'Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)

Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)
1. Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει. Περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό είναι δυνατόν να επιβληθούν με νόμο μόνο εφόσον είναι απολύτως αναγκαίοι και δικαιολογούνται για λόγους εθνικής ασφάλειας, καταπολέμησης του εγκλήματος ή προστασίας δικαιωμάτων και συμφερόντων τρίτων.
2. Καθένας έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Η διευκόλυνση της πρόσβασης στις πληροφορίες που διακινούνται ηλεκτρονικά, καθώς και της παραγωγής, ανταλλαγής και διάδοσής τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους, τηρουμένων πάντοτε των εγγυήσεων των άρθρων 9, 9Α και 19.

Translate

ΕΛΛΑΣ...!!!

Συντεταγμένες: 39 00 Β, 22 00 Α

Η Ελλάδα βρίσκεται στο ΝΑ άκρο της Ευρώπης και έχει επιφάνεια 131.957 τ.χλμ. (ακτογραμμή: 13.676 χλμ. 1226 χλμ χερσαίων συνόρων) και πληθυσμό:

10.787.690 μόνιμοι κάτοικοι,εκ των οποίων:

5.303.690 άρρενες (49,2%) και 5.484.000 θήλεις (50,8%).

Ψηλότερο όρος: Όλυμπος, 2.917 μ

Πρωτεύουσα είναι η Αθήνα.Η τοπική ώρα είναι GMT +2 ώρες.

Κλιμα: Η Ελλάδα έχει μεσογειακό κλίμα με μεγάλη ηλιοφάνεια, ήπιες θερμοκρασίες και περιορισμένες βροχοπτώσεις.

Γενικες Πληροφοριες:

Πολίτευμα: Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία

Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Αικατερίνη Σακελλαροπούλου (από 22 Ιαν 2020)

Πρωθυπουργός: Kυριάκος Μητσοτάκης (από 07 Ιουλίου 2019)

Υπουργός Εθνικής Άμυνας: Νικόλαος Παναγιωτόπουλος (από 07 Ιουλίου 2019)

Βουλή: 300 βουλευτές που εκλέγονται κάθε 4 χρόνια

Νόμισμα: Ευρώ (340,75 δρχ.) (από 01.01.2002)

Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η πατρίς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρά θεοίς και παρ' ανθρώποις τοις νουν έχουσιν...!!! ▒▓▀Ε▄▀▄Λ▀▄▀Λ▄▀Α▄Σ▀▄▒░...!!!

Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

0 ΟΧΙ στην αυθαίρετη δωρεά οργάνων...!!!

ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ,ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΜΕΤΑ/ΣΕΩΝ,ΤΟΤΕ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΙΑ ΥΠΕΥΘΗΝΗ ΔΗΛΩΣΗ,ΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΣΕ ΚΕΠ Ή ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΙ ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ ΣΤΟ ΕΘΝ.ΟΡΓΑΝ.ΜΕΤΑ/ΣΕΩΝ.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΕ ΜΙΑ ΥΠΕΥΘΗΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΡΟΣ:
Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων
Τμήμα Προώθησης Δωρεάς Ιστών & Οργάνων
Αν.Τσόχα 5,11521 Αθήνα
«Σε περίπτωση θανάτου δεν επιθυμώ να ληφθούν τα όργανα μου προς μεταμόσχευση.
Επίσης δηλώνω ότι:είτε είμαι νεκρός,είτε σε κώμα,είτε με χαρακτηρισμένο «εγκεφαλικό θάνατο» τον οποίον δεν δέχομαι όπως και πολλοί εξαίρετοι επιστήμονες,είτε είμαι με οποιονδήποτε τρόπο αναίσθητος,είτε υγιής,είτε έχω τις αισθήσεις μου μερικώς ή πλήρως και για να μην αναφέρω ξεχωριστά όλες τις πιθανές περιπτώσεις,δεν επιθυμώ σε καμία περίπτωση και ποτέ,να ληφθούν τα προς μεταμόσχευση τα όργανα μου ή οποιοδήποτε μέρος από το σώμα μου κατόπιν διαπιστώσεως του θανάτου μου,είτε με κριτήριο τη θεωρούμενη «νέκρωση του εγκεφαλικού στελέχους»,είτε με οπιοδήποτε άλλο κριτήριο.Επίσης,δεν επιθυμώ να ληφθούν τα όργανα μου ή μέρος του σώματος μου,ούτε αν υπογράψει συγγενής μου ή οποιοσδήποτε άλλος,σε καμία περίπτωση και ποτέ.Επιπλέον ,δεν επιθυμώ να μου μεταμοσχευθούν όργανα από «εγκεφαλικά νεκρό»ασθενή.
Επικυρωμένα φωτοαντίγραφα της παρούσης δήλωσης μου,θα διατεθούν σε δικηγόρους,συγγενείς και φίλους μου,εκτός του δικού μου επικυρωμένου φωτοαντιγράφου που θα διατηρώ υπό την κατοχή μου,μαζί με τα αποδεικτικά αποστολής προς τον Οργανισμό σας»


ευχαριστώ τον  ΙΕΡΟ ΛΟΧΟ

σχόλιο: εδώ μιλάμε για αυθαίρετη δωρεά...είναι σαφές ότι το θέμα χρειάζεται εκ βαθέως ενημέρωση γιατί είναι πολύ σοβαρό αλλά βάλτε στο μυαλό σας  ότι το χρήμα και η ανάγκη οδηγούνε σε "γρήγορες" θα έλεγα αποφάσεις...σκεφτείτε το λίγο από την πονηρή του πλευρά...!!! 
την ψυχή του καθενός θα την κρίνει "Άλλος"...παρόλα αυτά η ενημέρωση επί του θέματος μόνο καλό θα κάνει αν και θα έπρεπε να έχει γίνει επίσημα με εκπομπές αντί της ώρας των τουρκικων σίριαλ , αλλά μάλλον για κάποιους είναι δεδομένη η επίσκεψη στους γιατρούς ενώ χρήζουν άκρας υγείας κ θα τύχει να έχουν ένα ατύχημα.... ο καθείς με την άποψή του και σεβόμενη..αλλά να θυμάστε...
<<Καθείς «εφ'ω ετάχθη...>> ...!!! 

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αναζητηση στο ιστολογιο

Free GREECE Cursors at www.totallyfreecursors.com