Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011
0 Αίτημα ΣΥΣΜΕΔ για παρουσία του στη Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της ΒτΕ ....!!!
Το τελευταίο διάστημα φήμες αναφέρουν ότι συσταθείσα επιτροπή στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας αναμένεται να καταθέσει προς τα τέλη Δεκεμβρίου του 2011 τις προτάσεις της αναφορικά με το κυοφορούμενο ειδικό μισθολόγιο, στο οποίο εντάσσονται και οι στρατιωτικοί. Κατόπιν τούτου, παρακαλούμε όπως εξετάσετε τη δυνατότητα να προσκληθεί και να παρευρεθεί αντιπροσωπεία του Συνδέσμου μας, σε οποιαδήποτε συζήτηση και οποτεδήποτε τούτη λάβει χώρα, στη διαρκή επιτροπή ... Διαβάστε περισσότερα
Ετικέτες
ΖΗΤΩ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου