'Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)

Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)
1. Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει. Περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό είναι δυνατόν να επιβληθούν με νόμο μόνο εφόσον είναι απολύτως αναγκαίοι και δικαιολογούνται για λόγους εθνικής ασφάλειας, καταπολέμησης του εγκλήματος ή προστασίας δικαιωμάτων και συμφερόντων τρίτων.
2. Καθένας έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Η διευκόλυνση της πρόσβασης στις πληροφορίες που διακινούνται ηλεκτρονικά, καθώς και της παραγωγής, ανταλλαγής και διάδοσής τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους, τηρουμένων πάντοτε των εγγυήσεων των άρθρων 9, 9Α και 19.

Translate

ΕΛΛΑΣ...!!!

Συντεταγμένες: 39 00 Β, 22 00 Α

Η Ελλάδα βρίσκεται στο ΝΑ άκρο της Ευρώπης και έχει επιφάνεια 131.957 τ.χλμ. (ακτογραμμή: 13.676 χλμ. 1226 χλμ χερσαίων συνόρων) και πληθυσμό:

10.787.690 μόνιμοι κάτοικοι,εκ των οποίων:

5.303.690 άρρενες (49,2%) και 5.484.000 θήλεις (50,8%).

Ψηλότερο όρος: Όλυμπος, 2.917 μ

Πρωτεύουσα είναι η Αθήνα.Η τοπική ώρα είναι GMT +2 ώρες.

Κλιμα: Η Ελλάδα έχει μεσογειακό κλίμα με μεγάλη ηλιοφάνεια, ήπιες θερμοκρασίες και περιορισμένες βροχοπτώσεις.

Γενικες Πληροφοριες:

Πολίτευμα: Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία

Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Αικατερίνη Σακελλαροπούλου (από 22 Ιαν 2020)

Πρωθυπουργός: Kυριάκος Μητσοτάκης (από 07 Ιουλίου 2019)

Υπουργός Εθνικής Άμυνας: Νικόλαος Παναγιωτόπουλος (από 07 Ιουλίου 2019)

Βουλή: 300 βουλευτές που εκλέγονται κάθε 4 χρόνια

Νόμισμα: Ευρώ (340,75 δρχ.) (από 01.01.2002)

Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η πατρίς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρά θεοίς και παρ' ανθρώποις τοις νουν έχουσιν...!!! ▒▓▀Ε▄▀▄Λ▀▄▀Λ▄▀Α▄Σ▀▄▒░...!!!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Η Ελλάς προωρίσθαι να ζήσει κ θα ζήσει. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Η Ελλάς προωρίσθαι να ζήσει κ θα ζήσει. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

0 Η κρυμμένη προσευχή του Ελληνικού αλφαβήτου...!!!


Πανάρχαια προσευχή - επίκληση υπάρχει και λειτουργεί μυστικά μέσα στο Ελληνικό Αλφάβητο από καταβολής του. 

Η διαδοχή των γραμμάτων στην πλήρη εκφώνησή τους (Άλφα, Βήτα, Γάμα κλπ.) δεν είναι καθόλου τυχαία, αλλά πίσω από αυτήν υπολανθάνει μια πλήρης γραμματική, συντακτική και νοηματική συνέχεια, ανώτερης σύλληψης.

Σύμφωνα με αυτήν τη γνωστή μας εκφώνηση, τα ελληνικά γράμματα (αφού προσθέσουμε και το εξαφανισμένο σήμερα έκτο γράμμα: Στίγμα ή Δίγαμα F ) ακούγονται και γράφονται ως εξής:

ΑΛΦΑ - ΒΗΤΑ - ΓΑΜΑ - ΔΕΛΤΑ - ΕΨΙΛΟΝ - ΣΤΙΓΜΑ - ΖΗΤΑ - ΗΤΑ - ΘΗΤΑ - ΙΩΤΑ - ΚΑΠΠΑ - ΛΑΜΒΔΑ - ΜΙ - ΝΙ - ΞΙ - ΟΜΙΚΡΟΝ - ΠΙ - ΡΟ - ΣΙΓΜΑ - ΤΑΥ - ΥΨΙΛΟΝ - ΦΙ - ΧΙ - ΨΙ - ΩΜΕΓΑ.

Αποκωδικοποιώντας την γνωστή αυτή διάταξη, που έγινε σύμφωνα με τις αρχές της Ερμητικής Επιστήμης, έχουμε τα ακόλουθα:

“ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ, (Α)ΜΑ ΔΕ (Ε)Λ ΤΑ ΕΨ ΙΛΩΝ. ΣΤ(Η) ΙΓΜΑ. ΖΗ ΤΑ, Η ΤΑ, ΘΗ ΤΑ ΙΩΤΑ ΚΑ ΠΑΛΑΜ ΔΑ. ΜΗ ΝΥΞ Η, Ο ΜΙΚΡΟΝ, ΠΥΡΟΣ ΙΓΜΑ ΤΑΦΗ (Ε)Ψ ΙΛΩΝ, ΦΥ ΨΥΧΗ Ο ΜΕΓΑ!”

Εν συνεχεία, αφού προσθέσουμε τα εννοούμενα συνδετικά και ρήματα που παραλείπονται, έχουμε την ανάδυση μιας θαυμάσιας κοσμογονικής προσευχής - επίκλησης προς την πηγή του Φωτός:...

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

0 Μία «πρόταση» προς τους Δήμους Αλεξανδρούπολης και Σαμοθράκης αντί της αγοράς πλοίου…!!!


«Ζεσταίνουν μηχανές» τα υδροπλάνα
Την αναβίωση γραμμών υδροπλάνων επιδιώκει η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, για την ενίσχυση της σύνδεσης των Επτανήσων μεταξύ τους, με την ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και με χώρες της Αδριατικής. Το μέσο αυτό είχε χρησιμοποιηθεί στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας - γραμμή Κέρκυρας - Πάτρας- και αποδείχτηκε εξυπηρετικό, ωστόσο προβλήματα υποδομών και κενά στη νομοθεσία το αδρανοποίησαν.
         
Σήμερα, η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων προσπαθεί να ξανανοίξει το κεφάλαιο, εκτιμώντας ότι θα προσφέρει μια σημαντική εναλλακτική συγκοινωνιακή λύση. Ηδη ο περιφερειάρχης Σπύρος Σπύρου, σε πρόσφατη συνέντευξή του στη «δημοκρατία», τόνισε ότι «σημαντική ενέργεια είναι η νομοθέτηση για τη δρομολόγηση υδροπλάνων που θα ενώνουν τα ιόνια νησιά».
Οχημα για την επιστροφή των υδροπλάνων στην ενεργό δράση θεωρείται πρόγραμμα που αφορά τη σύνδεση χωρών της Αδριατικής. Πρόκειται για το πρόγραμμα με τίτλο

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

0 Μια πικρή αλήθεια που πρέπει να ειπωθεί…. !!!

Αν κάτι δεν πάει καλά και οι ευρωπαίοι αποφασίσουν να αφήσουν την Ελλάδα να χρεοκοπήσει στην κυριολεξία τι θα συμβεί; – Μια πικρή αλήθεια που πρέπει να ειπωθεί…
Η Ελλάδα πρέπει να σωθεί, πρέπει να αποφευχθεί με κάθε τρόπο και μέσο η χρεοκοπία και όλοι οι Έλληνες θα πρέπει να δώσουν ένα αγώνα ώστε να αποφευχθεί το χειρότερο σενάριο η πραγματική χρεοκοπία της χώρας.
Στην ζωή πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για το χειρότερο σενάριο γιατί μόνο τότε μπορείς να πάς μπροστά και να πετύχεις. Αυτό μας διδάσκει η ζωή και με βάση αυτήν την καταλυτική παράμετρο τίθεται το ερώτημα αν η Ευρώπη αποφασίσει να μας αφήσει στο έλεος του Θεού μας παρατήσει και χρεοκοπήσουμε τι θα συμβεί;
Θα παρουσιάσουμε μια προσέγγιση που καλό είναι να την γνωρίζουμε. Υπόθεση εργασίας προφανώς αλλά θα είναι πραγματικότητα αν υπάρξει default.
Τι θα συμβεί στην Ελλάδα αν χρεοκοπήσει η χώρα; Το πρώτο πράγμα που θα συμβεί είναι να αποφευχθεί ο πανικός. Αν τα μέσα ενημέρωσης σπείρουν τον πανικό χαθήκαμε όλοι στην κυριολεξία. Ας υποθέσουμε ότι θα επικρατήσουν ψύχραιμες φωνές τι θα συμβεί;
Σε οικονομικό επίπεδο
Οι δημόσιοι υπάλληλοι θα πληρωθούν μόνο το

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

0 Οι Έλληνες πολεμούν σας ήρωες ή οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες...?


Η λέξη ηρωισμός φοβάμαι ότι δεν αποδίδει το ελάχιστο εκείνων των πράξεων αυτοθυσίας των Ελλήνων, πού ήταν καθοριστικός παράγων τής νικηφόρου εκβάσεως τού κοινού αγώνα των εθνών, κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, διά την ανθρώπινη ελευθερία και αξιοπρέπειαν. Αν έλειπε η ελληνική ανδρεία κανείς δεν ξέρει ποια θα μπορούσε να ήτανε η έκβαση του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου.

Ουίνστον Τσόρτσιλ
Στο εξής πρέπει να λέμε όχι ότι οι Έλληνες πολεμούν σας ήρωες, αλλά ότι οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες.
Ουίνστον Τσόρτσιλ
Εις την Ελλάδα παρασχέθη την 28ην Οκτωβρίου 1940 χρόνος τριών ωρών διά ν’ αποφασίσει πόλεμον ή ειρήνην, αλλά και τριών ημερών ή τριών εβδομάδων ή και τριών ετών προθεσμία να παρείχετο, ή απάντησις θα ήτο ή ίδια. Οί Έλληνες εδίδαξαν δια μέσου των αιώνων την αξιοπρέπειαν. Όταν όλος ό κόσμος είχε χάσει κάθε ελπίδα, ό ελληνικός λαός ετόλμησε νά αμφισβητήσει το αήττητον τού γερμανικού τέρατος αντιτάσσοντας το υπερήφανον πνεύμα τής ελευθερίας.
Φραγκλίνος Ρούσβελτ
Ό,τι είναι ο νους και η καρδιά για τον άνθρωπο, είναι και η Ελλάδα για την οικουμένη. Βόλφγκανγκ Γκαίτε
Χάριν της ιστορικής αληθείας οφείλω να διαπιστώσω ότι μόνον οι Έλληνες, εξ’ όλων των αντιπάλων οι οποίοι με αντιμετώπισαν, πολέμησαν με παράτολμον θάρρος και υψίστην περιφρόνησιν προς τον θάνατον και δεν παρεδόθησαν παρά όταν κάθε αντίσταση ήτο αδύνατην. Ως εκ τούτου, απεφάσισα να μην κρατηθεί κανένας Έλληνας στρατιώτης αιχμάλωτος και οι αξιωματικοί να διατηρήσουν τα προσωπικά όπλα τους. Αδόλφος Χίτλερ
Όταν νικήσουμε, θα μπούμε στη Βουλγαρία ως τιμωροί, στη Γιουγκοσλαβια ως ελευθερωτές και στην Ελλάδα ως προσκυνητές. Ιωσήφ Στάλιν
Επολεμήσατε άοπλοι καί ενικήσατε, μικροί εναντίον μεγάλων. Σας οφείλουμε ευγνωμοσύνη, διότι εκερδίσαμε χρόνο γιά να αμυνθούμε. Ως Ρώσοι και ως άνθρωποι σας ευχαριστούμε. Μόσχα, Ραδιοφωνικός Σταθμός (Όταν ο Χίτλερ επετέθη κατά τής Ε.Σ.Σ.Δ.)
Η Ελλάδα είναι το σύμβολο της μαρτυρικής υποδουλωμένης, ματωμένης, αλλά ζωντανής Ευρώπης. Ποτέ μια ήττα δεν υπήρξε τόσο τιμητική για κείνους πού την υπέστησαν. Maurice Schumann (Υπουργός των εξωτερικών τής Γαλλίας)
Λυπάμαι διότι γηράσκω και δεν θα ζήσω επί μακρόν διά να ευγνωμονώ τον Ελληνικόν Λαόν, τού οποίου ή αντίστασις έκρινε τον 2ον Παγκόσμιον Πόλεμον. Ιωσήφ Στάλιν
Εάν ό ρωσικός λαός κατόρθωσε να ορθώσει αντίσταση μπροστά στις πόρτες τής Μόσχας, να συγκρατήσει και να ανατρέψει τον γερμανικό χείμαρρο, το οφείλει στον ελληνικό λαό, πού καθυστέρησε τις γερμανικές μεραρχίες όλον τον καιρό πού θα μπορούσαν να μας γονατίσουν. Η γιγαντομαχία της Κρήτης υπήρξε το κορύφωμα τής ελληνικής προσφοράς. Georgy Constantinovich Joucov (Στρατάρχης τού Σοβιετικού Στρατού)
Σ’ όλη τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, οι στρατιώτες που πήραν μέρος στον Ελληνοϊταλικό Πόλεμο έφεραν ειδικό διακριτικό τιμής, γιατί

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τρίτη 10 Μαΐου 2011

0 ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ II ..Βίντεο !!!


Αγαπητοί φίλοι,η λύση που προσφέρουμε δεν αποτελεί μέρος καμιάς τεχνολογικής εφαρμογής που είναι γνωστή ώς σήμερα,μα πρωτοπορεί ,και στόχο έχει,την ενεργειακή αυτονόμηση της Πατρίδος μας.Ηταν αναμενόμενος και ο ενθουσιασμός αλλά και οι απορίες που έχουν εκφραστεί.
Σήμερα,θα αποδεσμεύσουμε ένα ακόμα βίντεο που ίσως φωτίσει κάποιες πτυχές σε οσους έχουν ελάχιστες έστω γνώσεις,μα σίγουρα θα επιβεβαιώσει σε όλους,τη σοβαρότητα της τεχνολογικής αυτής εφαρμογής και θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο την άμυνά μας, απέναντι σ εκείνους που αδιαφορούν για τη Χώρα.
Προχωρούμε στην απελευθέρωση του δεύτερου βίντεο και για να απαντήσουμε,όσο είναι δυνατόν,κάτω από αυτές τις συνθήκες,και σ αυτούς που προφανώς μη δείχνοντας την απαιτούμενη προσοχή,μας συνέκριναν με παλαιότερες εμφανίσεις αλλοδαπών «εφευρετών» ,και διάφορες ευρεσιτεχνίες του προηγούμενου αιώνος…Θα προσέξατε ήδη την αλλαγή στον τρόπο επικοινωνίας μα και «δράσης» μας,και αυτό συμβαίνει διότι ενώ χρόνια τώρα προσπαθούσαμε να βοηθήσουμε την Πατρίδα μας,γινόμασταν δέκτες αδιαφορίας,χλεύης και κοροιδίας…Πριν ενημερώσουμε τον Ελληνικό Λαό και για τις ,μετέπειτα αυτής,προσφορές μας,θα επιβεβαιώσουμε τη νέα σχέση μας,με την οπτικοποίηση όσων λεπομερειών είναι δυνατόν να δημοσιοποιηθούν και να διευκολύνουν τη σκέψη ,ενισχύωντας την ελπίδα.Απευθυνόμαστε στου Ελληνες και τους καλούμε να υπερασπιστούν το Ελληνικό Πνεύμα!Η Ελλάς δύναται να ηγηθεί και αυτός ήταν πάντα ο ρόλος της!
Για την «Ε»
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ Νο2 ΚΙ ΕΥΧΟΜΕΘΑ ΝΑ ΜΕΤΟΥΣΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΣΕ ΕΛΠΙΔΑ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ,ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ!

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

αναζητηση στο ιστολογιο

Free GREECE Cursors at www.totallyfreecursors.com