'Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)

Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)
1. Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει. Περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό είναι δυνατόν να επιβληθούν με νόμο μόνο εφόσον είναι απολύτως αναγκαίοι και δικαιολογούνται για λόγους εθνικής ασφάλειας, καταπολέμησης του εγκλήματος ή προστασίας δικαιωμάτων και συμφερόντων τρίτων.
2. Καθένας έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Η διευκόλυνση της πρόσβασης στις πληροφορίες που διακινούνται ηλεκτρονικά, καθώς και της παραγωγής, ανταλλαγής και διάδοσής τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους, τηρουμένων πάντοτε των εγγυήσεων των άρθρων 9, 9Α και 19.

Translate

ΕΛΛΑΣ...!!!

Συντεταγμένες: 39 00 Β, 22 00 Α

Η Ελλάδα βρίσκεται στο ΝΑ άκρο της Ευρώπης και έχει επιφάνεια 131.957 τ.χλμ. (ακτογραμμή: 13.676 χλμ. 1226 χλμ χερσαίων συνόρων) και πληθυσμό:

10.787.690 μόνιμοι κάτοικοι,εκ των οποίων:

5.303.690 άρρενες (49,2%) και 5.484.000 θήλεις (50,8%).

Ψηλότερο όρος: Όλυμπος, 2.917 μ

Πρωτεύουσα είναι η Αθήνα.Η τοπική ώρα είναι GMT +2 ώρες.

Κλιμα: Η Ελλάδα έχει μεσογειακό κλίμα με μεγάλη ηλιοφάνεια, ήπιες θερμοκρασίες και περιορισμένες βροχοπτώσεις.

Γενικες Πληροφοριες:

Πολίτευμα: Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία

Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Αικατερίνη Σακελλαροπούλου (από 22 Ιαν 2020)

Πρωθυπουργός: Kυριάκος Μητσοτάκης (από 07 Ιουλίου 2019)

Υπουργός Εθνικής Άμυνας: Νικόλαος Παναγιωτόπουλος (από 07 Ιουλίου 2019)

Βουλή: 300 βουλευτές που εκλέγονται κάθε 4 χρόνια

Νόμισμα: Ευρώ (340,75 δρχ.) (από 01.01.2002)

Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η πατρίς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρά θεοίς και παρ' ανθρώποις τοις νουν έχουσιν...!!! ▒▓▀Ε▄▀▄Λ▀▄▀Λ▄▀Α▄Σ▀▄▒░...!!!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ZHTΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ZHTΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

0 'Αρθρο 3: (Σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας) ...!!!


MEPOΣ ΠPΩTO - Bασικές διατάξεις > TMHMA Β΄ - Σχέσεις Eκκλησίας και Πολιτείας


1. Eπικρατούσα θρησκεία στην Eλλάδα είναι η θρησκεία της Aνατολικής Oρθόδοξης Eκκλησίας του Xριστού. H Oρθόδοξη Eκκλησία της Eλλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της τον Kύριο ημών Iησού Xριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Mεγάλη Eκκλησία της Kωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Eκκλησία του Xριστού  τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις. Eίναι αυτοκέφαλη, διοικείται από την Iερά Σύνοδο των εν ενεργεία Aρχιερέων και από τη Διαρκή Iερά Σύνοδο που προέρχεται από αυτή και συγκροτείται όπως ορίζει ο Kαταστατικός Xάρτης της Eκκλησίας, με τήρηση των διατάξεων του Πατριαρχικού Tόμου της κθ΄ (29) Iουνίου 1850 και της Συνοδικής Πράξης της 4ης Σεπτεμβρίου 1928.
2. Tο εκκλησιαστικό καθεστώς που υπάρχει σε ορισμένες περιοχές του Kράτους δεν αντίκειται στις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου.
3. Tο κείμενο της Aγίας Γραφής τηρείται αναλλοίωτο. H επίσημη μετάφρασή του σε άλλο γλωσσικό τύπο απαγορεύεται χωρίς την έγκριση της Aυτοκέφαλης Eκκλησίας της Eλλάδας και της Mεγάλης του Xριστού Eκκλησίας στην Kωνσταντινούπολη.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

0 Τι είναι ο Συνήγορος του Πολίτη- Η αποστολή του ...!!!


Ο Συνήγορος του Πολίτη είναι Ανεξάρτητη Αρχή. Ιδρύθηκε με το Νόμο 2477/97 και ξεκίνησε τη λειτουργία του την 1η Οκτωβρίου 1998. Το νομοθετικό πλαίσιο της λειτουργίας του ρυθμίζεται από τις διατάξεις του Ν. 3094/03. Παρέχει τις υπηρεσίες του δωρεάν και κατά την πρώτη πενταετία λειτουργίας (1998-2002) είχε δεχθεί41.865 αναφορές.

Ο Συνήγορος του Πολίτη ερευνά ατομικές διοικητικές πράξεις ή παραλείψεις ή υλικές ενέργειες οργάνων των δημόσιων υπηρεσιών που παραβιάζουν δικαιώματα ή προσβάλλουν νόμιμα συμφέροντα φυσικών ή νομικών προσώπων. Ερευνά επίσης ενέργειες ή παραλείψεις της δημόσιας διοίκησης και ιδιωτών που παραβιάζουν τα δικαιώματα του παιδιού.
Κάθε πολίτης, προτού καταφύγει στην Αρχή, θα πρέπει να έχει έλθει σε επαφή με τη δημόσια υπηρεσία με την οποία σχετίζεται η υπόθεσή του. Μόνον εφόσον η επαφή αυτή με τη δημόσια υπηρεσία δεν έχει οδηγήσει σε επίλυση του προβλήματος μπορεί να...

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

0 Γλίτωσε το 1944 από τα πυρά και το απόσπασμα του γερμανικού Ράιχ , τον «έφαγαν» ληστές ...!!!


Ο 83χρονος στρατηγός ε.α. της Χωροφυλακής, θρυλικό όνομα του ελληνογερμανικού και ελληνοϊταλικού πολέμου 1940-44 στις οροσειρές της Πίνδου και στα οχυρά του Ελληνικού Στρατού, ο Ανδρέας Μαστοράκος, είναι το θύμα της ληστείας μετά φόνου μέσα στο κτήμα του στην Κερατέα το πρωινό της Κυριακής.

Η ιστορία για μία ακόμα φορά επιφύλαξε στους ατρόμητους την ίδια τραγική μοίρα. Ο Ανδρέας Μαστοράκος κατόρθωσε να επιβιώσει από τα πυρά και το απόσπασμα του γερμανικού Ράιχ και από τις άγριες ενέδρες του Εμφυλίου της περιόδου 1944-1949 και, όπως δείχνει η σκηνή του εγκλήματος, ξεψύχησε με μια σφαίρα στην καρδιά, πιθανόν από το πιστόλι που φύλαγε μέρα νύχτα κάτω από το μαξιλάρι του.
 Η Αστυνομία υποψιάζεται πολλά. Συγκεκριμένους αλλοδαπούς που μπήκαν στο σπίτι για να αρπάξουν, έως και

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

0 Μας έβαλε τα γυαλιά η Σουηδέζα (άρθρο που πρέπει να μελετήσετε) ...!!!



Το άρθρο που ακολουθεί δημοσιεύτηκε στις 8 Αυγούστου 2011 στην σουηδική εφημερίδα Dagens Nyheter, ναυαρχίδας του σουηδικού τύπου, και περιγράφει την κατάσταση στην Ελλάδα αντικειμενικά, κόντρα στην κυρίαρχη προπαγάνδα των ευρωπαϊκών ΜΜΕ (και των σουηδικών ΜΜΕ δυστυχώς μεταξύ αυτών).


Η Ελλάδα βυθίζεται...
όλο και περισσότερο στην οικονομική κρίση. Η Κάισα Έκις Έκμαν επισκέφτηκε μια παρεξηγημένη χώρα με ένα διερρηγμένο κοινωνικό συμβόλαιο, όπου..
όλοι συμφωνούν μεταξύ τους. 

Πώς θα νιώθαμε αν όλα όσα μας ανήκαν πουλιόνταν για να ξεπληρώσουμε δάνεια από τα οποία δεν είδαμε ποτέ όφελος; Αν οι μισθοί μας μειώνονταν στο μισό και τα λεφτά πήγαιναν κατευθείαν σε ξένες τράπεζες; Και αν εμείς, ενώ προετοιμαζόμασταν να ζήσουμε στο όριο διαβίωσης, ως επιστέγασμα όλων αποκαλούμασταν τεμπέληδες και κακομαθημένοι; Αν κάποιος εξοικειωθεί με αυτή την κατάσταση, μπορεί να αποκτήσει μια ιδέα πώς είναι να είσαι Έλληνας αυτή τη στιγμή. 

Έχω μόλις επιστρέψει από την Ελλάδα. Σε μία χώρα που βρίσκεται σε κρίση επικρατεί μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα. Μια καχεξία και απελπισία, αναμεμιγμένη με την πολιτική αφύπνιση που...

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 Η ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ επιστολή ενός κάτω των 55 απόστρατου:"Σας φτύνω...επώνυμα"

Είμαι κάτω από 55 ετών Ανώτερος Αξιωματικός ε.α και φτύνω στα μούτρα σας .

Εχω τιμηθεί με όλα τα μετάλια και τα παράσημα ,με εύφημο μνεία για τις υπηρεσίες μου , δεν 'έχω τιμωρηθεί ποτέ μου και έχω υπηρετήσει σε όλο τον κόσμο .

Έχω υπηρετήσει 22 χρόνια στην ειδική μονάδα ΧΩΚ και ήμουνα παντού και πάντα και στην κρίση των Ιμίων ενεργοποίησα τους Πυραύλους ΧΩΚ .

Στα 39 μου έπαθα έμφραγμα και υπεβλήθηκα σε εγχείρηση ανοικτής καρδιάς ..

Από τότε υπηρέτησα σε υπηρεσία γραφείου αποφάσισα να παραιτηθώ στα 50 μου με σκοπό να φροντίσω την υγεία μου ..



Επειδή σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία τα μοσχεύματα έχουν ορισμένο χρόνο ζωής δεν πρόκειται να φτάσω στην ηλικία των 55 ετών , φτύνω τώρα στα μούτρα σας γιατί δεν προλαβαίνω να φτύσω στους τάφου σας 



Λυπάμαι μόνο που από τους Αξιωματικούς του Κέντρου Επιχειρήσεων είμαι ο μόνος στην Ζωή από τους( 3 )τρεις συμμαθητές μου στην ίδια υπηρεσία έχουν πεθάνει οι δύο σε ηλικία 40 χρονών και φέτος πέθανε και ο αντικαταστάτης μου σε ηλικία 35 ετών όλοι από ο έμφραγμα και όλοι από το υψηλό στρες

Λυπάμαι μόνο που δημιούργησα οικογένεια με τρία παιδιά και τα τρία επιστήμονες και άνεργα !!

Λυπάμαι που τόσα χρόνια ήμουν δίκαιος και τίμιος ,λυπάμαι που για τα χάλια της Πατρίδος μου που εσείς είστε οι μοναδικοί υπεύθυνοι και την πληρώνουμε μόνο εμείς .



Λυπάμαι που με υποχρέωσαν να

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

0 ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΜΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ... !!!


Δόθηκε, επιτέλους, έστω και μια έμμεση προειδοποίηση προς την Τουρκία, μετά από πάρα πολύ καιρό. Την απηύθυνε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Μπεγλίτης σε συνέντευξή του (δημοσιεύεται στον ''ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ''). Κάποια στιγμή έπρεπε να συμβεί κι αυτό, αφού είδαμε που οδηγούνται τα πράγματα από το δόγμα του ακατάσχετου κατευνασμού. Το συγκεκριμένο απόσπασμα της δήλωσης του υπουργού έχει ως εξής:
"Η Τουρκία συνεχίζει να συμπεριφέρεται ως χώρα που μπορεί να κινείται εκτός διεθνούς πλαισίου κανόνων και υποχρεώσεων, με μονομερείς ενέργειες αμφισβήτησης του Διεθνούς Δικαίου και νοοτροπία που παραπέμπει στο ιστορικό παρελθόν των συγκρούσεων στην περιοχή μας. Ο καθένας αναλαμβάνει την ευθύνη των επιλογών του και η Ελλάδα τη δική της".
Δηλαδή η συμπεριφορά της Τουρκίας οδηγεί στο ιστορικό παρελθόν των συγκρούσεων μεταξύ των δύο χωρών! Είναι η πρώτη φορά που Έλληνας υπουργός Άμυνας προειδοποιεί εμμέσως ότι η πολιτική της Τουρκίας μπορεί να οδηγήσει σε "θερμή κρίση".
Για τις σχέσεις Ε.Ε.-Τουρκίας και την ελληνική υποστήριξη στην ενταξιακή πορεία της:"Eίναι μάλλον παράδοξο στη σημερινή συγκυρία η Ελλάδα να εξακολουθεί να εμφανίζεται ένθερμος υποστηρικτής της ενταξιακής πορείας της Τουρκίας στην ΕΕ. Δεν είπε ότι θα αντιταχθεί η Ελλάδα σ΄ αυτή τη προοπτική, τόνισε όμως σε συνέντευξή του στον "Ελεύθερο Τύπο" ότι υπό τις παρούσες συνθήκες “δεν μπορώ να προβλέψω τι θα γίνει σε 2-3 χρόνια”.
 Είναι η πρώτη μερική διαφοροποίηση της κυβέρνησης από την μέχρι σήμερα "εν λευκώ" υποστήριξη εισόδου της Τουρκίας στην Ε.Ε.
Ορισμένα αποσπάσματα από την (καλή...) συνέντευξη:
-Για τις σχέσεις μας με την Τουρκία, τις απειλές προς

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

0 100.000 μουσουλμάνοι για προσευχή στο ΟΑΚΑ! - Τζαμί το Μαρούσι... !!!

καταρχήν να ξεκαθαρίσω την άποψή μου...
τα πράγματα είναι απλά...όποιος πάει εκεί ας ελεγθεί,κ αν είναι όλοι τους νόμιμοι είναι δικαίωμά τους κ ας αρχίσουν οι συζητήσεις για δικό τους χώρο...αλλά αν είναι παράνομοι , ( που είναι οι περισσότεροι κ δεν θα πάνε για την προσευχή τους αλλά για να ακουστούν διά της οδού της μάζωξης ) να διαλυθούν από τα ΜΑΤ όπως κ οι Έλληνες που διαδηλώνουν κατά καιρούς...ποιός στοιχηματίζει ότι θα χρειαστεί όλη η Ελληνική αστυνομία? κ προφήτης δεν ήμουνα ποτέ...!!!


Η μεγαλύτερη θρησκευτική σύναξη μουσουλμάνων της Ευρώπης - πρακτικά η μετατροπή μιας ολόκληρης ιστορικής περιοχής του λεκανοπεδίου της Αττικής, του Αμαρουσίου, σε ένα τεράστιο τζαμί - αναμένεται να γίνει πράξη τις επόμενες ημέρες με αφορμή την τέλεση της εορτής της λύσης της νηστείας του Ραμαζανίου, καθώς η κυβέρνηση αποφάσισε την παραχώρηση του … ΟΑΚΑ (!) για να προσευχηθούν οι χιλιάδες λαθρομετανάστες ή και νόμιμοι μετανάστες.

Το ΟΑΚΑ και οι περιβάλλοντες χώροι υπολογίζεται ότι μπορούν να δεχθούν πάνω από 100.000 μουσουλμάνους με συνακόλουθα τα προβλήματα ασφάλειας στην περιοχή που είναι παντελώς ανέτοιμη να δεχθεί μια τέτοια εκδήλωση. Όλα αυτά σε ένα δήμο 60.000 ανθρώπων, συνολικά.
Στο ερώτημα «Και που θα προσευχηθούν οι μουσουλμάνοι;» η απάντηση δεν είναι εύκολη, ίσως γιατί το ερώτημα δεν έπρεπε καν να υπάρχει: Πρόκειται στην συντριπτική τους πλειοψηφία για λαθρομετανάστες ή για πρώην λαθρομετανάστες οι οποίοι βρίσκονται σε μία ξένη χώρα παρά την θέληση της ίδιας της χώρας και των πολιτών της, οπότε το τελευταίο πρόβλημα που θα έπρεπε να απασχολεί την ελληνική κυβέρνηση είναι το που θα προσευχηθούν οι παράνομοι διαβιούντες μουσουλμάνοι στην Ελλάδα, αλλά φαίνεται ότι δεν είναι έτσι και κατά ένα περίεργο τρόπο έχουν βάλει ψηλά στην κυβερνητική ατζέντα το θέμα.
Εδώ έφτασαν στο σημείο να πάρουν από το Πολεμικό Ναυτικό μια ολόκληρη έκταση στο Βοτανικό και να την μετατρέψουν σε … τζαμί για πρώτη φορά μετά την απελευθέρωση της χώρας από τους Τούρκους.
Μέχρι στιγμής οι μουσουλμάνοι έχουν δημιουργήσει

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

0 Τουρκική εισβολή στην Κύπρο ...(βίντεο) !!!


Στις 20 Ιουλίου 1974, σαράντα περίπου χιλιάδες Τούρκοι στρατιώτες, υπό την υποστήριξη της Τουρκικής Αεροπορίας και του ναυτικού εισέβαλαν παράνομα και κατά παράβαση του καταστατικού χάρτη του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών στις βόρειες ακτές της Κυπριακής Δημοκρατίας. Τετρακόσια τέσσερα χρόνια μετά την οθωμανική εισβολή, η σύγχρονη ιστορία της Κύπρου βρίσκεται μπροστά σε μία νέα εισβολή. Η απόβαση των Τουρκικών στρατευμάτων που ολοκληρώθηκε σε δύο φάσεις, με ένα μήνα σχεδόν διαφορά η πρώτη από τη δεύτερη, είχε σαν αποτέλεσμα την παράνομη κατοχή του 37% της Κυπριακής Δημοκρατίας. Περίπου 200.000 εκδιώχθηκαν από τα σπίτια τους, έγιναν πρόσφυγες στην ίδια τους την πατρίδα, περίπου 4.000 νεκροί, και 1.619 δηλώθηκαν αγνοούμενοι. Οι Τούρκοι κατακτούν το 65% της καλλιεργήσιμης έκτασης, το 70% του ορυκτούπλούτου, το 70% της βιομηχανίας, το 80% των τουριστικών εγκαταστάσεων [1].
Η Τουρκία υποστήριξε ότι δεν πρόκειται για εισβολή αλλά για «ειρηνική επέμβαση» με σκοπό την επαναφορά του συνταγματικού σκηνικού στην πριν του πραξικοπήματος κατάσταση. Επίσης η Τουρκία ανακοίνωσε ότι το δικαίωμα για την επέμβασή της ήταν κατοχυρωμένο στη Συνθήκη Εγγυήσεως της Κυπριακής Δημοκρατίας, συνθήκη που δημιουργήθηκε με σκοπό να διαφυλάσσει την ανεξαρτησία, την κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητατης Κυπριακής Δημοκρατίας[2]. Η Συνθήκη Εγγυήσεως δεν δίνει το δικαίωμα ένοπλης παρέμβασης στις εγγυήτριες χώρες, παρά μόνο εάν
  1. Εγγυήτρια χώρα χρειάζεται να αμυνθεί σε περίπτωση εισβολής από μια Τρίτη χώρα.
  2. Τα Ηνωμενα Έθνη ζητήσουν ένοπλη παρέμβαση από μια εγγυήτρια χώρα
  3. Η Κυπριακή Δημοκρατία ζητήσει ένοπλη παρέμβαση και το Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών εγκρίνει το αίτημα.
Πότε δεν εγκρίθηκε τέτοιο αίτημα από το...

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

0 ΝΕΟ ΑΝΤΙΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ASELSAN ...!!!



Η εταιρία ASELSAN θα αναπτύξει πυραυλικό αντιαεροπορικό σύστημα χαμηλού και μέσου βέλους τροχιάς.
Με βάση την ανακοίνωση της ASELSAN , υπογράφηκε ανάμεσα στην Διέυθυνση Αμυντικών Βιομηχανία και στην ASELSAN συμφωνία για ανάπτυξη εθνικού πυραυλικού αντιαεροπορικού συστήματος χαμηλού και μέσου βέλους τροχιάς.
Εκ μέρους της Διεύθυνσης Αμυντικών βιομηχανιών ο υφυπουργός Μουράτ Μπαγιάρ...

και εκ μέρους της ASELSAN ο πρόεδρος του Δ. Σ. Χασάν Μεμίσογλου και ο Γενικός Διευθυντής Τζενγκίζ Εργκενεμάν υπέγραψαν συμφωνία αξίας για το μεν χαμηλού βέλους τροχιάς 287.371.118 λίρες συν 193.059.102 ευρώ, ενώ για το μέσου βέλους τροχιάς 250.720.295 λίρες συν 132.113.714 ευρώ.
Τα ραντάρ για το σύστημα αυτό, τα συστήματα βολής, τα συστήματα διοίκησης, επικοινωνιών καθώς και οι επίγειοι σταθμοί θα αναπτυχθούνε εξ ολοκλήρου από την ASELSAN. Στο σχέδιο θα μετάσχει και η εταιρία ROKETSAN ως κύριος ανάδοχος για την κατασκευή των πυραύλων. Τα λινκ και τα σκάνερ των πυραύλων θα αναπτυχθούνε επίσης από την εταιρία ASELSAN.
…………..
H εταιρία ASELSAN άρχισε πριν 20 χρόνια με την συμπαραγωγή των πυραύλων Στίνγκερ, αργότερα συνέχισε με το πρόγραμμα KMS σχετικά με τους Στίνγκερ, και συνέχισε τα επόμενα χρόνια με το αντιαεροπορικό σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης και συστήματος διοίκησης (HERİKKS) και με το ραντάρ αεράμυνας KALKAN.
………………….
Σχόλιο : Κι ¨εμείς¨ την ίδια ώρα  μιλάμε για ¨μέρισμα ειρήνης¨ από την μείωση των εξοπλισμών και άλλα πράσινα άλογα…. 
Εφ. Νέτγκαζέτε

http://tourkikanea.gr/2011/06/24/savunma-6/

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

0 Μετά την Αφροδίτη της Μήλου, η «τουρκική» Σαντορίνη ...!!!



Αν το εξώφυλλο του γερμανικού περιοδικού Focus εξόργησε πολλούς Έλληνες, το δημοσίευμα μιας ολλανδικής free-press εφημερίδας ξεπέρασε κάθε όριο.
Η οικονομική κατάσταση της Ελλάδας έχει χλευαστεί λιγότερο ή περισσότερο από πολλά ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης μέχρι τώρα. Όμως, το εν λόγω δημοσίευμα κάνει ένα βήμα παραπάνω και «ξεπουλάει» τη Σαντορίνη στους Τούρκους!
Η φωτογραφία που το συνοδεύει δείχνει μια άποψη του δημοφιλούς ελληνικού νησιού, όπου ο σταυρός μιας εκκλησίας έχει αντικατασταθεί από την τουρκική σημαία. Ο «αστεϊσμός» του άρθρου έχει να κάνει με μια επερχόμενη χρεοκοπία της Ελλάδας και μια ακόλουθη τουρκική «επέλαση» επενδύσεων.
Η λεζάντα που συνοδεύει τη φωτογραφία λέει: «Εν όψει πτώχευσης Τούρκοι επενδυτές βρίσκουν ελκυστικές επενδύσεις στην Ελλάδα».
Η συγκεκριμένη εφημερίδα είναι ευρείας κυκλοφορίας, με διανομή σε κεντρικούς σταθμούς λεωφορείων και σιδηροδρόμων σε όλη την Ολλανδία.
Σώστε την αξιοπρέπεια τουλάχιστον είναι το μόνο που απέμεινε για να συνεχίσουμε τον αγώνα ΛΑΜΟΓΙΑ


Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

0 Ουδέν λάθος αναγνωρίζεται… !!!


Η ξεφτίλα τους έγινε εικόνα….
Μετά από τις χθεσινές και σημερινές συγκεντρώσεις σε  όλη την Ελλάδα ξεγυμνώθηκε μπροστά στα μάτια όλων των Ελλήνων το μεγαλύτερο ψέμα που ζούσαμε τόσο καιρό…..

Είχαμε συνηθίσει διαδηλώσεις  διαφόρων συνδικαλιστών και διαφόρων κομμάτων μέχρι στιγμής….
Πάντα βλέπαμε στο τέλος δακρυγόνα ξύλο και τραυματίες….
Τώρα για πρώτη όμως φορά είδαμε κάτι άλλο…..
Δεν είδαμε τα καλόπαιδα του ΠΑΜΕ να βαράνε με τα κόκκινα σημαιάκια τους τα ΜΑΤ….
Δεν είδαμε τα ΜΑΤ να  χτυπάνε με κλομπ και να ρίχνουν spray…..
Δεν είδαμε κουκουλοφόρους ( δεν λέω αναρχικούς γιατί απλά οι original αναρχικοί δεν είναι κουκουλοφόροι) να προβοκάρουν διαδηλώσεις….
Δεν είδαμε συνδικαλιστές να τσιρίζουν σαν φτωχοί αδικημένοι και μετά να πίνουνε καφεδάκι στο Μαξίμου….
Δεν είδαμε βουλευτές να λένε προεκλογικές ανοησίες…..
Δεν είδαμε κομματικές συγκεντρώσεις….
Δεν είδαμε λαθρομετανάστες να κρατάνε σημαίες του ΠΑΣΟΚ…..
Δεν είδαμε ακρότητες….
Γιατί; Γιατί απλά είδαμε την τέλεια πολιτική κινητοποίηση…. Και λέω πολιτική γιατί ήταν ΠΟΛΙΤΕΣ!!!
Απολύτως  τίποτα κομματικό……
Απολύτως τίποτα που να μπορεί κάποιος να καπηλευθεί….
Χθες και σήμερα οι Έλληνες δείξανε ότι δεν είναι ταλιμπάν… κομματικοί ταλιμπάν όλων αυτών που κερδίζανε από αυτό….
Χαίρομαι ιδιαίτερα γιατί  όποιος πολιτικός  τολμάει να πει κάτι για αυτές τις συγκεντρώσεις αυτομάτως γίνεται γραφικός….. γιατί απλά ο κόσμος που διαδηλώνει είναι ελεύθερος από αυτούς….
Ναι…. Αυτό δείξαμε… ότι είμαστε ελεύθεροι…..
Συνεχίστε …. Και σε λίγο θα δείτε ότι όλοι τους θα τα μαζέψουν και θα φύγουν….. Και μην κουράζετε το μυαλό σας με τα ψεύτικα διλλήματα τους…. Δηλαδή αν φύγουν αυτοί τι θα κάνουμε….. μόλις φύγουν να είστε σίγουροι ότι θα έχουμε τόσες πολλές ιδέες για το τι θα κάνουμε που δεν θα πιστεύουμε γιατί δεν τις είχαμε έως τώρα…
Λέτε τελικά όμως να είναι τόσο έξυπνοι οι δημοσιογράφοι και όλοι όσοι  τους στηρίζουν με χίλιες δυο  μπουρδολογίες,   ώστε να έχουν κλείσει και αυτοί θέση στα ελικόπτερα τους η θα πιαστούν κορόιδα και θα μείνουν απ’ έξω;…..
Δεν καταλαβαίνουν ότι η ώρα που έπρεπε να διαλέξουν έχει περάσει χωρίς επιστροφή;
Γιατί ο Ελληνικός λαός   σε όποιον από αυτούς  μείνει πίσω  θα του  πει….
«Κάντε ρε λαμόγια  ταμείο να δείτε πόσα μας  χρωστάτε… και  εξοφλείστε μας!!!!!!!»
Και φροντίστε να είστε συνεπείς στην εξόφληση…… γιατί…
……..μετά την απομάκρυνση από το ταμείο… ουδέν λάθος αναγνωρίζεται!!!!….

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

0 Ράδιο Αρβύλα: Μην δολοφονείτε την γλώσσα μας με τα greeklish! (βίντεο)


Μια "εθνική" πρωτοβουλία από την ομάδα της καθημερινής τηλεοπτικής εκπομπής του ΑΝΤ1 "Ράδιο Αρβύλα" για διάσωση της ελληνικής γλώσσας που αξίζει να προβληθεί, αλλά πάνω απ'όλα αξίζει να προσπαθήσουν οι πάντες να εφαρμόσουν το μήνυμα της καμπάνιας: Η ελληνική γλώσσα κινδυνεύει άμεσα από την χρήση των λεγόμενων "greeklish", στην γραφή των ηλεκτρονικών υπολογιστών, βασικά στα μηνύματα των Ελλήνων ηλικίας κάτω των 35 ετών, σε chat, sms, στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης κλπ. Δηλαδή χρησιμοποιούν τον ελληνικό προφορικό λόγο με αγγλική γραφή.
Ότι ασφαλέστερο για τον θάνατο μιας γλώσσας...
Σημειώνουμε ότι η τουρκική γραπτή γλώσσα είναι ακριβώς το ίδιο: Τουρκικός προφορικός λόγος που αποδίδεται με λατινική γραφή και την εφάρμοσε ο Κεμάλ στην μεταρρύθμισή του θεωρώντας ότι η παλιά τουρκική γραφή (με πολλές ομοιότητες με την αραβική) θα δυσχέραινε το έργο εκσυγχρονισμού και καταπολέμησης του αναλφαβητισμού στην Τουρκία. Η παλιά τουρκική γραφή έχει πεθάνει και μαζί της και η ταυτότητα του έθνους τους (όχι ότι έπρεπε να είναι ιδιαίτερα υποερήφανοι για την καταγωγή τους από τις στέππες της Κεντρικής και δυτικής Ασίας...). 
Η ελληνική γλώσσα είναι το μεγαλύτερο περιουσιασκό στοιχείο του πολιτισμού μας το οποίο κινδυνεύει άμεσα όχι από τα αγγλικά, αλλά από τα "greeklish", τα οποία χρησιμοποιούνται κυρίως επειδή η νεότερη γενιά που τα χρησιμοποιεί δεν γνωρίζει καλή ορθογραφία και διευκολύνεται από την χρήση τους. 

Το μήνυμά τους αυτό μεταδίδεται όχι μόνο μέσω των εκπομπών τους, αλλά και διάσπαρτα στο πρόγραμμα του ΑΝΤ1, αφού οι "Ράδιο Αρβύλα" παραχώρησαν το χρόνο που αναλογούσε για τα τρέιλερ της εκπομπής τους θέλοντας να προβάλλεται όσο το δυνατόν περισσότερο. 


Δείτε το μήνυμά τους:




Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

0 Δείτε τι έλεγαν οι Ρώσοι για την ελληνική αντίσταση και βίντεο από τη παρέλαση στη Μόσχα. ..!!!



Μηνυμα του Ραδιοφωνικου Σταθμου της Μοσχας της 27ης Απριλίου 1942,

"..Επολεμήσατε άοπλοι εναντίον πανόπλων και ενικήσατε. Μικροί εναντίον Μεγάλων και επικρατήσατε. Δεν ητο δυνατόν να γίνει αλλοιώς διότι είσθε Έλληνες. Εκερδίσαμεν χρόνον διά να αμυνθώμεν.
Ως Ρωσοι και ως άνθρωποι θα σας ευγνωμονούμεν".ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΦΕΤΕΙΝΗΣ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ
  

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Σάββατο 30 Απριλίου 2011

0 H τουρκική αλαζονεία και η ελληνική αδράνεια

 Η Τουρκία του Ερντογάν αλλάζει, εκσυγχρονίζεται, εκδημοκρατικοποιείται! Η Τουρκία του Νταβούτογλου είναι ισχυρή, ενδυναμώνεται και παίζει ηγεμονικό ρόλο στην περιοχή! Αυτές οι διαπιστώσεις που ακούμε συχνά, αποτελούν αλήθειες αλλά όχι όλη την αλήθεια. Ο Ερντογάν και ο Νταβούτογλου είναι οι ηγέτες ενός ισλαμικού κόμματος, κάτι που συχνά ξεχνάμε. Η Τουρκία τους διολισθαίνει κοινωνικά και πολιτικά στον Ισλαμισμό. Το όραμα εξάλλου του Νταβούτογλου είναι η Τουρκία να γίνει η ηγέτιδα δύναμη του ισλαμικού κόσμου.
Η Τουρκία είναι μια χώρα που, ενώ θέλει να μπει στην ΕΕ, δεν προχωρά στην έμπρακτη

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

0 .......................................................................................


Question: Θέλετε να γίνει η Ελλάδα, πολυπολιτισμικό κράτος;horizontal graph   horizontal graph
Answertimes selectedanswer distribution (%)
1. ΝΑΙ2958%
2. ΟΧΙ322292%
Summary: 3517 votes

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

0 ΩΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΦΟΡΟ ΤΙΜΗΣ ΑΝΑΡΤΩ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΣΤΟΥΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΠΑΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ ΣΤΙΣ 7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1838


Παιδιά μου!
Εἰς τὸν τόπο τοῦτο, ὁποὺ ἐγὼ πατῶ σήμερα, ἐπατοῦσαν καὶ ἐδημηγοροῦσαν τὸν παλαιὸ καιρὸ ἄνδρες σοφοί, καὶ ἄνδρες μὲ τοὺς ὁποίους δὲν εἶμαι ἄξιος νὰ συγκριθῶ καὶ οὔτε νὰ φθάσω τὰ ἴχνη των. Ἐγὼ ἐπιθυμοῦσα νὰ σᾶς ἰδῶ, παιδιά μου, εἰς τὴν μεγάλη δόξα τῶν προπατόρων μας, καὶ ἔρχομαι νὰ σᾶς εἰπῶ, ὅσα εἰς τὸν καιρὸ τοῦ ἀγῶνος καὶ πρὸ αὐτοῦ καὶ ὕστερα ἀπ᾿ αὐτὸν ὁ ἴδιος ἐπαρατήρησα, καὶ ἀπ᾿ αὐτὰ νὰ κάμωμε συμπερασμοὺς καὶ διὰ τὴν μέλλουσαν εὐτυχίαν σας, μολονότι ὁ Θεὸς μόνος ἠξεύρει τὰ μέλλοντα. Καὶ διὰ τοὺς παλαιοὺς Ἕλληνας, ὁποίας γνώσεις εἶχαν καὶ ποία δόξα καὶ τιμὴν ἔχαιραν κοντὰ εἰς τὰ ἄλλα ἔθνη τοῦ καιροῦ των, ὁποίους ἥρωας, στρατηγούς, πολιτικοὺς εἶχαν, διὰ ταῦτα σας λέγουν καθ᾿ ἡμέραν οἱ διδάσκαλοί σας καὶ οἱ πεπαιδευμένοι μας. Ἐγὼ δὲν εἶμαι ἀρκετός. Σᾶς λέγω μόνον πὼς ἦταν σοφοί, καὶ ἀπὸ ἐδῶ ἐπῆραν καὶ ἐδανείσθησαν τὰ ἄλλα ἔθνη τὴν σοφίαν των.
Εἰς τὸν τόπον, τὸν ὁποῖον κατοικοῦμε, ἐκατοικοῦσαν οἱ παλαιοὶ Ἕλληνες, ἀπὸ τοὺς ὁποίους καὶ ἡμεῖς καταγόμεθα καὶ ἐλάβαμε τὸ ὄνομα τοῦτο. Αὐτοὶ διέφεραν ἀπὸ ἡμᾶς εἰς τὴν θρησκείαν, διότι ἐπροσκυνοῦσαν τὲς πέτρες καὶ τὰ ξύλα. Ἀφοῦ ὕστερα ἦλθε στὸν κόσμο ὁ Χριστός, οἱ λαοὶ ὅλοι ἐπίστευσαν εἰς τὸ Εὐαγγέλιό του, καὶ ἔπαυσαν νὰ λατρεύουν τὰ εἴδωλα. Δὲν ἐπῆρε μαζί του οὔτε σοφοὺς οὔτε προκομμένους, ἀλλ᾿ ἁπλοὺς ἀνθρώπους, χωρικοὺς καὶ ψαράδες, καὶ μὲ τὴ βοήθεια τοῦ Ἁγίου Πνεύματος ἔμαθαν ὅλες τὲς γλῶσσες τοῦ κόσμου, οἱ ὁποῖοι, μολονότι ὅπου καὶ ἂν ἔβρισκαν ἐναντιότητες καὶ οἱ βασιλεῖς καὶ οἱ τύραννοι τοὺς κατέτρεχαν, δὲν ἠμπόρεσε κανένας νὰ τοὺς κάμῃ τίποτα. Αὐτοὶ ἐστερέωσαν τὴν πίστιν.
Οἱ παλαιοὶ Ἕλληνες, οἱ πρόγονοί μας, ἔπεσαν εἰς τὴν διχόνοια καὶ ἐτρώγονταν μεταξύ τους, καὶ ἔτσι ἔλαβαν καιρὸ πρῶτα οἱ Ρωμαῖοι, ἔπειτα ἄλλοι βάρβαροι καὶ τοὺς ὑπόταξαν. Ὕστερα ἦλθαν οἱ Μουσουλμάνοι καὶ ἔκαμαν ὅ,τι ἠμποροῦσαν, διὰ νὰ ἀλλάξη ὁ λαὸς τὴν πίστιν του. Ἔκοψαν γλῶσσες εἰς πολλοὺς ἀνθρώπους, ἀλλ᾿ ἐστάθη ἀδύνατο νὰ τὸ κατορθώσουν. Τὸν ἕνα ἔκοπταν, ὁ ἄλλος τὸ σταυρό του ἔκαμε. Σὰν εἶδε τοῦτο ὁ σουλτάνος, διόρισε ἕνα βιτσερὲ [ἀντιβασιλέα], ἕναν πατριάρχη, καὶ τοῦ ἔδωσε τὴν ἐξουσία τῆς ἐκκλησίας. Αὐτὸς καὶ ὁ λοιπὸς κλῆρος ἔκαμαν ὅ,τι τοὺς ἔλεγε ὁ σουλτάνος. Ὕστερον ἔγιναν οἱ κοτζαμπάσηδες [προεστοί] εἰς ὅλα τὰ μέρη. Ἡ τρίτη τάξη, οἱ ἔμποροι καὶ οἱ προκομμένοι, τὸ καλύτερο μέρος τῶν πολιτῶν, μὴν ὑποφέρνοντες τὸν ζυγὸ ἔφευγαν, καὶ οἱ γραμματισμένοι ἐπῆραν καὶ ἔφευγαν ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα, τὴν πατρίδα των, καὶ ἔτσι ὁ λαός, ὅστις στερημένος ἀπὸ τὰ μέσα τῆς προκοπῆς, ἐκατήντησεν εἰς ἀθλίαν κατάσταση, καὶ αὐτὴ αὔξαινε κάθε ἡμέρα χειρότερα· διότι, ἂν εὑρίσκετο μεταξὺ τοῦ λαοῦ κανεὶς μὲ ὀλίγην μάθηση, τὸν ἐλάμβανε ὁ κλῆρος, ὅστις ἔχαιρε προνόμια, ἢ ἐσύρετο ἀπὸ τὸν ἔμπορο τῆς Εὐρώπης ὡς βοηθός του ἢ ἐγίνετο γραμματικὸς τοῦ προεστοῦ. Καὶ μερικοὶ μὴν ὑποφέροντες τὴν τυραννίαν τοῦ Τούρκου καὶ βλέποντας τὲς δόξες καὶ τὲς ἡδονὲς ὁποὺ ἀνελάμβαναν αὐτοί, ἄφηναν τὴν πίστη τους καὶ ἐγίνοντο Μουσουλμάνοι. Καὶ τοιουτοτρόπως κάθε ἡμέρα ὁ λαὸς ἐλίγνευε καὶ ἐπτώχαινε.
Εἰς αὐτὴν τὴν δυστυχισμένη κατάσταση μερικοὶ ἀπὸ τοὺς φυγάδες γραμματισμένους ἐμετάφραζαν καὶ ἔστελναν εἰς τὴν Ἑλλάδα βιβλία, καὶ εἰς αὐτοὺς πρέπει νὰ χρωστοῦμε εὐγνωμοσύνη, διότι εὐθὺς ὁποὺ κανένας ἄνθρωπος ἀπὸ τὸ λαὸ ἐμάνθανε τὰ κοινὰ γράμματα, ἐδιάβαζεν αὐτὰ τὰ βιβλία καὶ ἔβλεπε ποίους εἴχαμε προγόνους, τί ἔκαμεν ὁ Θεμιστοκλῆς, ὁ Ἀριστείδης καὶ ἄλλοι πολλοὶ παλαιοί μας, καὶ ἐβλέπαμε καὶ εἰς ποίαν κατάσταση εὑρισκόμεθα τότε. Ὅθεν μᾶς ἦλθεν εἰς τὸ νοῦ νὰ τοὺς μιμηθοῦμε καὶ νὰ γίνουμε εὐτυχέστεροι. Καὶ ἔτσι ἔγινε καὶ ἐπροόδευσεν ἡ Ἑταιρεία.
Ὅταν ἀποφασίσαμε νὰ κάμωμε τὴν Ἐπανάσταση, δὲν ἐσυλλογισθήκαμε οὔτε πόσοι εἴμεθα οὔτε πὼς δὲν ἔχομε ἄρματα οὔτε ὅτι οἱ Τοῦρκοι ἐβαστοῦσαν τὰ κάστρα καὶ τὰς πόλεις οὔτε κανένας φρόνιμος μᾶς εἶπε «ποῦ πᾶτε ἐδῶ νὰ πολεμήσετε μὲ σιταροκάραβα βατσέλα», ἀλλὰ ὡς μία βροχὴ ἔπεσε εἰς ὅλους μας ἡ ἐπιθυμία τῆς ἐλευθερίας μας, καὶ ὅλοι, καὶ ὁ κλῆρος μας καὶ οἱ προεστοὶ καὶ οἱ καπεταναῖοι καὶ οἱ πεπαιδευμένοι καὶ οἱ ἔμποροι, μικροὶ καὶ μεγάλοι, ὅλοι ἐσυμφωνήσαμε εἰς αὐτὸ τὸ σκοπὸ καὶ ἐκάμαμε τὴν Ἐπανάσταση.
Εἰς τὸν πρῶτο χρόνο τῆς Ἐπαναστάσεως εἴχαμε μεγάλη ὁμόνοια καὶ ὅλοι ἐτρέχαμε σύμφωνοι. Ὁ ἕνας ἐπῆγεν εἰς τὸν πόλεμο, ὁ ἀδελφός του ἔφερνε ξύλα, ἡ γυναῖκα του ἐζύμωνε, τὸ παιδί του ἐκουβαλοῦσε ψωμὶ καὶ μπαρουτόβολα εἰς τὸ στρατόπεδον καὶ ἐὰν αὐτὴ ἡ ὁμόνοια ἐβαστοῦσε ἀκόμη δυὸ χρόνους, ἠθέλαμε κυριεύσει καὶ τὴν Θεσσαλία καὶ τὴν Μακεδονία, καὶ ἴσως ἐφθάναμε καὶ ἕως τὴν Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τοὺς Τούρκους, ὁποὺ ἄκουγαν Ἕλληνα καὶ ἔφευγαν χίλια μίλια μακρά. Ἑκατὸν Ἕλληνες ἔβαζαν πέντε χιλιάδες ἐμπρός, καὶ ἕνα καράβι μίαν ἁρμάδα...
Ἐγώ, παιδιά μου, κατὰ κακή μου τύχη, ἐξ αἰτίας τῶν περιστάσεων, ἔμεινα ἀγράμματος καὶ διὰ τοῦτο σᾶς ζητῶ συγχώρηση, διότι δὲν ὁμιλῶ καθὼς οἱ δάσκαλοί σας. Σᾶς εἶπα ὅσα ὁ ἴδιος εἶδα, ἤκουσα καὶ ἐγνώρισα, διὰ νὰ ὠφεληθῆτε ἀπὸ τὰ ἀπερασμένα καὶ ἀπὸ τὰ κακὰ ἀποτελέσματα τῆς διχονοίας, τὴν ὁποίαν νὰ ἀποστρέφεσθε, καὶ νὰ ἔχετε ὁμόνοια. Ἐμᾶς μὴ μᾶς τηρᾶτε πλέον. Τὸ ἔργο μας καὶ ὁ καιρός μας ἐπέρασε. Καὶ αἱ ἡμέραι τῆς γενεᾶς, ἡ ὁποία σας ἄνοιξε τὸ δρόμο, θέλουν μετ᾿ ὀλίγον περάσει. Τὴν ἡμέρα τῆς ζωῆς μας θέλει διαδεχθῆ ἡ νύκτα τοῦ θανάτου μας, καθὼς τὴν ἡμέραν τῶν Ἁγίων Ἀσωμάτων θέλει διαδεχθῆ ἡ νύκτα καὶ ἡ αὐριανὴ ἡμέρα. Εἰς ἐσᾶς μένει νὰ ἰσάσετε καὶ νὰ στολίσετε τὸν τόπο, ὁποὺ ἡμεῖς ἐλευθερώσαμε· καί, διὰ νὰ γίνῃ τοῦτο, πρέπει νὰ ἔχετε ὡς θεμέλια της πολιτείας τὴν ὁμόνοια, τὴν θρησκεία, τὴν καλλιέργεια τοῦ θρόνου καὶ τὴν φρόνιμον ἐλευθερία.
Τελειώνω τὸ λόγο μου. Ζήτω ὁ βασιλεύς μας Ὄθων! Ζήτω οἱ σοφοὶ διδάσκαλοι! Ζήτω ἡ Ἑλληνικὴ Νεολαία!

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

0 Τούρκος πιλότος: «Πως έριξα τον Ηλιάκη»...!!!


ανατριχιαστικές λεπτομέρειες ενός εγκλήματος στον ουρανό του Αιγαίου – που έχει κουκουλωθεί στο γνωστό δόγμα των ελληνικών κυβερνήσεων «Μην ενοχλείτε και καταγγέλλετε την Τουρκία».

Από το τουρκικό υπουργείο Άμυνας ανασύρθηκε ο φάκελος του θανάτου του ηρωικού σμηναγού, Κώστα Ηλιάκη στις 23 Μαΐου 2006, στην περιοχή της Καρπάθου. Στο φάκελο αυτό υπάρχει η συγκλονιστική κατάθεση του Τούρκου πιλότου του F16, Χαλί Ιμπραήμ, ο οποίος αποκαλύπτει ότι έριξε τον Ηλιάκη με πύραυλο.
Την Τρίτη 23 Μαΐου 2006 το ραντάρ της Κρήτης έχει εντοπίσει μια τουρκική φρεγάτα, που πλέει στην περιοχή της Καρπάθου και δύο τούρκικα αεροπλάνα F16 RF-4, που κινούνται για την προστασία της φρεγάτας.
Αμέσως από τα Χανιά απογειώνονται δύο F16 για να αναχαιτίσουν τους Τούρκους. Στο ένα από αυτά χειριστής είναι ο σμηναγός Κώστας Ηλιάκης, ο οποίος με κατάλληλους χειρισμούς μπαίνει ανάμεσα στα δύο τουρκικά για να πάρει τα νούμερά τους και να φωτογραφίσει τα όπλα που φέρουν. Εκείνη την στιγμή ο Χαλί Ιμπραήμ με το F16 έρχεται πίσω από τον Ηλιάκη και ο δεύτερος Έλληνας πιλότος έρχεται πίσω από το δεύτερο Τούρκο πιλότο και τον εγκλωβίζει στο ραντάρ των πυραύλων του.
Από και πέρα αρχίζει η περιγραφή του Χαλί Ιμπραήμ, στην κατάθεσή του στο υπουργείο Άμυνας της Τουρκίας.
«Ζήτησα από τον Ηλιάκη να απομακρυνθεί από τον σχηματισμό μας, ενώ με κατάλληλο ελιγμό τον εγκλωβίζω στο δικό μου σύστημα ραντάρ των πυραύλων μου. Ο ένας πιλότος δεν έφυγε, συνεννοήθηκα με το συμπολεμιστή μου στο δεύτερο αεροπλάνο και αντιμετώπισα την κατάσταση με εκτόξευση πυραύλου. Ο άλλος Έλληνας πιλότος εξαπέλυσε και αυτός έναν πύραυλο και βρήκε τον συνάδελφό μου χειριστή στο RF-4 στο φτερό και τον κατέρριψε».
Είναι η πρώτη φορά που αποκαλύπτεται ότι η κατάρριψη του ηρωικού Κώστα Ηλιάκη δεν ήταν ένα ατύχημα στον αέρα, αλλά μια καθαρή επιθετική πολεμική ενέργεια των Τούρκων πιλότων, γεγονός που έχει αποκρυφτεί επιμελώς μέχρι σήμερα.
του Κώστα Χαρδαβέλλα

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

αναζητηση στο ιστολογιο

Free GREECE Cursors at www.totallyfreecursors.com