'Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)

Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)
1. Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει. Περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό είναι δυνατόν να επιβληθούν με νόμο μόνο εφόσον είναι απολύτως αναγκαίοι και δικαιολογούνται για λόγους εθνικής ασφάλειας, καταπολέμησης του εγκλήματος ή προστασίας δικαιωμάτων και συμφερόντων τρίτων.
2. Καθένας έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Η διευκόλυνση της πρόσβασης στις πληροφορίες που διακινούνται ηλεκτρονικά, καθώς και της παραγωγής, ανταλλαγής και διάδοσής τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους, τηρουμένων πάντοτε των εγγυήσεων των άρθρων 9, 9Α και 19.

Translate

ΕΛΛΑΣ...!!!

Συντεταγμένες: 39 00 Β, 22 00 Α

Η Ελλάδα βρίσκεται στο ΝΑ άκρο της Ευρώπης και έχει επιφάνεια 131.957 τ.χλμ. (ακτογραμμή: 13.676 χλμ. 1226 χλμ χερσαίων συνόρων) και πληθυσμό:

10.787.690 μόνιμοι κάτοικοι,εκ των οποίων:

5.303.690 άρρενες (49,2%) και 5.484.000 θήλεις (50,8%).

Ψηλότερο όρος: Όλυμπος, 2.917 μ

Πρωτεύουσα είναι η Αθήνα.Η τοπική ώρα είναι GMT +2 ώρες.

Κλιμα: Η Ελλάδα έχει μεσογειακό κλίμα με μεγάλη ηλιοφάνεια, ήπιες θερμοκρασίες και περιορισμένες βροχοπτώσεις.

Γενικες Πληροφοριες:

Πολίτευμα: Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία

Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Αικατερίνη Σακελλαροπούλου (από 22 Ιαν 2020)

Πρωθυπουργός: Kυριάκος Μητσοτάκης (από 07 Ιουλίου 2019)

Υπουργός Εθνικής Άμυνας: Νικόλαος Παναγιωτόπουλος (από 07 Ιουλίου 2019)

Βουλή: 300 βουλευτές που εκλέγονται κάθε 4 χρόνια

Νόμισμα: Ευρώ (340,75 δρχ.) (από 01.01.2002)

Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η πατρίς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρά θεοίς και παρ' ανθρώποις τοις νουν έχουσιν...!!! ▒▓▀Ε▄▀▄Λ▀▄▀Λ▄▀Α▄Σ▀▄▒░...!!!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ON ALERT. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ON ALERT. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

0 "Μαύρα σύννεφα" στην Αν.Μεσόγειο, "καταιγίδα" στο Αιγαίο;

Κλίμα εντονότατης ανησυχίας για “ραγδαία επιδείνωση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις”,μεταδίδουν κυβερνητικά στελέχη σε επαφές τους με δημοσιογράφους.Ασφαλώς η κατάσταση στην περιοχή μας είναι έκρυθμη. Η Τουρκία είναι -και το δείχνει- εξαιρετικά εκνευρισμένη. Και αυτό δεν είναι καλό,αλλά κυρίως για την ίδια.

Οι μεγαλοϊδεατισμοί του “Τούρκου Κίσσινγκερ” ,όπως αποκαλούσαν οι αμερικανοί στις καλές εποχές,τον Αχμέτ Νταβούτογλου,δεν βγάζουν πουθενά.

Το δόγμα των “μηδενικών προβλημάτων” με τους γείτονές της δεν “έπιασε” ,γιατί αυτό που εννοούσε ήταν να πάψουν οι γείτονες να διαφωνούν με τις αξιώσεις της Άγκυρας. Κι όπως όλα δείχνουν η επιλογή να στραφεί η Τουρκία προς “ανατολάς” και να αναλάβει το ρόλο “προστάτιδας” δύναμης του αραβικού και μουσουλμανικού κόσμου,μόνο προβλήματα δημιουργεί και ίσως θανάσιμους κινδύνους.

Η οικονομία της Τουρκίας ,που παρουσιάζεται μονότονα και κουραστικά ως ένα ακόμη ...οικονομικό θαύμα, έχει αρχίζει να παρουσιάζει σημάδια κάμψης.

Κανείς πραγματικά δεν μπορεί να πει με σιγουριά πως θα αντιδράσει η Τουρκία. Οι “γνωστοί” μας Κεμαλιστές στρατιωτικοί είναι είτε στη φυλακή,είτε απόστρατοι. Είναι η πρώτη κρίση που το τιμόνι της χώρας που δημιούργησε ο Κεμάλ,βρίσκεται στα χέρια άλλων. Θα τραβήξουν το σχοινί μέχρι να σπάσει ή θα αναζητήσουν τους ελιγμούς που θα τους επιτρέψουν μία “αξιοπρεπή οπισθοχώρηση”.

Η αβεβαιότητα οδηγεί μάλλον σε κρίσεις πανικού τα κυβερνητικά στελέχη που μεταδίδουν το κλίμα”ραγδαίας επιδείνωσης στα ελληνοτουρκικά”. Όχι ότι αποκλείεται ,αλλά από τις

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

0 Παγίδα Ερτνογάν!Λέει ότι αποσύρει τη Στρατιά του Αιγαίου!Ποια η αλήθεια.



Τουρκικό παραμύθι-παγίδα αποτελεί η πρόθεση της κυβέρνησης Ερντογάν να ανακοινώσει την κατάργηση της Στρατιάς του Αιγαίου. Μεθοδευμένα η πληροφορία διερρευσε στα τουρκικά ΜΜΕ και παρουσιάζεται φυσικά ως ένδειξη καλής θελήσεως του Ερντογάν.Χρειάζεται ιδιαίτερα μεγάλη προσοχή από την Αθήνα,γιατί δεν πρόκειται παρά για μία καλοστημένη τουρκική παγίδα.
Η Στρατιά του Αιγαίου,αυτή τη στιγμή δεν είναι παρά ένα επιχειρησιακό στρατηγείο, οι δυνάμεις του οποίου είναι διάσπαρτες στην Τουρκία. Σε περίπτωση ενεργοποίησης αυτού του στρατηγείου,οι δυνάμεις συγκεντρώνονται γρήγορα γαι να εκτελέσουν την επιθετική τους ενέργεια. Ποια θα είναι λοιπόν η κατάργηση της Στρατιάς του Αιγαίου; Το κλείσιμο ενός στρατηγείου και μόνο; Θα απομακρυνθούν από τα παράλια δυνάμεις ή όχι;

Αλλά ακόμη κι αν αυτό γίνει θα πρόκειται για θανάσιμο λάθος της Ελλάδας ,να δεχτεί ως ...

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

0 12.000 πυρομαχικά από τέσσερις χώρες για τα Leopard!


Σε "ενδιάμεση λύση" και για τα πυρομαχικά των αρμάτων μάχης φαίνεται ότι κατέληξε η ηγεσία του ΥΕΘΑ. Ο Μπεγλίτης ,σύμφωνα με πληροφορίες που έφθασαν αργά τη νύχτα στο Onalert, θα ενημερώσει την αρμόδια επιτροπή της Βουλής ,ότι  η Ελλάδα θα προχωρήσει στη προμήθεια 12.000 βλημάτων για τα άρματα μάχης Leopard, από τα αποθέματα Ολλανδίας,Γερμανίας,ΗΠΑ και Ισραήλ.

Στη συνέχεια θα προκηρυχθεί διαγωνισμός αλλά είναι σαφές ότι οι Γερμανοί τη πάτησαν πολύ χοντρά.Οι Γερμανοί λειτούργησαν εαρσιτεχνικά και αλζονικά και όπως έλεγε στέλεχος του ΥΕΘΑ "μας αντιμετώπισαν λες κι είμαστε αποικία τους". Ενδεικτικό είναι ότι όταν η ελληνική πλευρά τους ζήτησε να ρίξουν τις τιμες εκείνοι έστειλαν πρόταση που προέβλεπε μείωση...40 ευρώ ανά βλήμα. Τώρα ...τρέχουν.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

0 Γιατί η κυβέρνηση εμπαίζει τους στρατιωτικούς.Άρθρο του κ.Α.Τσουκαράκη

Του κ. Ανέστη Τσουκαράκη,
Αντισυνταγματάρχης (ΣΔΓ)
Πρόεδρος Συνδέσμου Υποστήριξης και Συνεργασίας Μελών Ενόπλων Δυνάμεων


Είναι αδιαμφισβήτητα παραδεκτό, και αναμφίβολα αποδεκτή από την Ελληνική κοινωνία η κοινωνική προσφορά των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων.

«Οι Ένοπλες Δυνάμεις, εκτός του κύριου επιχειρησιακού έργου τους, προσφέρουν επιπλέον και κοινωνικό έργο με σκοπό τη στενότερη σύνδεσή τους με την κοινωνία, μέσα από την ανάπτυξη πρωτοβουλιών για τη στήριξη προγραμμάτων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τη συνδρομή σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών», αναγράφει το site του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας. Και συνεχίζει: «Για το σκοπό αυτό, προσωπικό και μέσα των Ενόπλων Δυνάμεων διατίθενται, συμβάλλοντας στην ολοκλήρωση αποστολών ανθρωπιστικής βοήθειας, στην κατασκευή μικρών τεχνικών έργων, στην πρόληψη και καταστολή δασικών πυρκαγιών, στην αναδάσωση, στη διάθεση εξειδικευμένου τεχνικού και επιστημονικού προσωπικού, σε επιπρόσθετη υγειονομική υποστήριξη σε ακριτικές και άλλες περιοχές, στην έρευνα και διάσωση και γενικότερα σε υποστήριξη Διοικητικής Μέριμνας».

Η Ελληνική κοινωνία έχει καταγράψει στη συνείδησή της την αγόγγυστη προσφορά των Ελλήνων στρατιωτικών – γιατί άνθρωποι βρίσκονται πίσω από την προσφορά αυτή – όπου και όταν τους ζητήθηκε να συνδράμουν, εκεί που άλλοι μηχανισμοί αδυνατούσαν ή δήλωναν αναρμοδιότητα. Αλλά, και το έμφυτο αίσθημα αλληλεγγύης του Έλληνα στρατιωτικού, ως Έλληνα πολίτη, είναι αυτό που ενδυνάμωσε, ενδυναμώνει και θα ενδυναμώνει τη θέληση για υπέρβαση του δύσκολου και του ακατόρθωτου, και την προσφορά του στο κοινωνικό καλό και σύνολο. Η ιστορία έχει καταγράψει την πίστη του Έλληνα στρατιωτικού σε στέρεα ιδανικά και αξίες, οι οποίες στον τόπο και στο χρόνο που χρειάζεται εμψυχώνουν, συσπειρώνουν, ενδυναμώνουν και βοηθούν να ξεπεραστούν τα όποια ανυπέρβλητα κωλύματα και εμπόδια, από όπου και εάν προέρχονται.

Ωστόσο, αν και...

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

0 "Προτάσεις-σοκ των ΗΠΑ για το Αιγαίο",αποκλύπτονται από τα Wikileaks!


Βόμβες από τα Wikileaks! Περίπου 35.000 τηλεγραφήματα απελευθερώνονται απόψε και ανάμεσα σ΄αυτά πολλά που αφορούν σε Ελλαδα και Τουρκία. Το Onalert “αλίευσε” το πρώτο που έχει την υπογραφή του πρέσβη Ντέϊνιντ Σπεκχαρντ,προετείνει μέτρα για τη βελτίωση των ελληνοτουρκικών σχέσεων και είναι ΑΠΛΑ ΑΠΡΑΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Το τηλεγράφημα έχει ημερομηνία 17-07-2009 και αυτά που πρότεινε αποτελούν ντροπή!


Τι πρότεινε ο αμερικανός πρέσβης Ν.Σπεκχαρντ για την “βελτίωση των ελληνοτουρκικών σχέσεων”; Διαβάστε:

•Αναγνώριση από την Ελλάδα εκλεγμένων μουσφτήδων στη Θράκη.

•Να ρυθμιστεί από το ΥΕΘΑ το θέμα του μουσουλμανικου νεκροταφείου στην Αθήνα

•Οι πτήσεις των Τούρκων στο Αιγαίο -οι παράνομες- να μην χαρακτηρίζονται ως “απειλή για τη κυριαρχία” ,αλλά ως …ενόχληση!

•Να μην χαρακτηρίζονται εχθρικά τα τουρκικά μαχητικά!

•Τα ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη να μην πετάνε στις λεγόμενες “αποστρατικοποιημένες περιοχές”,όπως υποστηρίζει η Τουρκία!

•Συμφωνία για πτήσεις “άοπλων” αεροσκαφών.

•Η Ελλάδα να αποφύγει οποιαδήποτε νομική ενέργεια εναντίον του Τούρκου πιλότου που προκάλεσε το θάνατο Έλληνα ( σ.σ εννοεί τον Ηλιάκη)!

Ως…αντάλλαγμα αναγνώριζε ότι υπήρχε θέμα αδικίας στη δομή διοίκησης του στρατηγειου της Λάρισας σε σχέση με αυτό της Σμύρνης! 

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

0 Αττίλας 37 χρόνια.Οι σειρήνες ηχούν σήμερα στη Κύπρο με ρεύμα από τα κατεχόμενα!

Ο υπερασπιστής της Λευκωσίας, ο απόστρατος πια στρατηγός Δ.Αλευρομάγειρος ,διοικητής του   ηρωϊκού 336 Τάγματος,  με μήνυμα που μας έστειλε ορθά ρωτά:

“Φέτος οι σειρήνες στην Κύπρο θα ηχήσουν με ρεύμα των κατεχόμενων”;

Τι να απαντήσεις στον στρατηγό;



Η Κύπρος γύρισε πίσω 37 χρόνια με την ανευθυνότητα της κυβέρνησης. Μετά την φονική έκρηξη στην Ναυτική Βάση οι πολίτες λένε πως ζούνε εποχές του 1974.

Και δεν έχουν άδικο. 20 Ιουλίου 1974 η μπότα του Αττίλα εισβάλει στο νησί. 20 Ιουλίου 2011 και η Κύπρος γυρίζει πίσω με την φονική έκρηξη να σταματάει τον χρόνο. 13 νεκροί αλλά και μια χώρα να έχει ντυθεί στα μαύρα, να έχει αγανακτήσει με αυτούς που την κυβερνάνε και δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους.

Ο κόσμος βγαίνει και πάλι στους δρόμους φωνάζοντας αυτή την φορά να φύγουν αυτοί που τον κυβερνάνε. Αυτοί που γύρισαν την χώρα σε μια άλλη μαύρη εποχή.

Σήμερα όμως τιμούμε αυτούς που θυσιάστηκαν στην βάρβαρη εισβολή του Αττίλα. Που θυσιάστηκαν για ένα καλύτερο αύριο...Αλλά που είναι αυτό το καλύτερο αύριο;

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

0 Μηνύματα απελπισίας στρατιωτικών! Μπορείτε να απαντήσετε κ.Μπεγλίτη...;

Μια σταγόνα ξεχειλίζει το ποτήρι. Η είδηση για νέο κύκλο περικοπών στους μισθούς των στρατιωτικών ,φαίνεται ότι έχει προκαλέσει ένα “κίνημα ένστολων αγανακτισμένων”,οι οποίοι εκφράζουν την οργή και την αγανάκτησή τους μέσω μηνυμάτων που στέλνουν στο Onalert. 

Δεν υπάρχει ίσως καλύτερο ρεπορτάζ για τη κατάσταση που καλούνται να διαχειριστούν οι στρατιωτικοί και οι οικογένειές τους,τα τελευταία χρόνια και ειδικά το τους τελευταίους 20 μήνες.

Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι από τα πάρα πολλά μηνύματα ,ελάχιστα ξεπερνούσαν τα όρια της ευπρέπειας! Σχεδόν όλα έθεταν τα υπαρκτά ζητήματα της καθημερινότητας αναζητώντας μία απάντηση που ενδεχομένως θα είχε έστω ένα ψήγμα ελπίδας.Ποιος θα τους τη δώσει; Η φυσική τους ηγεσία σιωπά.

Καλά είναι τα σχέδια ,οι ανακοινώσεις και οι διαβεβαιώσεις μέσω συνεντεύξεων ότι “δεν θα θιγούν άλλο οι μισθοί των στρατιωτικών”,αλλά

σ΄ αυτά τα ...

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

0 Αεροπλανοφόρο σε τρικυμία! Απίστευτα πλάνα! Δειίτε το βίντεο.

Το βίντεο είναι εξαιρετικά εντυπωσιακό και παρά το γεγονός ότι δεν έχει ήχο. Δείτε ένα αεροπλανοφόρο να πλέει μέσα σε απίστευτη τρικυμία στον Ειρηνικό Ωκεανό. Είναι τόσο σφοδρή η τρικυμία που το τεράστιο αεροπλανοφόρο δείχνει..."καρυδότσουφλο".

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ


Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

0 Τι είπαν τηλεφωνικά Παπανδρέου – Πούτιν χθες βράδυ ...!!!


Σε πολύ καλό και σχεδόν φιλικό κλίμα τα είπαν χθες βράδυ τηλεφωνικά, ο Γιώργος Παπανδρέου με τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντιμίρ Πόυτιν.
Το τηλεφώνημα αφορούσε στις εξελίξεις στην οικονομία και ήταν διάρκειας μεγαλύτερης των 20 λεπτών.
Οι δύο άνδρες συζήτησαν για το Ελληνικό πρόβλημα και εξέφρασαν και τις ανησυχίες τους για την οικονομική κατάσταση που διαμορφώνεται όχι μόνο πανευρωπαϊκά, αλλά και παγκόσμια.
Το πρόβλημα της Ελλάδας συζητήθηκε εκτενώς αφού και η Ρωσία είχε μπει στο ΔΝΤ πριν από μερικά χρόνια. Μάλιστα ο Πούτιν σε παλαιότερη συζήτηση με τον Έλληνα πρωθυπουργό, πριν φτάσουμε στο Καστελόριζο, τού είχε μιλήσει αναλυτικά για τα θετικά και τα αρνητικά του ΔΝΤ.
Αρκετή ώρα συζήτησαν και για θέματα ενεργειακής φύσεως αλλά και για εξοπλιστικά αφού μπορεί η χώρα να βρίσκεται στα πρόθυρα της χρεοκοπίας και όλα να έχουν παγώσει αλλά η Ρωσική αγορά είναι πάντα μια ενδιαφέρουσα και με μεγάλη γκάμα αγορά.
 
Ο Έλληνας πρωθυπουργός προσκάλεσε επίσημα τον Ρώσο πρόεδρο στη χώρα μας και οι δύο άνδρες θα έχουν την ευκαιρία να τα πουν αναλυτικότερα. Ο κ. Πούτιν απάντησε θετικά και αναμένεται να καθοριστούν οι επίσημες ημερομηνίες της άφιξης του στην Ελλάδα

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

0 Tι συμφώνησε για τους S-300 στη Μόσχα ο Α/ΓΕΑ. ..!!!

Οι S-300 και η ενεργοποίησή τους ήταν στο επίκεντρο των συζητήσεων που είχε ο Α/ΓΕΑ Β.Κλόκοζας στις επαφές του κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του στη Ρωσία.

Κατά τη διάρκειά της, ο κ. Αρχηγός συναντήθηκε στη Μόσχα με τον επικεφαλής της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Στρατιωτικής και Τεχνικής Συνεργασίας της Ρωσίας κ. Μιχαήλ Δημήτριεφ, τον ομόλογό του Αντιπτέραρχο Αλεξάντερ Νικολάγιεβιτζ Ζέλιν, τον Υπαρχηγό του Γενικού Επιτελείου του Ρωσικού Στρατού Στρατηγό Βάλερι Βασίλιεβιτς Γεράσιμοφ και τον πρόεδρο της Rosoboronexport κ. Ανατόλι Ισαϊκίν.

Συζητήθηκαν θέματα αμοιβαίας συνεργασίας και ιδιαίτερα το θέμα του οπλικού συστήματος S-300. Εντός σύντομου χρονικού διαστήματος θα αποσταλεί επιστολή προς την εταιρία Rosoboronexport με σκοπό την...

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 αδυναμία ΜΤΣ να καταβάλει το μέρισμα...!!!

 Στις 5 Ιουλίου το ΜΤΣ είχε δηλώσει αδυναμία να καταβάλει το έτσι κι αλλιώς κουτσουρεμένο μέρισμα. Είχε μεταθέσει την ημερομηνία καταβολής στις 12 Ιουλίου. Το μόνο μου έγινε ήταν να δηλώσει και πάλι αδυναμία πληρωμής.Κι όπως όλα δείχνουν πολύ δύσκολα θα βρεθούν χρήματα για τη καταβολή του.

Με νεώτερη ανακοίνωσή του αναφέρει ότι «κατεβλήθη προσπάθεια εξεύρεσης χρηματικού ποσού, όμως λόγω αντικειμενικής δυσκολίας τούτο δεν κατέστη δυνατό και ότι η συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών για εξεύρεση λύσης συνεχίζεται».
Μετά απ΄ όλα αυτά είναι αν μη τι άλλο λογικά τα ερωτήματα που θέτουν απόστρατοι μέσω της ΑΝΕΑΕΔ,προς τον ΥΕΘΑ αλλά και τον πρόεδρο του ΜΤΣ
•Υπάρχει τελικά σχέδιο διάσωσης, εξυγίανσης και ανάπτυξης του ΜΤΣ, ή το οδηγείτε στο γκρεμό, δένοντας μαζί του και τα Μετοχικά Ταμεία του Ναυτικού και της Αεροπορίας, όπως διαφαίνεται από πρόσφατη πρόταση της ΓΔΟΣΥ και από παλαιότερες δηλώσεις και ρηχές μελέτες που τις υποστηρίζουν  και θέλουν, ενοποίηση των τριών Ταμείων, υφαρπαγή των μικρών αποθεματικών των ΜΤΑ και ΜΤΝ και μεταβίβαση της αρμοδιότητας σε άλλο Υπουργείο;
•Έχετε κάτι ουσιαστικό να προσφέρετε στο μεγάλο ζητούμενο της διάσωσης του ΜΤΣ, ή θα συνεχίσετε να μιλάτε για παιδιά που έπεσαν και χτύπησαν, για πράξεις και παραλείψεις Διοικητικών Συμβουλίων, για εκατομμύρια που δόθηκαν και χάθηκαν κλπ, χωρίς ωστόσο να απευθύνεστε αρμοδίως στη Δικαιοσύνη και να αναλάβετε πρωτοβουλία για πλήρη οικονομικό – διαχειριστικό έλεγχο;
•Θα συνεχίσετε να

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

0 ΕΔ και Εκκλησία:κοινό μέτωπο κατά της εξαθλίωσης.Συνάντηση Μπεγλίτη-Ιερώνυμου.

Οι Ένοπλες Δυνάμεις μπαίνουν πιο δυνατά στην επιχείρηση κατά της φτώχειας.
Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Μπεγλίτης στη συνάντησή του στο γραφείο του με τον Μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος   Ιερώνυμο,θα ανακοινώσει την έναρξη των διαδικασιών παραχώρησης μέρους του Στρατοπέδου “ΛΙΟΣΗ” για τις ανάγκες του Κοινωνικού και Φιλανθρωπικού έργου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών.
Η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών στο Στρατόπεδο “ΛΙΟΣΗ” θα κατασκευάσει έναν πολυχώρο ιδρυμάτων προνοιακού χαρακτήρα που μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει κέντρο για ανθρώπους με Alzheimer, κέντρο βοήθειας και προστασίας παιδιών με νοητική στέρηση.

Όμως στη συνάντηση που θα έχει ο κ.Μπεγλίτης με τον Αρχιεπίσκοπο, θα συζητηθεί και η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή των ΕΔ στην αντιμετώπιση της φτώχειας που μαστίζει πλέον μεγάλες μάζες πληθυσμού. Όλο και περισσότεροι Έλληνες ,ηλικίας από 31 έως 50 προσφεύγουν στα συσσίτια της Εκκλησίας για να επιβιώσουν.Τα στοιχεία επίσημης έρευνας που είχε αποκαλύψει το Onalert,είναι συγκλονιστικά!

Ο ΥΕΘΑ έχει ζητήσει από τους στρατιωτικούς να παρουσιάσουν συγκεκριμένο σχέδιο συμμετοχής των μονάδων στην στήριξη του έργου της ΜΚΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ της Εκκλησίας,η οποία έχει και την ευθύνη των συσσιτίων και όχι μόνο. Η παραχώρηση μερίδων φαγητού από στρατιωτικές μονάδες είναι μία πρώτη βοήθεια που μπορούν να παρέχουν οι ΕΔ.  

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

0 ΥΕΘΑ:Γιατί πήραμε τα όπλα από τους Εθνοφύλακες της Μακεδονίας.

Τη λογική που οδήγησε στην απόφαση “αφοπλισμού” των Εθνοφυλάκων της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας,επιχείρησε να εξηγήσει απαντώντας σε δύο διαφορετικές ερωτήσεις βουλευτών του ΛΑΟΣ ,ο ΥΕΘΑ Πάνος Μπεγλίτης.
Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει στην απάντησή του ,πρόκειται για απόφαση του Ανώτατου Στρατιωτικού Συμβουλίου που οδήγησε στην έκδοση σχετικής υπουργικής απόφασης.

Οι λόγοι για τους οποίους αποφασίστηκε η παράδοση του οπλισμού των Εθνοφυλάκων σύμφωνα με τον ΥΕΘΑ είναι:

α.   Δεν υφίσταται επιχειρησιακό έργο στην ειρήνη, λόγω της χωροταξικής κατανομής των συγκεκριμένων Μονάδων.

β.   Δεν επιτυγχάνεται σημαντικό κέρδος χρόνου, από επιχειρησιακής άποψης, με την τήρηση του οπλισμού από τους Εθνοφύλακες των συγκεκριμένων Μονάδων.

γ.   Σε ότι αφορά στους Εθνοφύλακες που προσλαμβάνονται για εκτέλεση υπηρεσίας σκοπού-φρούρησης, την οποία εκτελούν με το ατομικό τους τυφέκιο, είναι δυνατή η εκτέλεση αυτής με ατομικό οπλισμό που θα παρέχεται από τις Μονάδες πρόσληψης αυτών.

Οι Μονάδες Εθνοφυλακής παραμένουν ενταγμένες στον Επιχειρησιακό Σχεδιασμό και η παράδοση του οπλισμού από τους Εθνοφύλακες σε καμία περίπτωση δε σημαίνει και απενεργοποίηση ή κατάργησή τους.
Τέλος, η εκπαίδευση των Εθνοφυλάκων στις Μονάδες αυτές, θα συνεχίσει να διεξάγεται με οπλισμό της Μονάδας, που θα τους χορηγείται για την προγραμματισμένη ημέρα εκπαίδευσης.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

0 40% αύξηση στα συσσίτια,το 60% είναι Έλληνες πολίτες! Ο ρόλος Εκκλησίας και ΕΔ!

Μία νέα συγκλονιστική και δραματική πραγματικότητα αποκαλύπτουν τα στοιχεία έρευνας που έγιναν για την ΜΚΟ Αποστολή της Εκκλησίας της Ελλάδας.

Η συμμετοχή στα συσσίτια της Αποστολής αυξήθηκαν τους τελευταίους μήνες κατά 40% με τους Έλληνες πια να είναι συντριπτικά περισσότεροι από τους μετανάστες! Επιπλέον αυξάνονται συνεχώς οι άνθρωποι ηλικίας από από 31 έως 50 ετών που ζητούν να πάρουν συσσίτιο από την Αποστολή,.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας που έγινε για λογαριασμό της Αποστολής στην Αθήνα, στα συσσίτια εμφανίζονται καθημερινά 5000 άνθρωποι από τους οποίους 2414 είναι οι άνδρες,2312 οι γυναίκες και 274 τα παιδιά!

Το 60% είναι οι Έλληνες με τους μετανάστες από αφρικανικές χώρες να ακολουθούν με ποσοστό 16,6%!
1574 άνθρωποι ηλικίας από 31 έως 50 ετών,της πιο δημιουργικής ίσως ηλικίας , τρέφονται μέσω της Εκκλησίας.


Σοκαριστική όμως είναι και η “γεωγραφία” των περιοχών όπου μοοιράζονται συσσίτια.Το 65,5 % όσων συμμετέχουν προέρχεται από

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

0 Ανέλκυσαν από βάθος 80 μέτρων το Mirage 2000 που έπεσε στη Σάμο!


Σε χρόνο ρεκόρ -λιγότερο από 15 ημέρες- η ΠΑ κατόρθωσε να ανελκύσει το διθέσιο μαχητικό αεροσκάφος Mirage 2000 το οποίο έπεσε στις 9 Ιουνίου κοντά στη Σάμο!


Το Mirage 2000 ανελκύστηκε από βάθος 80 μέτρων από τους δύτες της ΠΑ,οι οποίοι αξιοποίησαν τις εμπειρίες που είχαν από ανάλογη επιχείρηση στη Σκύρο. Τότε βέβαια τα πράγματα δεν ήταν ευχάριστα,γιατί μπορεί το αεροπλάνο να ήταν σχεδόν άθικτο -ξαναπέταξε αργότερα- αλλά είχε χαθεί ο πιλότος.

Στη περίπτωση της Σάμου ,το αεροσκάφος έχει υποστεί εκτεταμένες ζημιές,ωστόσο όπως έλεγαν πηγές της ΠΑ, “ότι και να καταφέρουμε να σώσουμε από τα συστήματά του, θα είναι κέρδος”.

Το αεροσκάφος φορτώθηκε σε ειδική πλατφόρμα χθες και μεταφέρεται.

Όπως και να ΄χει η όλη επιχείρηση και κυρίως η ταχύτητα με την οποία εκτελέστηκε είναι πραγματικά εντυπωσιακή.:

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 Ποιος και πως εντόπισε τους ένοπλους εισβολείς στη Τανάγρα.Ποιοι ήταν οι δράστες. ..!!!

Ένας σκύλος-φρουρός της Τανάγρας και ο συνοδός τους αντιλήφθηκαν άμεσα την είσοδο των δύο ένοπλων εισβολέων στο αεροδρόμιο της Τανάγρας.

Το σύστημα ασφαλείας της αεροπορικής βάσης λειτούργησε άμεσα και άψογα. Οι άνδρες της μονάδας φρούρησης του αεροδρομίου ξεκίνησαν ανθρωποκυνηγητό μέσα στη νύχτα παρά το γεγονός ότι οι δύο άγνωστοι χρησιμοποίησαν τα όπλα τους και πυροβόλησαν πέντε ή έξι φορές στον αέρα για εκφοβισμό.

Οι δύο άγνωστοι πήδηξαν από το φράχτη του αεροδρομίου καταδιωκόμενοι από αστυνομικούς,οι οποίοι νωρίτερα τους είχαν εντοπίσει μέσα σε κλεμμένο ΙΧ ,να βρίσκονται στη περίφραξη του αεροδρομίου. Βλεποντας τους αστυνομικούς να πλησιάζουν για έλεγχο οι δύο άγνωστοι πυροβόλησαν -πάλι στον αέρα λένε οι αστυνομικοί- εγκατέλειψαν το αυτοκίνητο και τρέχοντας πήδηξαν από το φράχτη.

Πριν καν η αστυνομικοί προλάβουν να ειδοποιήσουν την ασφάλεια της μονάδας, ο φρουρός και ο σκύλος του, είχαν εντοπίσει τους εισβολείς,οι οποίοι αντέδρασαν άμεσα πυροβολώντας στον αέρα.

Το ανθρωποκυνηγητό κράτησε όλη τη νύχτα! Η τεράστια έκταση του αεροδρομίου της Τανάγρας, ερευνήθηκε χωρίς όμως αποτέλεσμα. Με το πρώτο φως της ημέρας ελικόπτερο της ΠΑ ,απογειώθηκε και συμμετείχε στις έρευνες.Το πιθανότερο είναι οι εισβολείς να αποχώρησαν γρήγορα από τη μονάδα,με τον ίδιο τρόπο που μπήκαν.

Η υπόθεση ερευνάται με απόλυτη μυστικότητα κι όλα τα σενάρια είναι ανοιχτά. Από το πιο απλά ως τα πιο σύνθετα που περιλαβάνουν ακόμη και τη τρομοκρατία.

Η Τανάγρα είναι μία απο τις πιο σημαντικές μονάδες της ΠΑ. Τα μέτρα ασφαλείας είναι δρακόντεια και όπως αποδείχτηκε τα ξημερώματα και αποτελεσματικά. Ήδη βέβαια υπάρχει σε εξέλιξη πρόγραμμα εκσυγχρονισμού με τοποθέτηση καμερών και ανιχνευτών κίνησης σ΄ ολόκληρη τη περίμετρο του αεροδρομίου που δεν είναι και μικρή. 

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

0 Επιστολή-φωτιά στον Μπεγλίτη.Ποιοι καλούν τους ένστολους να είναι σε ετοιμότητα!

Η πρώτη επιστολή που λαμβάνει ο νέος ΥΕΘΑ Πάνος Μπεγλίτης είναι ιδιαίτερα σκληρή στο περιεχόμενό της και αφορά  όλο το πολιτικό σύστημα. Η ΑΝΕΑΕΔ με ανοιχτή επιστολή προς το πρωθυπουργό,το πρόεδρο της Βουλής,το πρόεδρο του Αρείου Πάγου και τον ΥΕΘΑ,λέει πολύ σκληρές αλήθειες όχι μόνο για τις ΕΔ αλλά γενικότερα για την πολιτική πραγματικότητα.

Κάνει ευθέως λόγο για παραβίαση του Συντάγματος απότ την κυβερνητική πλειοψηφία,μέσω των δανειακών συμβάσεων που υπέγραψε,αλλά και για εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων. Οι απόστρατοι της ΑΝΕΑΕΔ,δηλώνουν ότι επαγρυπνούν ως ενεργοί πολίτες της χώρας και καλούν τους εν ενεργεία αξιωματικούς να “βρίσκονται σε πλήρη υπηρεσιακή ετοιμότητα για την προάσπιση κυριαρχικών δικαιωμάτων της Πατρίδας μας και να μη παραχωρήσουν νομιμότητα σε καμία πολιτική πράξη οποιασδήποτε εξουσίας, η οποία θα αντιστρατεύεται τους νόμους του Ελληνικού κράτους αλλά πάνω απ’ όλα δεν θα υπηρετεί πιστά το Σύνταγμα της Χώρας”.

Όλη η επιστολή:

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

0 Αποκάλυψη:Τούρκοι ναύαρχοι πίσω από ανθελληνικές ιστοσελίδες...! !!

H τουρκική εφημερίδα Taraf αποκαλύπτει ότι πολλές ιστοσελίδες που περιελάμβαναν στοιχεία εναντίον της κυβέρνησης Ερντογάν και συκοφαντούσαν τον τουρκο πρωθυπουργό έκλεισαν άμεσα με εντολή της τουρκικής κυβέρνησης καθώς αποκαλύφθηκε πως τα ip adrress τους είχαν δοθεί από το Υπουργείο Άμυνας της χώρας και το Γενικό Επιτελείο Στρατού.
Οι δυο ιστοσελίδες που έκλεισαν είναι irtica.org και το irtica.net. Στις ιστοσελίδες αυτέ υπήρχαν ξεκάθαροι ισχυρισμοί ότι ο Ερντογάν θέλει να μετατρέψει το κράτος σε ισλαμική δημοκρατία.


Όπως είχε αποκαλύψει προ πολλών μηνών ο δημοσιογράφος Γιλντιράϊ Ογούρ της εφημερίδα Taraf ιστοσελίες όπως www.greekmurderers.net, www.yunanli.com που ήταν μέρος ψυχολογικού πολέμου έκλεισαν ξαφνικά λόγω πολλών αποκαλύψεων της εφημερίδα για τις σχέσεις της με τους αξιωματικούς του στρατού. «Στις ιστοσελίδες αυτές μπορεί να βρει κάποιοες ψευδείς ειδήσεις, όπως επίθεση σε τούρκο της Νότια Κύπρο, βόμβες Μολότοφ στη Θράκη» γράφει ο Ογούρ.


Οι ιστοσελίδες είχαν άμεση σχέση με αξιωματικούς του Ναυτικού « οι οποίοι είχαν πάρει υποτροφία από το Πολεμικό Ναυτικό της Τουρκίας και είχαν σπουδάσει στις ΗΠΑ σχετικά με τους υπολογιστές» γράφει η εφημερίδα. Η τουρκική εφημερίδα αποκαλύπτει ότι όλα έχουν σχέση με την Εργκενεκόν.
Ο δημοσιογράφος προσπαθεί να αποδείξει την σχέση που έχουν αυτές οι ιστοσελίδες με τις τουρκικές ένοπλες Δυνάμεις, Οι ιστοσελίδες αυτές ανοίγουν και κλείνουν, όμως αυτό που φαίνεται ότι ο τουρκικός στρατός δείχνει να στηρίζει κάποιες από αυτές.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

0 Ολοκληρώθηκε η άσκηση ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ στο Αιγαίο

Ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Πτέραρχος Ιωάννης Γιάγκος, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό ΓΕΝ Αντιναύαρχο Δημήτριο Ελευσινιώτη και τον Αρχηγό Στόλου Αντιναύαρχο Παναγιώτη Ευσταθίου , μετέβη στη Φ/Γ ΛΗΜΝΟΣ και παρακολούθησε από το κέντρο επιχειρήσεων της Φρεγάτας, την ανάπτυξη των ναυτικών δυνάμεων στο πλαίσιο υλοποίησης της τελικής φάσης της άσκησης "ΚΑΤΑΙΓΙΣ-11". Με την ολοκλήρωση της επίσκεψής του, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την άψογη σχεδίαση και εκτέλεση της άσκησης, συνεχάρη την ηγεσία του Πολεμικού Ναυτικού για την υψηλή διαθεσιμότητα των ναυτικών Μονάδων και όλους τους ασκούμενους για τον επαγγελματισμό και το ζήλο που επέδειξαν.


Η ΤΑΜΣ "ΚΑΤΑΙΓΙΣ-11", η οποία διεξάγεται από τις 30 Μαΐου έως τις 3 Ιουνίου στο κεντρικό, νότιο και ανατολικό Αιγαίο, είναι εθνική διακλαδική άσκηση μεσαίας κλίμακας.
Σκοπός της άσκησης είναι η διατήρηση, προαγωγή και βελτίωση του επιπέδου της μαχητικής ικανότητας των Ενόπλων Δυνάμεων σε τακτικό επίπεδο, η δοκιμή εθνικών σχεδίων, η επίδειξη ισχυρής ναυτικής παρουσίας, καθώς και η μεγιστοποίηση της διακλαδικής συνεργασίας. Στην άσκηση συμμετέχει το σύνολο των μονάδων του Στόλου, αριθμός μαχητικών του ΑΤΑ, τμήματα της ΑΣΔΕΝ, του Β΄ΣΣ της 13ης ΔΕΕ, καθώς επίσης και περιπολικά του Λιμενικού Σώματος.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

0 29 Μαίου 1453 οι τελευταίες ώρες της Βασιλεύουσας-μια ιστορία θάρρους και προδοσίας (ΜΕΡΟΣ 2)


Θεοδοσιανά τείχη. Μέγα τείχος. Ξημερώματα Τρίτης 29 Μαΐου
Λίγο μετά τα μεσάνυχτα η πεδιάδα του Λύκου ποταμού, γέμιζε αργά από ένα ανθρώπινο ποτάμι. Δεκάδες χιλιάδες στρατιώτες ο ένας δίπλα στον άλλο συγκεντρώνονταν και ετοιμάζονταν για την τελική επίθεση. Στην πρώτη γραμμή οι “άτακτοι”, οι βασιβουζούκοι, το ανομοιογενές ασκέρι που ακολούθησε τον Σουλτάνο στην εκστρατεία του για το πλιάτσικο. Ψηλά από τα τείχη οι υπερασπιστές χαμογέλασαν. Δεν τους φόβισε ο τεράστιος όγκος του πρώτου κύματος των επιτιθεμένων. Ίσα ίσα τους εξυπηρετούσε τόσο κοντά που ήταν ο ένας με τον άλλον. Δεν θα χρειαζόταν καν να σημαδεύουν. Το σχέδιο του Μεχμέτ ήταν απλό σε σύλληψη. Θα εξουθένωνε τους υπερασπιστές μέχρι τελικής πτώσεως. Ήταν λίγοι και ο στρατός του, υπερδεκαπλάσιος. Είχε κόσμο να θυσιάσει ενώ εκείνοι όχι. Μπορούσε να στέλνει στρατεύματα κατά κύματα μέχρι το σπαθί στα χέρια των υπερασπιστών πάνω στα τείχη να γίνει ασήκωτο από τις συνεχόμενες μάχες.
Μόλις δόθηκε το σύνθημα της...

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

αναζητηση στο ιστολογιο

Free GREECE Cursors at www.totallyfreecursors.com