'Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)

Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)
1. Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει. Περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό είναι δυνατόν να επιβληθούν με νόμο μόνο εφόσον είναι απολύτως αναγκαίοι και δικαιολογούνται για λόγους εθνικής ασφάλειας, καταπολέμησης του εγκλήματος ή προστασίας δικαιωμάτων και συμφερόντων τρίτων.
2. Καθένας έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Η διευκόλυνση της πρόσβασης στις πληροφορίες που διακινούνται ηλεκτρονικά, καθώς και της παραγωγής, ανταλλαγής και διάδοσής τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους, τηρουμένων πάντοτε των εγγυήσεων των άρθρων 9, 9Α και 19.

Translate

ΕΛΛΑΣ...!!!

Συντεταγμένες: 39 00 Β, 22 00 Α

Η Ελλάδα βρίσκεται στο ΝΑ άκρο της Ευρώπης και έχει επιφάνεια 131.957 τ.χλμ. (ακτογραμμή: 13.676 χλμ. 1226 χλμ χερσαίων συνόρων) και πληθυσμό:

10.787.690 μόνιμοι κάτοικοι,εκ των οποίων:

5.303.690 άρρενες (49,2%) και 5.484.000 θήλεις (50,8%).

Ψηλότερο όρος: Όλυμπος, 2.917 μ

Πρωτεύουσα είναι η Αθήνα.Η τοπική ώρα είναι GMT +2 ώρες.

Κλιμα: Η Ελλάδα έχει μεσογειακό κλίμα με μεγάλη ηλιοφάνεια, ήπιες θερμοκρασίες και περιορισμένες βροχοπτώσεις.

Γενικες Πληροφοριες:

Πολίτευμα: Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία

Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Αικατερίνη Σακελλαροπούλου (από 22 Ιαν 2020)

Πρωθυπουργός: Kυριάκος Μητσοτάκης (από 07 Ιουλίου 2019)

Υπουργός Εθνικής Άμυνας: Νικόλαος Παναγιωτόπουλος (από 07 Ιουλίου 2019)

Βουλή: 300 βουλευτές που εκλέγονται κάθε 4 χρόνια

Νόμισμα: Ευρώ (340,75 δρχ.) (από 01.01.2002)

Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η πατρίς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρά θεοίς και παρ' ανθρώποις τοις νουν έχουσιν...!!! ▒▓▀Ε▄▀▄Λ▀▄▀Λ▄▀Α▄Σ▀▄▒░...!!!

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

0 (ΜΕΡΟΣ Α’) Τουρκική ετοιμασία για… χωματουργικές εργασίες στον Έβρο...!!!


Το τελευταίο κομμάτι του «παζλ» στο τουρκικό εξοπλιστικό αμόκ για τη διάσπαση της ελληνικής αντιαρματικής τάφρου στον Έβρο είναι πλέον στη θέση του.
Το πρωτότυπο του ερπυστριοφόρου τεθωρακισμένου – αμφίβιου προωθητή γαιών (bull dozer) AZMIM (Amfibi Zırhlı Muharebe İş Makinasι: Αμφίβιο Θωρακισμένο Όχημα Μηχανικού) έκανε την εμφάνιση τους περιοχές, και οι τουρκικοί σχεδιασμοί για τη δημιουργία ενός μηχανισμού διάσπασης οργανωμένων γραμμών άμυνας έχουν πλέον ολοκληρωθεί. Μέσα στον επόμενο χρόνο τα AZMIM θα εξοπλίζουν τις μονάδες Μηχανικού της 1ης Τουρκικής Στρατιάς.
AZMIM με ανυψωμένο πτύο και πλήρη δεξαμενή αδρανών υλικών. Διακρίνονται και τα δύο μέλη του πληρώματός, ο οδηγός εμπρός και αρχηγός ακριβώς πίσω του.

AZMİM, ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΦΡΟ
Στις 10 Μαρτίου του 2009, το τουρκικό Υφυπουργείο Αμυντικής Βιομηχανίας (SSM) υπέγραψε μια ακόμη σύμβαση μετά από διαπραγματεύσεις, με την τουρκική FNSS για την ανάπτυξη ενός ειδικού μέσου μηχανικού και την παράδοση της πρώτης παρτίδας. Η FNSS ήταν η μόνη που κατέθεσε σχετική προσφορά τον Δεκέμβριο του 2008, ανταποκρινόμενη σε σχετικό αίτηση κατάθεσης προσφορών. H πρόταση της FNSS φέρει το όνομα AZMİM (Amfibi Zırhlı Muharebe İş Makinasι: Αμφίβιο Θωρακισμένο Όχημα Μηχανικού). Πρόκειται για έναν ερπυστριοφόρο τεθωρακισμένο – αμφίβιο προωθητή γαιών (bull dozer) που βασίζεται στο ήδη υφιστάμενο όχημα τύπου Μ9 ACE (Armor Combat Earthmover:
Τεθωρακισμένος Προωθητής Μάχης) της αμερικανικής BAE (πρώην BMY). Η τελευταία κατέχει το 49% των μετοχών της FNSS. Σύμφωνα με τη σύμβαση, η FNSS πρέπει να αναπτύξει το πρωτότυπο σε 42 μήνες και να παραδώσει μέχρι το 2013, 12 οχήματα του τύπου. Οι συνολικές ανάγκες του Τουρκικού στρατού έχουν προσδιοριστεί σε 36 οχήματα. Τα υπόλοιπα 24, πέραν το 12 πρώτων, εκτιμάται ότι θα συμβολαιοποιηθούν μετά τη παράδοση τις πρώτης παρτίδας.
Το πρωτότυπο ΑΖΜΙΜ, της τουρκικής εταιρείας FNSS. Διακρίνονται οι έξι εκτοξευτές καπνογόνων (πάνω από το πτύο) και οι δύο θυρίδες των μελών του πληρώματος.
Ο γαιοπροωθητής ΑΖΜΙΜ, έχει βάρος περί τους 17 τόνους και διαθέτει θωράκιση που του παρέχει προστασία από θραύσματα πυροβολικού και όλμων καθώς και από πυρά όπλων ευθυτενούς τροχιάς διαμετρήματος μέχρι και 14,5 χλστ. Η μέγιστη ταχύτητά του ανέρχεται σε 48 χλμ. ανά ώρα, η δε αυτονομία κίνησής του, φτάνει τα 370 χλμ. Αυτή δε είναι και η διαφορά του από τους συμβατικούς γαιοπροωθητές, εμπορικού τύπου, που μέχρι σήμερα χρησιμοποιεί ο τουρκικός αλλά και ο Ελληνικός Στρατός. Τα συμβατικά μηχανήματα κινούνται με πολύ χαμηλές ταχύτητες, διαθέτουν ολομεταλλικές ερπύστριες που καταστρέφουν τα οδικά δίκτυα και συνεπώς δεν μπορούν να κινηθούν αυτόνομα, εντασσόμενα σε φάλαγγες τεθωρακισμένων σχηματισμών. Αντίθετα οι ειδικοί προωθητές όπως ο AZMIM, διαθέτουν ερπύστριες με ελαστικά πέλματα, αναπτύσσουν ταχύτητα ανάλογη με των υπολοίπων τεθωρακισμένων μέσων (άρματα, ΤΟΜΠ, ΤΟΜΑ, αυτοκινούμενα πυροβόλα κλπ), είναι αμφίβιοι και μπορούν να «εργαστούν» υπό τα πυρά του εχθρού, λόγω της προστασίας θώρακα που διαθέτουν. Οι επιδόσεις τους σε χωματουργικές εργασίες είναι υποδεέστερες σε σύγκριση με τις αντίστοιχες των μεγάλων εμπορικών μηχανημάτων, αλλά αυτές έχουν σκόπιμα «θυσιαστεί» υπέρ των άλλων χαρακτηριστικών τους (ευκινησία, προστασία θώρακα κλπ).
Τo AZMIM δοκιμάζεται κατασκευάζοντας προφανώς θέση κάλυψης άρματος ή ΤΟΜΠ ή ΤΟΜΑ. Η δεξαμενή αδρανών υλικών του είναι πλήρης φορτίου. Ένας τέτοιος επικλινής διάδρομος με ταυτόχρονη κατακρήμνιση του πρανούς της τάφρου, θα επιχειρηθεί να κατασκευαστεί για τη ζεύξης της τάφρου με την εν συνεχεία εναπόθεση δύο ως τριών γεφυρών LEGUAN.
Το ΑΖΜΙΜ αποτελεί βελτιωμένο τεχνολογικό αντίγραφο του αμερικανικού Μ9 ACE. Διαθέτει μεταλλικό πτύο στο εμπρόσθιο μέρος, το οποίο ανυψούμενο αποκαλύπτει ανοικτή δεξαμενή, χωρητικότητας 6,7 κυβικών μέτρων χώματος. Σκοπός της τελευταίας είναι η πρόσκτηση επιπλέον βάρους, με τη πλήρωση της με αδρανή υλικά (χώμα ή μπάζα), προκειμένου να βαραίνει το όχημα και να βελτιώνονται οι δυνατότητές του ώθησης και εκσκαφής. Το μέγιστο συνολικό βάρος δεν πρέπει να ξεπερνά τους 25 τόνους. Οι δύο χειριστές του, οδηγός και αρχηγός πληρώματος  βρίσκονται προστατευμένοι στο διαμέρισμα τους που κλείνει με δύο θυρίδες οροφής και δύναται να εργαστούν, παρατηρώντας μέσα από γυάλινα περισκόπια. Οι θέσεις τους βρίσκονται στο πίσω μέρος του οχήματος, γεγονός που τους παρέχει σημαντικά αυξημένη παθητική προστασία σε περίπτωση προσβολής του εμπρόσθιου μέρους του οχήματος.
Το πρωτότυπο ΑΖΜΙΜ κατά τη διαδικασία δοκιμών.
Τα πρωτότυπα του αμερικανικού Μ9, άρχισαν να κατασκευάζονται το 1975. Το 1979, μετά από εκτεταμένες αλλά επιτυχείς δοκιμές, τέθηκε η πρώτη παραγγελία για 15 προωθητές, οι οποίοι και παραδόθηκαν στα τέλη του 1984. Έκτοτε ακολούθησαν και άλλες παραγγελίες, η παραγωγή των οποίων ολοκληρώθηκε το 1992. Το σύνολο των οχημάτων που παρήχθησαν για τον Αμερικανικό στρατό, ανήλθε σε 434 οχήματα. Τη δεκαετία του 90 ακολούθησαν και πρόσθετες παραγγελίες για τους Αμερικανούς πεζοναύτες και την αμερικανική εθνοφρουρά. Το Μ9 διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο, 8κύλινδρο, πετρελαιοκινητήρα, τύπου Cummins V903C, ισχύος 295 ίππων. Σημαντική διαφορά του αμερικανικού Μ9 σε σχέση με τον τουρκικό ΑΖΜΙΜ, είναι ο αριθμός των χειριστών. Το Μ9 διαθέτει μόνο διαμέρισμα οδηγού και έναν χειριστή, ενώ το τουρκικό ΑΖΜΙΜ διαθέτει δύο θέσεις εργασίας η μία πίσω από την άλλη, με τον οδηγό εμπρός και τον αρχηγό πληρώματος πίσω του.
Αμερικανικό Μ9 ACE «εργαζόμενο». Διακρίνεται η μία και μόνη θυρίδα πληρώματος που διαθέτει, καθώς και ο χειριστής του.
Τα αμερικανικά Μ9 χρησιμοποιήθηκαν εντατικά και στις δύο πολεμικές επιχειρήσεις στο Περσικό Κόλπο, εναντίον του Ιράκ τόσο το 1991 όσο και το 2003. Οι τεθωρακισμένοι προωθητές Μ9, χρησιμοποιούνται, εκτός από τις αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις και από τους στρατούς των Ταϊβάν και Κορέας. Τα οχήματα της τελευταίας παρήχθησαν, κατόπιν αδείας, από την τοπική βιομηχανία Samsung. Η Τουρκία θα αποτελέσει τον μόλις τέταρτο χρήστη του μέσου, παγκοσμίως.
ΑΥΡΙΟ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΗ ΦΡΕΝΙΤΙΔΑ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΕΞΑΕΤΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΤΟΜΕΑ. ΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΟΥ AZMIM ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΛΛΑ ΜΕΡΟΣ ΕΥΡΥΤΕΡΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αναζητηση στο ιστολογιο

Free GREECE Cursors at www.totallyfreecursors.com