταβιβάσεις ακινήτων; Πότε να περιμένουμε τις νέες αντικειμενικές αξίες;    
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Δεν υπάρχει σκέψη για αλλαγή στο νέο καθεστώς φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας. Προσαρμογές στις αντικειμενικές αξίες θα έχουμε στο νέο έτος, δίνοντας όμως σε πρώτη φάση προτεραιότητα στην ένταξη στο σύστημα οικισμών που σήμερα βρίσκονται εκτός, και σε δεύτερο στάδιο προσαρμογή των αξιών σε περιοχές που είναι σκανδαλωδώς χαμηλές οι υπάρχουσες αντικειμενικές τιμές.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εξετάζετε μείωση του τέλους ταξινόμησης και του φόρου πολυτελείας των αυτοκινήτων για να στηρίξετε τον κλάδο που πλήττεται από την κρίση;
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Δεν έχουν υπάρξει αυτή τη στιγμή αποφάσεις για διορθωτικές κινήσεις, αν και υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από τους φορείς του συγκεκριμένου κλάδου, που το λαμβάνουμε υπόψη.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Παραμένει στο σχεδιασμό σας η εξίσωση του φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης; Και αν ναι από πότε;  
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: στα καύσιμα, που εκτιμάται ότι έχει τεράστιες διαστάσεις στη χώρα μας. Η εξίσωση του φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης είναι ένα μέτρο σε αυτή την κατεύθυνση υπό την απόλυτη δέσμευση και προϋπόθεση ότι θα υπάρχει μηχανισμός αντισταθμιστικής πληρωμής για τα νοικοκυριά. Αν υπάρξει οριστική απόφαση πάνω σε αυτό το μέτρο, η υλοποίησή του δεν μπορεί να γίνει πριν από το φθινόπωρο του 2011.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Η τρόικα περιμένει το άνοιγμα των επαγγελμάτων. Πότε θα νομοθετήσετε;
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Η παρέμβαση είναι σε στάδιο νομοτεχνικής επεξεργασίας. Το πλαίσιο θα ανακοινωθεί πριν από το τέλος του έτους και συνεπώς αναμένουμε θέσπισή του το αργότερο στις αρχές του 2011.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Στο μέτωπο του δανεισμού παρατηρείται μία μικρή αλλά σταθερή αποκλιμάκωση των επιτοκίων η οποία εκδηλώθηκε με το άνοιγμα της συζήτησης για την επιμήκυνσης αποπληρωμής των δανείων από τον μηχανισμό στήριξης. Πιστεύετε πως  σε περίπτωση που ληφθεί σχετική απόφαση και ανακοινωθεί θα ανοίξει ο δρόμος για να βγούμε στις αγορές με ομόλογα στο δεύτερο εξάμηνο του 2011;
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Είμαι αισιόδοξος, στο βαθμό που βλέπω ότι προχωράμε με σταθερά βήματα στην εφαρμογή του Προγράμματος και στην εκπλήρωση των στόχων που θέτουμε. Είναι πολύ θετικό ότι οι αγορές, που μάς παρακολουθούν, ανταποκρίνονται θετικά και θεωρώ ότι, αν συνεχιστεί η δική μας καλή πορεία, θα μπορέσουμε πράγματι να βγούμε στις αγορές νωρίτερα από την εξάντληση του περιθωρίου που μάς δίνει ο μηχανισμός στήριξης, μέσα στο 2011.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Χωρίς επιμήκυνση μήπως βρεθούμε εκ νέου σε …αδιέξοδο το 2014 ή το 2015 όταν οι δανειακές μας ανάγκες θα ξεπερνούν εκ νέου τα 70 δις ευρώ κατ΄ έτος ;
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Δεν το πιστεύω. Το 2009 το χρέος μας ήταν μικρότερο από αυτό που προβλέπεται για το 2014, αλλά οι αγορές έκλεισαν γιατί δανειστήκαμε πάνω από 60 δισ. ευρώ, ενώ δηλώναμε μικρότερο έλλειμμα, γιατί το έλλειμμα μας ήταν τεράστιο, το πρωτογενές έλλειμμα πολύ μεγάλο, και η ανάπτυξη αρνητική. Από το 2012, οι συνθήκες αυτές αντιστρέφονται πλήρως: το έλλειμμα θα μειωθεί, θα έχουμε πρωτογενές πλεόνασμα που θα καλύπτει μέρος των αναγκών χρηματοδότησης του χρέους, και η ανάπτυξη θα είναι θετική. Αυτές είναι οι προϋποθέσεις, για να υπάρξει ξανά εμπιστοσύνη από αυτόν που επενδύει στο ομόλογο του Ελληνικού Δημοσίου ότι θα μπορέσει να πάρει πίσω τα λεφτά του στο μέλλον. Η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης το συντομότερο δυνατό είναι και η μόνη λύση σε οτιδήποτε σήμερα φαίνεται ως αδιέξοδο.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Στο σκέλος των δαπανών μπορείτε να διαβεβαιώσετε ότι δεν θα ακολουθηθεί  και πάλι το φετινό μοντέλο με περικοπές στις συντάξεις και τα επιδόματα των δημοσίων υπαλλήλων οι οποίοι φοβούνται πως με το νέο μισθολόγιο θα «συρρικνωθούν» εκ νέου οι αποδοχές τους εντός του 2011;
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Η συζήτηση για το ενιαίο μισθολόγιο δεν πρέπει να συγχέεται με τα αναγκαία δημοσιονομικά μέτρα που χρειάστηκε να παρθούν μέσα στο 2010 σε μια προσπάθεια σωτηρίας της χώρας από τη χρεοκοπία. Είναι γνωστό σε όλους πια και η δομή και ο ανορθολογισμός και η αδικία που κυριαρχεί στις αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων με τα διάφορα επιδόματα. Είμαστε σε διάλογο με την ΑΔΕΔΥ και θέλουμε να καταλήξουμε σε ένα ενιαίο μισθολόγιο που θα αίρει τις σημερινές αδικίες, θα αποζημιώνει δίκαια και με βάση τα προσόντα και τις ευθύνες τους δημόσιους υπαλλήλους, θα ενσωματώνει σημερινά επιδόματα στον κανονικό μισθό και θα οδηγεί σε δικαιότερες συντάξεις στο μέλλον. Όμως, δεν επιθυμούμε και δεν πρόκειται να προχωρήσουμε με αιφνιδιασμό στους υπηρετούντες σήμερα υπαλλήλους. Το νέο μισθολόγιο όταν αποφασιστεί θα εφαρμοστεί οπωσδήποτε στους νεοεισερχόμενους και από εκεί και πέρα το εύρος της εφαρμογής του θα πρέπει να συμφωνηθεί και με την ΑΔΕΔΥ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Οι ζημιογόνες ΔΕΚΟ έπαιξαν πρωταγωνιστικό ρόλο στην αναθεώρηση του ελλείμματος του 2009. Στο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης τους που ετοιμάζει η κυβέρνηση θα περιλαμβάνεται και το …ψαλίδισμα των πρόσθετων παροχών (εκτός έδρας , υπερωρίες , επιδόματα) κατά 30%;
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Τα στοιχεία που έχουν δημοσιοποιηθεί δείχνουν σε τι βαθμό ασυδοσίας είχαν περάσει κάποιες ελλειμματικές ΔΕΚΟ, με μισθούς που ξεπερνούν, όχι απλώς τον μέσο μισθό του δημοσίου υπαλλήλου ή τον ανώτερο μισθό κάθε δημόσιου λειτουργού – συμπεριλαμβανομένου του Προέδρου της Δημοκρατίας – αλλά ακόμη και υψηλόβαθμων στελεχών ιδιωτικών πολυεθνικών επιχειρήσεων. Ήδη, τα μισθολόγια των ΔΕΚΟ ακολούθησαν τις περικοπές στο δημόσιο τομέα και εκτιμούμε πως, φέτος, η εξοικονόμηση από την εφαρμογή του πλαφόν στις αμοιβές και τις περικοπές αγγίζει τα 250 εκατομμύρια ευρώ – σημαντικό αν αναλογιστεί κάποιος τα ελλείμματα στις ΔΕΚΟ. Νομίζω, κάθε πολίτης αυτής της χώρας που βλέπει αυτή την κατάσταση απαιτεί εξορθολογισμό αυτών των επιχειρήσεων, όχι μόνο στις αμοιβές, αλλά και στο συνολικό κόστος λειτουργίας. Και αυτό θα κάνουμε, ξεκινώντας από τον ΟΣΕ και συνεχίζοντας με ειδικά προγράμματα αναδιάρθρωσης για κάθε μία από τις πολύ ζημιογόνες ΔΕΚΟ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα αλλάξει στάση η κυβέρνηση σε μία ενδεχόμενη βαριά ήττα των υποψηφίων που υποστηρίζει το ΠΑΣΟΚ στις μεγάλες Περιφέρειες και Δήμους  της χώρας ή εντός μνημονίου δεν υπάρχουν περιθώρια ελιγμών;
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Αυτοί που προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις εκλογές, για να εκβιάσουν μία αλλαγή πολιτικής, δεν θα πετύχουν το στόχο τους. Η Ελλάδα σήμερα κάνει πράγματα που έχει ανάγκη εδώ και χρόνια, προκειμένου να σταθεί ξανά στα πόδια της και να προχωρήσει μπροστά. Η κατεύθυνση που έχουμε πάρει δεν μπορεί να αλλάξει χωρίς τεράστιο κόστος και κλυδωνισμούς για τη χώρα που ενδέχεται να μας βυθίσουν στην παρακμή για πολλά χρόνια. Οι εκλογές του Νοεμβρίου είναι ένα ορόσημο σε αυτή την πορεία, όχι γιατί αλλάζουν την πορεία αυτή, αλλά γιατί αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της υλοποίησης μιας από τις μεγάλες τομές που έχει φέρει αυτή η Κυβέρνηση: μια πιο ισχυρή Τοπική Αυτοδιοίκηση και περιφέρεια.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Υπήρξε ανταπόκριση για τον επαναπατρισμό κεφαλαίων;  Σκέφτεστε να δώσετε ακόμη μια ευκαιρία σε όσους δεν έκαναν χρήση των κινήτρων ή θα ξεκινήσετε άμεσα τους ελέγχους;
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Το μέτρο πράγματι καθυστέρησε να αποδώσει, καθώς τους πρώτους μήνες εφαρμογής του υπήρχε ακόμη αρκετή ανασφάλεια ως προς την οικονομική κατάσταση της χώρας. Βλέπουμε, όμως, σταδιακά ότι αυξάνεται η ανταπόκριση και αυτό μας δίνει ένα λόγο να επεκτείνουμε την περίοδο ισχύς του για λίγους ακόμη μήνες. Στο μεταξύ, η αξιοποίηση τραπεζικών δεδομένων από το εξωτερικό συνεχίζεται και επεκτείνεται με νέες συμβάσεις ανταλλαγής πληροφοριών που υπογράφουμε με τρίτες χώρες και αυτό δίνει ένα ακόμη κίνητρο συμμόρφωσης και ανταπόκρισης στο μέτρο.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αναζητηση στο ιστολογιο

Free GREECE Cursors at www.totallyfreecursors.com