Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμιά μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνει και ΞΑΝΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΡΑΒΑ. Η Δίκη διεκόπη για την Τρίτη 20-12-11 και ωρα 11:00 .
ΑΓΑΠΗΣΑ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΠΟΥ ΜΟΥ ΜΑΘΕ ΠΩΣ ΝΑ ΝΙΚΩ
ΚΑΙ ΠΟΝΕΣΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣΑ
ΤΟΥΣ ΟΥΚ -- ΟΥΚ
ΧΤΥΠΟΥΝ ΛΑΛΟΥΝ , ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΑ
ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ
ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΙΑ ΚΥΡΑ
ΠΟΥ ΤΗΝ ΛΕΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΘΑ ΡΘΕΙ ΞΑΝΑ , ΘΑ ΡΘΕΙ ΞΑΝΑ
ΟΥΚ -- ΟΥΚ -- ΟΥΚ
.ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ.
Ας υπενθυμισουμε την θεση μας λοιπον...!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου