«Αυτή την "δουλειά" δεν ξεκινήσαμε να την κάνουμε για τα χρήματα...Δώσαμε εξετάσεις για να μπούμε στην Σχολή Ικάρων γνωρίζοντας ότι θα στερηθούμε 4 από τα καλύτερα χρόνια ενός εφήβου (τα φοιτητικά) κλεισμένοι μέσα σε ένα στρατόπεδο...το τίμημα του να κάνουμε αυτό που αγαπάμε, αυτό που λατρεύουμε... να πετάξουμε μια μέρα πάνω από το Αιγαίο.
Δεν περιμένουμε να γίνουμε πλούσιοι από αυτό. Το μόνο που ζητήσαμε είναι να υπάρχει ηρεμία στην προσωπική και οικογενειακή ζωή μας ώστε να αφοσιωθούμε ψυχή τε και σώματι στην προσφορά στην πατρίδα και το κοινωνικό σύνολο να αφοσιωθούμε στην
λατρεία μας... στην "δουλειά" μας.
Σε μια "δουλειά" που πριν φύγουμε το πρωί φιλάμε την οικογένεια και πάμε για απογείωση.
Σε μια "δουλειά" που στο αεροδρόμιο αφήνουμε τα κλειδιά πάνω στο αυτοκίνητο για να μην χρειαστεί αργότερα να σπάσει κάποιος το παράθυρο του οδηγού για να το γυρίσει στα σπίτια μας.
Σε μια δουλειά που ούτως ή αλλιώς τα λεφτά ΗΔΗ έφταναν οριακά για να συντηρήσω την οικογένεια μου με την γυναίκα μου να δουλεύει και εκείνη. Η "σπάταλη" ζωή μας; Ένα στεγαστικό δάνειο όλο κι όλο για να έχουμε το δικό μας σπίτι....
Θα κάναμε ευχαρίστως κύριοι και δεύτερη δουλειά για να μην τους λείψει τίποτα. Δεν προλαβαίνομε όμως όταν 6 μήνες τον χρόνο λείπω για υπηρεσίες σε νησιά του Ανατολικού Αιγαίου.
Το να βάλουμε όλοι το χέρι στην τσέπη φαντάζει δίκαιο. Δεν είναι όμως ρεαλιστικό και δυστυχώς δεν είναι εφαρμόσιμο για όλους. Εμείς θα συνεχίσουμε να πετάμε ακόμα και με 100% μείωση μισθού, ακόμα κι αν "κλείσουν" τα σπίτια μας. Ο λόγος; Η εξάρτηση της πτήσης, η υπερηφάνεια της προσφοράς όχι στο κράτος (αυτό το έχουμε σιχαθεί προ πολλού) μα στις πέτρες αυτού του τόπου» το "πανί" στο οποίο ορκιστήκαμε, και την ευγνωμοσύνη στα μάτια του πατέρα που σώθηκε το παιδί του ή του αγρότη που δεν κάηκε το σπίτι του...
Μην φοβάστε κύριοι ακόμη και με την χθεσινή "λευκή απεργία" ("απεργία" στην οποία όλες οι ετοιμότητες ήταν όπως κάθε μέρα στο100%). Τα scramble ήταν στον αέρα σε λιγότερο από 2 λεπτά ,τα μεταγωγικά επιχειρούσαν σε αεροδιακομιδές και τα ελικόπτερα συνέχιζαν να σέρνονται πάνω από τα κύματα για να σώζουν ναυαγούς και λαθρομετανάστες με καιρούς που ούτε να τους περιγράψετε δεν μπορείτε.
Μόνο μια χάρη από όλους εμάς... αύριο το πρωί , σπαταλήστε 2 μόνο λεπτά από τον χρόνο σας και φέρτε στο μυαλό σας κάποιους που δεν είναι πλέον μαζί μας... κάποιους που απογειώθηκαν χωρίς ποτέ να προσγειωθούν... κάποιους που το κράτος και οι κοινή γνώμη τους θυμήθηκε και τους ονόμασε ΉΡΩΕΣ μετά το θάνατό τους... αλλά πριν από αυτόν ήταν απλά.... ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΆΛΛΗΛΟΙ...
Σπαταλήστε 2 λεπτά για να κοιταχτείτε στον καθρέφτη. Αν δεν καταλάβετε τίποτα.......χαλάλι σας! Έτσι κι αλλιώς από ψηλά δεν φαίνεστε καθόλου...»
Για λόγους δεοντολογίας παραθέτουμε παρακάτω και τη δήλωση του υπουργού Εθνικής Άμυνας για την χθεσινή απεργία:
«Εκφράζω την βαθιά απογοήτευση του ελληνικού λαού -κατ’ εντολήν του οποίου η Κυβέρνηση ασκεί την διοίκηση των Ενόπλων Δυνάμεων σύμφωνα με το Σύνταγμα- για τη σημερινή μαζική δήλωση δήθεν ψυχολογικής αδυναμίας ιπταμένων της Πολεμικής Αεροπορίας να εκτελέσουν τα πτητικά τους καθήκοντα στις μη επιχειρησιακές πτήσεις, επειδή ήθελαν με τον τρόπο αυτό να διαμαρτυρηθούν για την κατάργηση της αυτοτελούς ευνοϊκής φορολόγησης του πτητικού επιδόματός τους, στο πλαίσιο της νέας συνολικής φορολογικής πολιτικής.
Αυτό έγινε παρ’ ό,τι έχω δημόσια δηλώσει κατ’ επανάληψη την πρόθεση της Κυβέρνησης –όχι μόνο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας αλλά και του Υπουργείου Οικονομικών- να αποκαταστήσει την εισοδηματική απώλεια των ιπταμένων χωρίς να κάμπτεται η γενική αρχή της ενιαίας φορολόγησης όλων των εισοδημάτων. Αυτό επαναλήφθηκε μάλιστα στην τελευταία συνεδρίαση της αρμόδιας κοινοβουλευτικής υποεπιτροπής, ως κοινή επιθυμία και θέση όλων των πολιτικών δυνάμεων της χώρας.
Είναι, όμως, εξαιρετικά αποθαρρυντικό να στέλνουν κάποιοι στον ελληνικό λαό το μήνυμα ότι οι Έλληνες αεροπόροι πετούν στους ουρανούς της πατρίδας όχι λόγω αίσθησης καθήκοντος, αλλά για λόγους οικονομικούς. Αυτό αδικεί τους Έλληνες πιλότους.
Είναι εξίσου αποθαρρυντικό να στέλνουν κάποιοι στον ελληνικό λαό το μήνυμα ότι ο καθένας μπορεί να καταχράται των μέσων πίεσης που διαθέτει για συντεχνιακούς λόγους, τη στιγμή που η πατρίδα χρειάζεται μια πανεθνική προσπάθεια ανασυγκρότησης.
Αυτές οι μεθοδεύσεις δεν τιμούν το σώμα των αξιωματικών της Πολεμικής Αεροπορίας και τη λαμπρή παράδοση του όπλου. Εκλαμβάνω το περιστατικό αυτό ως ένα ατυχές και στιγμιαίο σφάλμα εκτίμησης που δεν αντιπροσωπεύει τα στελέχη της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας, πλήττει όμως την εικόνα τους, αλλά ευτυχώς όχι και την άμυνα της χώρας.
Φταίνε πρωτίστως οι λίγοι που παρέσυραν τους πολλούς, αλλά και οι πολλοί έχουν το δικό τους μερίδιο ευθύνης που παρασύρθηκαν από τους λίγους, οι οποίοι δεν είχαν προφανώς επίγνωση του ρόλου τους και της θέσης τους».
Ο σχολιασμός δικός σας...
Απάντηση Ευ. Βενιζέλου σε επίκαιρη ερώτηση σχετικά με το πτητικό επίδομα των πιλότων της Π.Α
ΑπάντησηΔιαγραφήΈρχομαι τώρα στο ζήτημα των πιλότων που θέσατε παρεμπιπτόντως – και δικαίως το θέσατε- γιατί είναι εύλογο το ερώτημά σας. Ξέρετε πάρα πολύ καλά ως μέλος της Διαρκούς Επιτροπής Εξωτερικών και Άμυνας και της Υποεπιτροπής επί θεμάτων του Υπουργείου Άμυνας, δηλαδή για θέματα εξοπλισμών, ότι όλες οι πτέρυγες της Βουλής και η Κυβέρνηση δι’ εμού και διά του κ. Μπεγλίτη είχαμε και στην τελευταία συνεδρίαση της υποεπιτροπής ταχθεί υπέρ της ανάγκης να αποκατασταθεί η εισοδηματική απώλεια των ιπταμένων, των πραγματικά ιπταμένων της Πολεμικής Αεροπορίας σε σχέση με την κατάργηση της ευνοϊκής αυτοτελούς φορολόγησης του πτητικού τους επιδόματος αλλά και των άλλων επιδομάτων επικινδυνότητας στις Ένοπλες Δυνάμεις. Γιατί έχουμε και τους υποβρύχιους, έχουμε και τους αλεξιπτωτιστές των Ειδικών Δυνάμεων, έχουμε και τους ναρκαλιευτές. Έχουμε αρκετές κατηγορίες ανθρώπων που έχουν αυτήν την ειδική φορολογική μεταχείριση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδίκησαν όμως οι πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας τον εαυτό τους και τη λαμπρή παράδοση του όπλου τους. Διότι στις ΕΔ δεν νοείται ούτε συνδικαλισμός, ούτε απεργία, ούτε στάση εργασίας, ούτε λευκή απεργία. Και δεν επιτρέπεται να συνεννοούνται οι μονάδες της ΠΑ μεταξύ τους ώστε 700 πιλότοι να δηλώνουν ψυχολογική αδυναμία εκτέλεσης πτήσεων. Βεβαίως εκτελέστηκαν οι επιφυλακές. Βεβαίως αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν τουρκικά αεροσκάφη, αλλά ποιος ξέρει τι μπορεί να συμβεί σε μία μέρα; Αρκεί να υπάρχουν οκτώ ή δεκαέξι αεροσκάφη σε επιφυλακή μόνον και να έχουμε όλο το σώμα των ιπταμένων εκτός υπηρεσίας λόγω δήθεν ψυχολογικών προβλημάτων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιοι, ελάχιστοι, φοβάμαι ότι παρέσυραν τους πολλούς οι οποίοι αδίκησαν τον εαυτό τους και έστειλαν λάθος μήνυμα στην ελληνική κοινωνία. Γιατί αν μπορούμε να σταματάμε τα αεροσκάφη της Π.Α. γιατί να μην κατεβάσουμε ένα τρακτέρ, γιατί να μην αποκλείσουν τα Ταξί τους δρόμους της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης, γιατί να μην έχουμε καταλήψεις σε σχολεία ή σε πανεπιστήμια, γιατί να μην διακοπεί η κυκλοφορία στο οδόστρωμα της Πανεπιστημίου από τους τέως εργαζομένους στην Ολυμπιακή; Ποιος είναι ο ιστός της κοινωνίας μας και πώς θα κάνουμε την πανεθνική προσπάθεια ανασυγκρότησης της εθνικής οικονομίας και της κοινωνίας και του κράτους;
Δεν αρκούσε η διαβεβαίωση όλων των πτερύγων της Βουλής ότι το εισόδημά τους θα αποκατασταθεί; Και επιπλέον τι βλάβη υπέστησαν; Ο μόλις ψηφισθείς φορολογικός νόμος ισχύει επί των εισοδημάτων του 2010 και θα εφαρμοστεί με τις φορολογικές δηλώσεις του 2011. Άρα εάν υπάρχει φορολογική υποχρέωση, αυτή αφορά το δεύτερο εξάμηνο του 2011.΄Εχουμε μπροστά μας 12 μήνες για να ψηφίσουμε μία άλλη διάταξη. Δεν το ήξεραν αυτό οι ενδιαφερόμενοι; Δεν πήραν στα χέρια τους την προκαταβολή του πρώτου εξαμήνου του πτητικού επιδόματος του 2010, χωρίς καμία περαιτέρω κράτηση; Το ίδιο θα συμβεί και με το επίδομα του επομένου εξαμήνου. Άρα τι ήταν η βιασύνη και γιατί θα έπρεπε να γίνει αυτό;
Η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» που αντιπολιτεύεται την κυβέρνηση και με κατακρίνει σε διπλανή στήλη –και καταθέτω το δημοσίευμα- περιλαμβάνει μία αναφορά στα ειρωνικά, όπως γράφει σχόλια- στον τουρκικό τύπο για το συμβάν αυτό. Γιατί πήγε ένα μήνυμα δυστυχώς στη γειτονική μας χώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλω λοιπόν να ξέρει η Βουλή ότι υπάρχουν δύο βασικές ευνοϊκές ρυθμίσεις για τους ιπταμένους: Η μία αφορά το συνταξιοδοτικό καθεστώς. Τα πτητικά τους χρόνια υπολογίζονται διπλά. Άρα ένα νέο παιδί, που έχει αφοσιωθεί σε αυτήν τη δύσκολη αποστολή και το τιμάμε και το στηρίζουμε, σε ηλικία περίπου 38, για την ακρίβεια 37,5 ετών έχει συμπληρώσει 35 χρόνια συντάξιμης υπηρεσίας και ανά πάσα στιγμή μπορεί να αποχωρήσει καθιστάμενος συνταξιούχος με πλήρες συνταξιοδοτικό δικαίωμα σα να έχει δουλέψει 35 χρόνια. Και δεύτερον, υπάρχει το πτητικό επίδομα, το οποίο για τους μικρούς βαθμούς είναι δεύτερος μισθός, για τους μεσαίους μισθούς είναι ένα περίπου επιπλέον 70% των αποδοχών τους.
Αυτά είναι μέτρα τα οποία στηρίζουν μία επιλογή ζωής. Εμείς τιμάμε και αγαπάμε τους πιλότους, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει Έλληνες αξιωματικοί, να εμφανίζονται απεργούντες ή απέχοντες και να στέλνουν λάθος μηνύματα και διπλωματικά στην απέναντι πλευρά. Πιστεύω ότι επρόκειτο για ένα ατυχές περιστατικό, πιστεύω ότι παρεσύρθησαν, πιστεύω ότι δεν θα επαναληφθεί αυτό, διότι όταν κάτι λέμε στη Βουλή των Ελλήνων το εννοούμε. Και το επαναλαμβάνω: Εφόσον το Υπουργείο Οικονομικών έκανε την επιλογή που όλοι στηρίζουμε, να καταργηθεί η έννοια της αυτοτελούς φορολόγησης, η αποκατάσταση του εισοδήματος θα γίνει, εγκαίρως, με άλλο τρόπο.
Αυτό το μήνυμα ήταν ένα μήνυμα καθαρό, που κάποιοι θέλησαν να παραποιήσουν, οδηγώντας σε μία –αν θέλετε- διαμαρτυρία η οποία ήταν εσφαλμένη και η οποία είμαι βέβαιος ότι κατενοήθη από όλους, ως εσφαλμένη.