'Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)

Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)
1. Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει. Περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό είναι δυνατόν να επιβληθούν με νόμο μόνο εφόσον είναι απολύτως αναγκαίοι και δικαιολογούνται για λόγους εθνικής ασφάλειας, καταπολέμησης του εγκλήματος ή προστασίας δικαιωμάτων και συμφερόντων τρίτων.
2. Καθένας έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Η διευκόλυνση της πρόσβασης στις πληροφορίες που διακινούνται ηλεκτρονικά, καθώς και της παραγωγής, ανταλλαγής και διάδοσής τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους, τηρουμένων πάντοτε των εγγυήσεων των άρθρων 9, 9Α και 19.

Translate

ΕΛΛΑΣ...!!!

Συντεταγμένες: 39 00 Β, 22 00 Α

Η Ελλάδα βρίσκεται στο ΝΑ άκρο της Ευρώπης και έχει επιφάνεια 131.957 τ.χλμ. (ακτογραμμή: 13.676 χλμ. 1226 χλμ χερσαίων συνόρων) και πληθυσμό:

10.787.690 μόνιμοι κάτοικοι,εκ των οποίων:

5.303.690 άρρενες (49,2%) και 5.484.000 θήλεις (50,8%).

Ψηλότερο όρος: Όλυμπος, 2.917 μ

Πρωτεύουσα είναι η Αθήνα.Η τοπική ώρα είναι GMT +2 ώρες.

Κλιμα: Η Ελλάδα έχει μεσογειακό κλίμα με μεγάλη ηλιοφάνεια, ήπιες θερμοκρασίες και περιορισμένες βροχοπτώσεις.

Γενικες Πληροφοριες:

Πολίτευμα: Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία

Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Αικατερίνη Σακελλαροπούλου (από 22 Ιαν 2020)

Πρωθυπουργός: Kυριάκος Μητσοτάκης (από 07 Ιουλίου 2019)

Υπουργός Εθνικής Άμυνας: Νικόλαος Παναγιωτόπουλος (από 07 Ιουλίου 2019)

Βουλή: 300 βουλευτές που εκλέγονται κάθε 4 χρόνια

Νόμισμα: Ευρώ (340,75 δρχ.) (από 01.01.2002)

Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η πατρίς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρά θεοίς και παρ' ανθρώποις τοις νουν έχουσιν...!!! ▒▓▀Ε▄▀▄Λ▀▄▀Λ▄▀Α▄Σ▀▄▒░...!!!

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

0 ΦΥΛΑΜΕ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ...είσαι μαζί μας...???


ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΒΟΜΒΑ! - ΠΙΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ - ΜΕΙΚΤΑ ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 700 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΧΙΑ ΑΠΟ ΣΧΟΛΗ - ΟΡΟΦΗ ΤΑ 3000 FLAT...?

με αφορμή δημοσίευμα που τυχαία είδα εδώ
σχόλια στρατιωτικών: 
 ‎700 ευρώ; είναι αστείο νομίζω. οι εκλογές έρχονται, θα πάνε όλοι σπίτι τους
 να δεις που παλι τα ποσοστα τος θα ειναι ανεβασμενα. Να δεις που την στιγμη της καλπης ολοι οι μ@λ@κες θα ξεχασουν τις μας εκαναν και θα το ριξουν ΔΑΓΚΩΤΟ, επειδη ο μπασοτυνοβλαχος ο βουλευτης τον υποσχεθηκε μεταθεση διπλα στην στανη.
 δεν υπαρχει περιπτωση ουτε μια στο εκατομμυριο να παραμεινω στην υπηρεσια με εναν μισθο της ταξεως 850 - 900 ευρω...... εξευτελιζουν την νοημοσυνη μου !!!!
μας περνανε για ζωα...!
πατάνε στο ότι δεν υπάρχουν δουλειές. Σου λέει, δε με ενδιαφέρει, φύγε! Και που θα πας άμα φύγεις;
δυστυχως εμεις δεν εχουμε σπουδασει, δεν εχουμε φαει τα νιατα μας στα θρανια οπως αυτοι ..... ακου ηχουν στα αυτια μου τα λογια του Ανθλγου στο Κεντρο τοτε..."Θα σας μαμησουμε επειδη πληρωνεστε απο την πρωτη μερα". Νατα τωρα!!!
 Δυστυχως δεν αρεσει σε καποιους οτι καταφεραμε με εναν μισθο και πηραμε το αυτοκινητο μας, το απωθημενο μας την μηχανη που ηταν ονειρο παιδικο για καποιους απο εμας, ενα σπιτι για καποιους αλλους γιατι εγω ακομη δεν αξιωθηκα να παρω και δεν βλεπω ουτε στον επομενο αιωνα να αγοραζω. Και το σπουδαιοτερο, τους χαλασε που φτιαξαμε μια ομορφη οικογενεια ο καθενας και την χαιρομαστε.!
Να μας δωθούν ''στεγνά'', τα ονόματα αυτών που πρότειναν τέτοιες μειώσεις και ας μας πουν οι κύριοι, τη λογική της σκέψης τους όταν το σύντασαν...
Αλλά πιστεύω και το άλλο... Μπορεί να το ''πέταξαν'' για να δουν τις αντιδράσεις και μετά να το τροποποιήσουν με ...μικρές διορθώσεις υπέρ μας, για να τους λέμε κι ευχαριστώ που δεν έγινε χειρότερο! Δεν ξέρω..., ας ελπίσουμε ότι θα είναι απλά μια πρόταση που θα μείνει στα χαρτιά...Ας πριτανεύσει η λογική.
 Ο Αρχηγός όταν ήρθε πριν κανένα μήνα και μας είχε μιλήσει, είχε πει: Για το μισθολόγιο, θα δώσω την μάχη που πρέπει. 
Ευχαριστούμε πολύ.
Αν γίνει κανένα τέτοιο στην επόμενη επίσκεψη του ΓΕΕΘΑ ή του οποιουδήποτε, εγώ θα δηλώσω αδυναμία συνεύρεσης στον ίδιο χώρο και σε απόσταση 2 χιλιομέτρων...Τετραγωνικών...

 σχόλιο: νομίζω ότι στα παραπάνω σχόλια αποτυπώνεται η ανάγκη της προσοχής που πρέπει να δείξει όποιος ασχολείται με το θέμα...καλησπέρα σε όλους κ όλα θα πάνε καλά...δεν είναι δυνατόν να βάζει οποιαδήποτε κυβέρνηση σε τέτοιο ψυχολογικό αδιέξοδο "ΑΥΤΟΥΣ" που θα υπερασπισθούν το λαό της...!!!
ΙΣΧΥΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ ...!!!
Οι Έλληνες δεν υποχωρούν... Η Ελλάδα θα μείνει στην ευρωζώνη. Σωθήκανε λοιπόν αυτοί. Και όλα πια είναι καλά. Μόνο γι αυτούς. Μόνο για όσους έχουν. Όλοι οι άλλοι, ας χαθούν...
Κάπου άκουσα...ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ....
ΦΥΛΑΜΕ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ...είσαι μαζί μας...???

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αναζητηση στο ιστολογιο

Free GREECE Cursors at www.totallyfreecursors.com