Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα geopolitics and daily news. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα geopolitics and daily news. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Σάββατο 25 Ιουνίου 2011
0 Μέχρι το 2014 η Κύπρος μπορεί να έχει το δικό της φυσικό αέριο.
Λευκωσία: Η Κύπρος μπορεί να έχει το δικό της φυσικό αέριο από τα κοιτάσματα στη θαλάσσια περιοχή που εμπίπτει στην Αποκλειστική Οικονομική της Ζώνη μέχρι το 2014. Αυτή τη διαβεβαίωση έδωσε ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Noble Energy μιλώντας στο πλαίσιο ημερίδας στο Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Ο επικεφαλής της Υπηρεσίας Ενέργειας του υπουργείου Εμπορίου, Σόλων Κασίνης δήλωσε ότι πριν το τέλος του 2011 θα μπει το τρυπάνι και θα αρχίσουν οι εργασίες στο οικόπεδο 12.
Τεράστια αναμένεται να είναι τα οφέλη τόσο για τα κρατικά ταμεία όσο και για τους Κύπριους καταναλωτές, οι οποίοι θα πληρώνουν πολύ φθηνότερο ηλεκτρικό ρεύμα.
Στην ημερίδα μίλησε επίσης ο πρώην πρωθυπουργός του Λιβάνου, τονίζοντας ότι Κύπρος και Λίβανος έχουν την ευκαιρία να ενώσουν δυνάμεις και να επωφεληθούν οικονομικά.
Αναφερόμενος στην αντίδραση της Βηρυτού σε σχέση με τη συμφωνία για την ΑΟΖ Κύπρου – Ισραήλ, ανέφερε ότι χρειάζεται συνεργασία μεταξύ Κύπρου και Λιβάνου. Διαβεβαίωσε παράλληλα ότι ο Λίβανος διαχρονικά σέβεται τις υποχρεώσεις του, όπως και τις συμφωνίες που συνομολογεί.
Ετικέτες
geopolitics and daily news
Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011
0 ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΥΕΘΑ Ε.ΒΕΝΙΖΕΛΟ: Η ώρα του "Όχι"!
Το Μνημόνιο σκοτώνει (και) τις Ένοπλες Δυνάμεις. Μόνο που οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι η ίδια η Ελλάδα. Δεν υπάρχουν Ένοπλες Δυνάμεις; Δεν υπάρχει και Ελλάδα. Πολλοί προσπαθούν να μας κάνουν να ξεχάσουμε αυτή την βασική αρχή, αλλά ματαιοπονούν. Σήμερα βρισκόμαστε ενώπιον μιας προσπάθειας ολικής αποδόμησης των Ενόπλων Δυνάμεων και της Ασφάλειας της χώρας.
Το προσωπικό των Ε.Δ., όταν δεν το βρίζουν οι κυβερνώντες ως "αντιπαραγωγικό» κλπ, το βρίζουν οι διάφοροι κονδυλοφόροι ή τηλεπαρουσιαστές του ευρύτερου κυβερνητικού pay-roll. Τους βρίζουν, τους υποτιμούν, τους περιφρονούν.
Τους λένε «καραβανάδες» και «αρβυλοφύλακες». Τους θεωρούν ικανούς μόνο για να τους μεταφέρουν με τα VIP αεροσκάφη και ελικόπτερα. Τους έχουν κόψει τα πάντα, τους έχουν λασπώσει την αξιοπρέπεια.
Όταν πέφτουν τα αεροπλάνα και τα ελικόπτερα, λένε ότι ευθύνονται οι … ίδιοι οι στρατιωτικοί, τα στελέχη των Ε.Δ. που δεν είχαν ενημερώσει την πολιτική ηγεσία ότι το τάδε ανταλλακτικό έχει πλησιάσει επικίνδυνα το όριο ζωής του ή ότι δεν υπάρχουν μηχανικοί!
Ο υπουργός απλά κόβει συνέχεια κονδύλια και ισχυρίζεται ότι "Τώρα με τον εξορθολογισμό των δαπανών θα έχουμε ισχυρότερες Ένοπλες Δυνάμεις". Ο Ιονέσκο έχει στοιχειώσει το υπουργείο Εθνικής Άμυνας επί Μνημονίου. Αλλά το αίμα των στελεχών κυλάει από τις σκάλες τις κεντρικής πύλης...
Kύριε υπουργέ, μπορείτε να πείτε '"Οχι" στις απαιτήσεις της τρόϊκας. "Όχι" στην απαξίωση των Ενόπλων Δυνάμεων. "Όχι" στην μείωση της ασφάλειας της χώρας. "Όχι" στην θυσία των στελεχών των Ε.Δ. στο βωμό του Μνημονίου.
Έχετε και το πολιτικό ανάστημα και θα έχετε και την στήριξη όλων των Ε.Δ. και πάνω απ'όλα του ελληνικού λαού. Μπορεί εσείς να θεωρείτε ως "πολιτική παρένθεση" και "χρυσό κλουβί" την θητεία σας στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας, αλλά όλοι εμείς οι άλλοι περιμένουμε πολλά από εσάς.
Οι μισθοί που παίρνουν οι πιλότοι, οι άνδρες των ειδικών δυνάμεων, τα στελέχη του Π.Ν. που πολεμάνε καθημερινά εκατοντάδες μέτρα κάτω από την επιφάνεια, είναι το 50% ενός υπαλλήλου ΔΕΚΟ που απλά τυχαίνει να είναι κυβερνητικός συνδικαλιστής.
Και αυτό το αντέχουν τα στελέχη των Ε.Δ..
Αλλά το να μην αγοράζονται ανταλλακτικά ή να μην υπάρχουν σύγρονα εκπαιδευτικά μέσα γιατί η τρόϊκα θέλει κι άλλες περικοπές στις Ένοπλες Δυνάμεις και ο υπουργός θέλει να δείξει καλή διαγωγή στην τρόϊκα, αυτό δεν αντέχεται. Και αν το αντέχουν αυτοί, τα στελέχη των Ε.Δ., γιατί η δουλειά τους είναι ο κίνδυνος, δεν το ανέχεται ο ελληνικός λαός κ.υπουργέ.
Τέσσερις νεκροί, τρία μαχητικά στο πάτο της θάλασσας, δύο επιθετικά ελικόπτερα κατεστραμμένα και άλλα δύο μαχητικά «σακατεμένα» μέσα σε δέκα μήνες, είναι πολλά κ.Ε.Βενιζέλο. Πάρα πολλά…
Ετικέτες
geopolitics and daily news
Παρασκευή 27 Μαΐου 2011
0 Κύπρος, Ελλάδα, Βρετανία: Κοινή άσκηση στην Κύπρο...!!!
Το Υπουργείο Άμυνας της Κυπριακής Δημοκρατίας ανακοίνωσε ότι στις 3 Ιουνίου θα διεξαχθεί άσκηση Ελλαδικών, Κυπριακών και Βρετανικών δυνάμεων στο χερσαίο, θαλάσσιο κι εναέριο χώρο μεταξύ Λάρνακας, Λεμεσού και Πάφου. Το σενάριο της άσκησης θα περιλαμβάνει αντιμετώπιση σύγχρονων απειλών χαμηλής έντασης που απαιτούν στρατιωτικο-πολιτική συνεργασία.
Σίγουρα πρόκειται για μια αξιόλογη κι αξιοπρόσεκτη κίνηση, αφού δε θυμόμαστε να έχει υπάρξει άλλη άσκηση στην περιοχή της Κύπρου με τη συμμετοχή Ελλαδικών και Βρετανικών δυνάμεων. Σίγουρα τα πολιτικά μηνύματα είναι πολλαπλά ειδικά αυτήν την περίοδο και ειδικά για αυτήν την περιοχή. Πρώτη παραλήπτρια θα μπορούσε να είναι η Τουρκία, αν και είναι πρόωρο να εξάγουμε τελικά συμπεράσματα δεδομένης της στάσης των Βρετανών στο ζήτημα της Κύπρου και της «ιδιαίτερης» σχέσης που θέλουν να έχουν με την Τουρκία.
Μάλλον θα θεωρούσαμε αυτή την άσκηση ως μια προσπάθεια των Βρετανών να εξισορροπήσουν το «άτσαλο» φλερτ που έχουν αναπτύξει με την Τουρκία, με την οποία πρέπει να διατηρήσουν καλές σχέσεις «πάση θυσία» ακόμα κι αν είναι αντίθετοι προς την εξισορρόπηση που επιθυμούν οι ΗΠΑ. Διαφορετικά, μπορούμε να πούμε ότι είναι προσπάθεια «ανοίγματος» στη νέα ισορροπία ισχύος που διαμορφώνεται στην περιοχή.
Παραθέτουμε το επίσημο ανακοινωθέν του Κυπριακού Υπουργείου Άμυνας:
ΑΣΚΗΣΗ ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ 3 ΙΟΥΝ 2011
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΜΥΝΑΣ
Το Υπουργείου Άμυνας σε συνεργασία με εννέα Υπουργεία και 16 Υπηρεσίες της Κυπριακής Δημοκρατίας, καθώς και με τη ...
Ετικέτες
geopolitics and daily news
0 Hurriyet: «Σύμφωνα με πηγές η Τουρκία “κλειδώνει” την ειρήνη με την Ελλάδα στο Αιγαίο» – Δυσανασχετούν οι τούρκοι στρατηγοί.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της τουρκικής HURRIYET οι συνομιλίες (η μυστική διπλωματία) μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδας έχουν ήδη φτάσει σε πολύ ικανοποιητικό επίπεδο. Η ελληνική πλευρά αντιπροσωπεύεται από τον πρέσβη και πρώην Διοικητή της ΕΥΠ, Παύλο Αποστολίδη ενώ η τουρκική από τον Υφυπουργό Εξωτερικών, Feridun Sinirlioğlu.
Το δημοσίευμα αφήνει υπαινιγμούς τονίζοντας πως την ώρα που οι συνομιλίες είναι πολύ κοντά σε συμφωνία, όλως τυχαίως το Γενικό Επιτελείο Στρατού της Τουρκίας αποφάσισε να ακυρώσει τις προγραμματισμένες στρατιωτικές ασκήσεις.
Ενημερωμένοι σχετικά με τις συνομιλίες και τη πρόοδο αυτών είναι οι Υπουργοί Εξωτερικών των δύο χωρών, χωρίς ωστόσο να αφήνουν να διαρρεύσει το οτιδήποτε.
Οι πληροφορίες της εφημερίδας αναφέρουν ότι στη συμφωνία περιλαμβάνονται τα ζητήματα της υφαλοκρηπίδας και του εναέριου χώρου, ενώ δεν παραλείπει να τονίσει πως σύμφωνα με τη πηγή της οι στρατιωτικοί της Τουρκίας εκφράζουν τη δυσαρέσκεια τους σχετικά με τις συνομιλίες.
Ετικέτες
geopolitics and daily news
Κυριακή 3 Απριλίου 2011
0 Συνεκμετάλλευση στο Αιγαίο και μυστική διπλωματία.
Σχετικά με τις τελευταίες αποκαλύψεις της WIKILEAKS, πιο κάτω αναφέρω τα βασικότερα σημεία και τα συμπεράσματα δικά σας:
Γ. Παπανδρέου στον Ερντογάν: «Εάν το ενδιαφέρον της Τουρκίας είναι να αποκτήσει πρόσβαση στα διεθνή ύδατα, στον εναέριο χώρο, στην υφαλοκρηπίδα και στις πλουτοπαραγωγικές πηγές, αυτά τα θέματα μπορούν να λυθούν». Αμέσως μετά, αναφέρεται: «ο Παπανδρέου πιστεύει ότι θα πρέπει να φέρουν αυτά τα θέματα σε ένα τρίτο, ουδέτερο μέρος, όπως η Χάγη, για να αποφασίσει μια δίκαιη λύση, ενώ θα μπορούσαν να διαπραγματευθούν σχεδόν τα πάντα, εκτός της εθνικής κυριαρχίας. Απέρριψε τη θεωρία των “γκρίζων ζωνών”, για την οποία πιστεύει ότι υιοθετήθηκε τα τελευταία χρόνια ως πολιτικός ελιγμός και δεν εδραιώνεται σε καμιά νομική βάση. Ωστόσο, ακόμα και γι’ αυτό άφησε ένα παράθυρο, λέγοντας ότι ενώ η Ελλάδα θα απορρίψει με σφοδρότητα οποιονδήποτε ισχυρισμό θίγει την εδαφική ακεραιότητα, κανείς δεν μπορεί να εμποδίσει μια χώρα από το να φέρει όποιο θέμα επιθυμεί στη Χάγη».
Ο Ντ. Σπέκχαρντ, αναφέρει σε σχόλιό του: «Πρόκειται για σημαντική μετακίνηση, εάν ισχύει. Στο παρελθόν, ενώ οι Ελληνες ήταν ανοιχτοί σε προσφυγή στη Χάγη για τις οικονομικές ζώνες, εμφανίζονταν απρόθυμοι να προσθέσουν όλο το φάσμα των θεμάτων του Αιγαίου, από φόβο ότι οι Τούρκοι θα επιχειρούσαν να τους κάνουν να εγκαταλείψουν τα διεθνή νομικά δικαιώματα που πιστεύουν ότι έχουν από τη Συνθήκη για το Δίκαιο της Θάλασσας και άλλες συνθήκες, μέσα από ένα τουρκικού τύπου παζάρι».
Γ. Παπανδρέου: «Είπε στον Ερντογάν ότι θα πρέπει να κινηθούν γρήγορα, καθώς πίστευε ότι είχε περιθώριο ενός χρόνου, το πολύ δεκαοκτώ μηνών, για να επιτύχει κάτι, δεδομένων των περιορισμών που θέτει η οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα, η οποία πιθανότατα θα του δέσει τα χέρια πολιτικά, καθώς τα πράγματα θα γίνονται όλο και πιο δύσκολα».
Ετικέτες
geopolitics and daily news
Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011
0 REUTERS: “Η Ελλάδα ξεκινά έρευνα ύπαρξης κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου στα Δυτικά της χώρας”.

Η Ελλάδα προχωρά σε συζητήσεις με ιδιωτικούς φορείς για έρευνα ύπαρξης κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου στα Δυτικά της χώρας. Στόχος της Ελλάδας είναι να μειώσει τις εισαγωγές αλλά και να αυξήσει την εγχώρια παραγωγή υδρογονανθράκων.
Ο αναπληρωτής Υπουργός Ενέργειας, Γιάννης Μανιάτης, δήλωσε στο REUTERS πως οι έρευνες θα ξεκινήσουν μετά από 18 με 24 μήνες. Μέχρι τότε θα έχει η χώρα θα πρέπει να έχει καταλήξει με ποια τελικά εταιρία θα συνεργαστεί.
Ετικέτες
geopolitics and daily news
0 Μετά την Κομοτηνή η Ziraat Bank και στα Δωδεκάνησα; – Φιλοδοξεί να στήσει υποκαταστήματα σε Ρόδο και Κω.
Έντονη είναι η κινητικότητα που υπάρχει σε ό,τι αφορά την τουρκική τράπεζα Ziraat Bank η οποία μετά τα συνεχόμενα δημοσιεύματά μας για την περίεργη δράση της, βρίσκεται πλέον και στο στόχαστρο του κοινοβουλευτικού ελέγχου έπειτα από ερώτηση που κατατέθηκε από τον βουλευτή του ΛΑΟΣ κ. Ιωάννη Κοραντή.
Πιο συγκεκριμένα, θέμα φαίνεται να προκύπτει καθώς φιλοδοξία της διοίκησης του τουρκικού χρηματοπιστωτικού φορέα είναι η ίδρυση και λειτουργία δύο υποκαταστημάτων της σε Ρόδο και Κω.
Δάνεια με χαμηλό επιτόκιο
«Η εν λόγω τράπεζα, ως γνωστόν, ξεκίνησε την επιχειρηματική της δραστηριότητα στην Ελλάδα το 2008, με την ίδρυση υποκαταστημάτων διαδοχικά σε Αθήνα, Κομοτηνή και Ξάνθη, αποκτώντας ταχέως πελάτες, στους οποίους προσφέρει,...
Ετικέτες
geopolitics and daily news
Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011
0 Πώς το ΓΕΣ κέρδισε το γερμανικό τζακ ποτ – Η πρώτη έξυπνη και οικονομική κίνηση σχετικά με τους εξοπλισμούς...!!!

Η πρώτη «έξυπνη» και «φθηνή» αγορά οπλικών συστημάτων που θα προσδώσει επιχειρησιακά οφέλη πολλαπλάσια από το κόστος της προμήθειας έγινε εν μέσω οικονομικής κρίσης από τον Ελληνικό Στρατό. Κοψοχρονιά με μόλις δεκαεπτά εκατομμύρια ευρώ το ΓΕΣ αγόρασε 223 αυτοκινούμενα πυροβόλα M109A3GA2 από τα αποθέματα του γερμανικού στρατού.
Στο ΓΕΣ πιστεύουν ότι ο ελληνικής στρατός κέρδισε το «τζακ ποτ», καθώς προβάλλουν το βασικό επιχείρημα ότι ο τουρκικός στρατός για την αναβάθμιση έξι πυροβόλων στην ίδια έκδοση πλήρωσε δεκαοκτώ εκατομμύρια ευρώ!
Οι διαπραγματεύσεις του ελληνικού στρατού με το γερμανικό στρατό ήταν ιδιαίτερα σκληρές και έγιναν ...
Ετικέτες
geopolitics and daily news
Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011
0 Στημένες οι διαρροές για το τουρκικό σχέδιο εισβολής στα Ελληνικά νησιά; – Επιφυλακτικότητα στο Υπουργείο Άμυνας και στο ΓΕΕΘΑ.
Τις παραμέτρους, τα σενάρια και τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει για την Ελλάδα η προχθεσινή αποκάλυψη του ναυτικού σκέλους του σχεδίου πραξικοπήματος και αναταραχής «Βαριοπούλα», που σχεδίαζαν οι σκληροπυρηνικοί στρατιωτικοί στην Αγκυρα εις βάρος της κυβέρνησης του πρωθυπουργού Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν την περίοδο 2002-2003, εξετάζουν ενδελεχώς το υπουργείο Εθνικής Αμυνας και το ΓΕΕΘΑ.
Οι πρώτες εκτιμήσεις στρατιωτικών όλων των κλάδων, με τους οποίους μίλησε χθες η «Δημοκρατία», επικεντρώνονται σε τρία σημεία, καθώς οι συνομιλητές μας γενικώς είναι εξαιρετικά επιφυλακτικοί για τους βαθύτερους και πιο ουσιαστικούς σκοπούς και προθέσεις των Τούρκων.
Διαχρονική απειλή
Πρώτον, στο timing της αποκάλυψης των λεπτομερειών του σχεδίου. Δηλαδή ενώ έχει ξεκινήσει η δίκη των περίπου 200 στρατιωτικών πρωτεργατών του σχεδίου πραξικοπήματος, ενώ έχουμε εισέλθει σε προεκλογικό έτος, καθώς οι εκλογές θα γίνουν τον προσεχή Ιούνιο, και σε επίπεδο σημειολογικό, λόγω των (δικαιολογημένων) ελληνικών ευαισθησιών σχεδόν μία εβδομάδα πριν από τη 15η επέτειο των Ιμίων, με ό,τι αυτό μπορεί να σηματοδοτεί στις συνειδήσεις των Ελλήνων.
Δεύτερον...
Ετικέτες
geopolitics and daily news
Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011
0 Γκρεμίζουν μέχρι και τη Μεγάλη του Γένους Σχολή στο Φανάρι...!!!

Το ύπουλο σχέδιο της Τουρκίας να αφανίσει κάθε Ελληνικό ίχνος στην επικράτεια της συνεχίζεται χωρίς κανένα εμπόδιο. Ιστορικά Ελληνικά κτίρια μετατρέπονται σε πολυτελή ξενοδοχεία. Τα παραδοσιακά σπίτια που είχαν γίνει αρχαιολογικοί χώροι τα γκρεμίζουν ανενόχλητοι. Το ελληνικό στοιχείο είναι ακόμα αισθητό στη γειτονική χώρα γεγονός που ενοχλεί τους Τούρκους και θέλουν να το εξαφανίσουν.
Τα ελληνικά παραδοσιακά κτίρια στα ιστορικά χωριά Καλφάς και Μπογαζκιοί περιλαμβάνονται ήδη στο σχέδιο ισοπέδωσης ώστε τίποτα να μην έχει ελληνικό άρωμα όπως επίσης και τα χωριά της Μητρόπολης Δερκών. Ακόμη και τα παραδοσιακά κτίρια Ελληνικών ιστορικών οικογενειών και δασκάλων της Μεγάλης του Γένους Σχολής στο Φανάρι θα αντικατασταθούν με μεγάλα οικοδομικά συγκροτήματα και ξενοδοχεία. Το σχέδιο είναι σε πλήρη εφαρμογή. Ο δήμος με τον Στρατό ήδη έχουν ξεκινήσει με τις μπουλντόζες να καταστρέφουν σπάνιους αρχαιολογικούς χώρους και παραδοσιακούς οικισμούς. Όλοι οι παραπάνω οικισμοί έχουν τις ρίζες τους στο Βυζάντιο και θυμίζουν την ύπαρξη της Ελλάδας και του Βυζαντίου στην Κωνσιαντινούπολη. Μάλιστα αν πάρουμε υπόψη ότι η Κωνσταντινούπολη ήταν η πρωτεύουσα της Ευρώπης το 2010, οι τούρκοι περίμεναν να περάσει αυτή η χρονιά για να επιτεθούν φέτος σε ότι Ελληνικό στοιχείο έχει απόμείνει στη Πόλη.
Εφημερίδα: Press Time – ΣΕΛ.55 (22.01.2011)
Ετικέτες
geopolitics and daily news
Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010
0 Η εταιρεία Raytheon έχει συνάψει συμφωνία με τη τουρκική εταιρία Aselsan για τη κατασκευή του αντιπυραυλικού συστήματος PATRIOT...!!!

Η εταιρεία αμυντικών συστημάτων Raytheon, που κατασκευάζει το αντιπυραυλικό σύστημα PATRIOT, έχει συνάψει εδώ και κάποιες μέρες συμφωνία με την τουρκική εταιρία Aselsan για την από κοινού ανάπτυξη και κατασκευή μέρους του αντιπυραυλικού συστήματος.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Raytheon θα αναθέσει υπεργολαβικά στην Aselsan, (που έχει τη βάση της στην Άγκυρα) να κατασκευάζει τον ιστό της κεραίας του Patriot για το σύστημα που έχουν παραγγείλει τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, δήλωσε εκπρόσωπος της Raytheon στο DEFENSE NEWS στις 20 Οκτωβρίου.
Ο Tom Kennedy, πρόεδρος της Raytheon Integrated Defense Systems δήλωσε για την τουρκική εταιρία: «Με τις επιδόσεις της, το ιστορικό της, τις τεχνικές γνώσεις και τη θέση της, μεταξύ Ευρώπης και Ασίας, η Aselsan είναι πιθανόν η ιδανική εταιρία που θα μας βοηθήσει να εξυπηρετήσουμε τα 12 έθνη που έχουν επιλέξει για το πρόγραμμα patriot όσον αφορά την αντιπυραυλική τους ασπίδα».
Ο επόμενος στόχος της Raytheon IDS είναι να σταθεί ανταγωνιστικά με τους Ρώσους και τους Κινέζους και να πάρει τη μερίδα το ανάλογο μερίδιο αγοράς στο πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων αμυντικό πρόγραμμα της Τουρκίας.
DEFENSE NEWS / By UMIT ENGINSOY and BURAK EGE BEKDIL
Turkey’s Aselsan Named As Key Patriot Supplier – Read the article in english language
Geopolitics & Daily News
Ετικέτες
geopolitics and daily news
0 Απίστευτο: Το κράτος χρωστάει στo….κράτος 7,5 δισ. ευρώ!
Ληξιπρόθεσμες οφειλές 7,576 δισ. ευρώ χρωστάει το κράτος στον… εαυτό του! Πρόκειται για το «φέσι» των Υπουργείων, των νομικών προσώπων, των νοσοκομείων, των ασφαλιστικών ταμείων και των ΟΤΑ που αναγκάστηκε να βγάλει προς τα έξω η Κυβέρνηση εξαιτίας της δέσμευσης που έχει από το Μνημόνιο.
Το ύψος αυτών χρεών έρχεται να επιβεβαιώσει τα εξής δύο δεδομένα:
1. Ότι η εκστρατεία είσπραξης των ληξιπρόθερσμων οφειλών που έχει εξαπολύσει ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου σε φορολογούμενους και επιχειρήσεις θα πρέπει να ξεκινήσει πρώτα από το ίδιο το κράτος που αποτελεί και τον μεγαλύτερο οφειλέτη.
2. Ότι η...
Ετικέτες
geopolitics and daily news
0 Η Ιστορία της οικονομικής απάτης στην Ελλάδα...!!!

Ο παραπάνω πίνακας είναι το γράφημα του οικονομικού χρέους της Ελλάδας.
Panagiotis Manginas / Ipsen Athens
-Η Χούντα το 74 παραδίδει στον “Εθνάρχη” υγιές χρέος 330 εκατ. (υγιές διότι λόγω μεγάλης βιομηχανικής και αγροτικής ανάπτυξης το χρέος αυτο-εξοφλείτο).
-Ο “Εθνάρχης” μετατρέπει το χρέος μετά από 7 χρόνια σε 8ΔΙΣ
-Ο Ανδρέας κλείνει ...
Ετικέτες
geopolitics and daily news
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)






