Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ZHTΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ZHTΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011
0 Ισραήλ: Οι Τούρκοι θα χτυπήσουν το Καστελόριζο
Το Ισραήλ και η Ελλάδα επικαλέστηκαν το αμοιβαίο σύμφωνο άμυνας που υπέγραψαν, κρυφά, πριν από 12 ημέρες, υπό το πρίσμα των τουρκικών μετακινήσεων στη θάλασσα και τον αέρα στην Ανατολική Μεσογείο.
Ισραηλινές πηγές αναφέρουν ότι αυτό αποφασίστηκε μετά από μακρά τηλεφωνική συνομιλία τη νύχτα της Τετάρτης στις 14 Σεπτεμβρίου μεταξύ των πρωθυπουργών Ισραήλ και Ελλάδας, Βενιαμίν Νετανιάχου και Γιώργου Παπανδρέου. Το ζήτημα παραπέμφθηκε στο υπουργικό συμβούλιο του Ισραήλ στις οκτώ η ώρα που κλήθηκε σε συνεδρία λόγω της τουρκικής απειλής κατά των εξέδρων πετρελαίου και φυσικού αερίου.
Ο Έλληνας πρωθυπουργός ανέφερε τα στοιχεία τα οποία έχουν συλλεχθεί μέχρι σήμερα από τις τουρκικές κινήσεις στο Αιγαίο και τη Μεσόγειο θάλασσα.Ιδιαίτερα στις πτήσεις αεροσκαφών παρατηρήθηκε αύξηση κατά τις τελευταίες 48 ώρες πάνω από το ελληνικό νησί του Καστελόριζου, στην νοτιοανατολική Μεσόγειο, μόλις δύο χιλιόμετρα από τις
Ετικέτες
ZHTΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
Σάββατο 25 Ιουνίου 2011
0 "Η Ελλάδα δεν είναι χρεοκοπημένη"!Διαβάστε τι γράφει η Wall Street Journal
Σε δημοσίευμα η Wall Street Journal υποστηρίζει πως όχι μόνο δεν είναι χρεοκοπημένη η χώρα μας αλλά αντιθέτως έχει πολλά περιουσιακά στοιχεία και τεράστιες προοπτικές μείωσης των δαπανών, αύξησης των φορολογικών εσόδων και βελτίωσης της παραγωγικότητας.
Ο δεύτερος μύθος που καταρρίπτει η εφημερίδα είναι πως συμφέρει τη χώρα μας να χρεοκοπήσει και να γυρίσει στη δραχμή.Εαν γίνει κάτι τέτοιο το ελληνικό τραπεζικό σύστημα θα καταρρεύσει συμπαρασύροντας τα πάντα, είναι η αιτιολογία.
Στο δημοσίευμα τονίζεται επίσης ότι είναι μύθος πως ενδεχόμενη ελληνική χρεοκοπία θα ήταν γεγονός τύπου Lehman.Όπως γράφουν θα ήταν κάτι πολύ χειρότερο που θα οδηγούσε σε παγκόσμια κατάρρευση.
Σύμφωνα με την Wall Street Journal είναι τελείως λανθασμένο το επιχείρημα πως δεν μπορείς να δίνεις συνέχεια χρόνο στην Ελλάδα, αφού μόνο έτσι προλαβαίνουν να θωρακιστούν οι υπόλοιπες επίφοβες χώρες όπως η Πορτογαλία και η Ιρλανδία και να ξεφύγουν από την επικίνδυνη ζώνη η Ισπανία και η Ιταλία.
Το πιο εντυπωσιακό όμως από όλα είναι πως η εφημερίδα δεν πιστεύει πως η Ελλάδα φταίει για όλα καθώς η Ευρωζώνη την χρεώνει με επιτόκια ''τιμωρίας'', σχεδόν διπλάσια από αυτά που χρεώνει το ΔΝΤ.
Ο δεύτερος μύθος που καταρρίπτει η εφημερίδα είναι πως συμφέρει τη χώρα μας να χρεοκοπήσει και να γυρίσει στη δραχμή.Εαν γίνει κάτι τέτοιο το ελληνικό τραπεζικό σύστημα θα καταρρεύσει συμπαρασύροντας τα πάντα, είναι η αιτιολογία.
Στο δημοσίευμα τονίζεται επίσης ότι είναι μύθος πως ενδεχόμενη ελληνική χρεοκοπία θα ήταν γεγονός τύπου Lehman.Όπως γράφουν θα ήταν κάτι πολύ χειρότερο που θα οδηγούσε σε παγκόσμια κατάρρευση.
Σύμφωνα με την Wall Street Journal είναι τελείως λανθασμένο το επιχείρημα πως δεν μπορείς να δίνεις συνέχεια χρόνο στην Ελλάδα, αφού μόνο έτσι προλαβαίνουν να θωρακιστούν οι υπόλοιπες επίφοβες χώρες όπως η Πορτογαλία και η Ιρλανδία και να ξεφύγουν από την επικίνδυνη ζώνη η Ισπανία και η Ιταλία.
Το πιο εντυπωσιακό όμως από όλα είναι πως η εφημερίδα δεν πιστεύει πως η Ελλάδα φταίει για όλα καθώς η Ευρωζώνη την χρεώνει με επιτόκια ''τιμωρίας'', σχεδόν διπλάσια από αυτά που χρεώνει το ΔΝΤ.
Ετικέτες
ZHTΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
Σάββατο 21 Μαΐου 2011
0 ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ - ΠΑΪΣΙΟΣ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ! Δείτε το !!!!!!!!!!
Pravda Senarios: Ο 3ος Παγκόσμιος Πόλεμος το 2011;
Η ρωσική εφημερίδα «Πράβδα» προβλέπει για το 2011, ρωσοτουρκικός πόλεμος με συμμετοχή Ελλάδας, Βουλγαρίας, Κυπρίων, Κούρδων, με ταυτόχρονη εμπλοκή της Τουρκίας, μαζί με τη «χεζμπολάχ», σε αιματηρό πόλεμο κατά του Ισραήλ και του Λιβάνου.
«Έτος κατάρρευσης, πολέμου, αναταραχών και αναγέννησης για την Ελλάδα»
Χρονιά-σταθμός στην παγκόσμια ιστορία προβλέπει πως θα είναι το 2011 για την ανθρωπότητα η ρωσική εφημερίδα «Πράβδα», σε άρθρο του Stanislav Mishin που δημοσιεύθηκε στις 6-1-2011, με μεγάλες οικονομικές καταρρεύσεις, γεωπολιτικές ανατροπές και αιματηρούς πολέμους, με επίκεντρο την ισλαμική Τουρκία του Ερντογάν!
Το άρθρο, δεν δημοσιεύτηκε τυχαία, αλλά προετοιμάζει τη ρωσική κοινή γνώμη για μέρες πολέμου και θριάμβου, για μέρες της «Αικατερίνης της Μεγάλης» και του «Μεγάλου Πέτρου», μια και η «άρκτος» έχει ζωντανέψει για τα καλά και δεν ανέχεται πια τα «χάρτινα» παιχνίδια των Αμερικάνων και των «Σακαασβίλιδων», ούτε τις συνεχείς τρομοκρατικές ενέργειες (αεροδρόμιο Ντομοντέντοβο) που μυρίζουν «Άγκυρα», διεθνές πλέον κέντρο προστασίας του Ισλαμισμού και τροφοδότη των Τσετσένων, Κοσσοβάρων, Αλβανών, Βοσνίων και άλλων ισλαμιστών!
Πρόκειται για τη μεγάλη αναμέτρηση του - Ορθοδόξου κυρίως - Χριστιανισμού με το Ισλάμ, πριν χαθεί με τη συστηματική προώθηση ισλαμιστών «μεταναστών», κάθε δυνατότητα ανάσχεσης ενός μαθηματικά προδιαγεγραμμένου θανάτου, καθώς... τα σχέδια του Πανισλαμισμού, που αποκάλυψε πρόσφατα το ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ και έθεσαν σε συναγερμό τις ξένες Πρεσβείες και κινητοποίησαν ξαφνικά την Κυβέρνηση να περιφράξει μία από τις «τρύπες» του Έβρου, έκαναν επιτακτική την ανάγκη Ελλαδο-Ισραηλινο-Κυπρο-Ρωσικής πολιτικής, οικονομικής και στρατιωτικής συνεργασίας, μπροστά στο Παγκόσμιο Ισλαμικό Κράτος που ετοιμάζει η Τουρκία των Ερντογάν-Νταβούτογλου! Αρκεί να σκεφθεί κανείς πως η αθρόα μετακίνηση μουσουλμάνων «λαθρομεταναστών» που έφτασαν ήδη στην Ελλάδα το 1.000.000, είναι παρωνυχίδα μπροστά στο «τσουνάμι» μετακίνησης 200.000.000 Μουσουλμάνων που σχεδιάζεται προς Ισραήλ, Ρωσία, Ελλάδα και άλλες Βαλκανικές χώρες, μέσα στα επόμενα χρόνια, κάτω από τη μπαγκέτα του Αχμέτ Νταβούτογλου!
Η μεγάλη αυτή μετακίνηση, που έχει ήδη ...
Ετικέτες
ZHTΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
Παρασκευή 29 Απριλίου 2011
0 Η γκάφα του ΟΗΕ: «Βάφτισε» τα Σκόπια, Μακεδονία ή ΜΗΠΩΣ ΣΦΥΓΟΜΕΤΡΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ;
Σε "σφάλμα" υπαλλήλου της Γραμματείας του ΟΗΕ οφείλεται η αναγραφή της ΠΓΔΜ ως «Μακεδονία», σε σημερινή ανακοίνωση του ΟΗΕ για την συνάντηση του υπουργού Εξωτερικών της γειτονικής χώρας Α. Μιλόσοσκι με το γενικό γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, Μπαν Κι Μουν, σύμφωνα με τις εξηγήσεις που έδωσε ο διευθυντής του Γραφείου του στον Έλληνα Μόνιμο Αντιπρόσωπο, πρέσβη.... Αναστάση Μητσιάλη.
Άμεση ήταν η αντίδραση της ελληνικής πλευράς όταν διαπιστώθηκε η εσφαλμένη αναγραφή νωρίτερα τη νύχτα στην ιστοσελίδα του ΟΗΕ. Ο Έλληνας Πρέσβης επικοινώνησε με το Διευθυντή του Γραφείου του Γ.Γ., τονίζοντας ότι η Γραμματεία του ΟΗΕ οφείλει να είναι ο θεματοφύλακας των αποφάσεων του Οργανισμού που επιβάλλουν τη χρήση του όρου Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας ανεξαιρέτως. Επίσης, υπογράμμισε την έντονη δυσαρέσκεια της Αθήνας για το νέο αυτό περιστατικό σφάλματος υπαλλήλου της Γραμματείας και ζήτησε να ενημερωθεί για τις ενέργειες στις οποίες προτίθεται να προβεί η Γραμματεία, προκειμένου τέτοια σφάλματα να μην επαναληφθούν. Οι υπεύθυνοι της Γραμματείας προχώρησαν στην άμεση διόρθωση του σφάλματος, στις 08:30 το πρωί (ώρα Νέας Υόρκης).
newpost
Άμεση ήταν η αντίδραση της ελληνικής πλευράς όταν διαπιστώθηκε η εσφαλμένη αναγραφή νωρίτερα τη νύχτα στην ιστοσελίδα του ΟΗΕ. Ο Έλληνας Πρέσβης επικοινώνησε με το Διευθυντή του Γραφείου του Γ.Γ., τονίζοντας ότι η Γραμματεία του ΟΗΕ οφείλει να είναι ο θεματοφύλακας των αποφάσεων του Οργανισμού που επιβάλλουν τη χρήση του όρου Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας ανεξαιρέτως. Επίσης, υπογράμμισε την έντονη δυσαρέσκεια της Αθήνας για το νέο αυτό περιστατικό σφάλματος υπαλλήλου της Γραμματείας και ζήτησε να ενημερωθεί για τις ενέργειες στις οποίες προτίθεται να προβεί η Γραμματεία, προκειμένου τέτοια σφάλματα να μην επαναληφθούν. Οι υπεύθυνοι της Γραμματείας προχώρησαν στην άμεση διόρθωση του σφάλματος, στις 08:30 το πρωί (ώρα Νέας Υόρκης).
newpost
Ετικέτες
ZHTΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011
0 ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΟΝ ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΣΜΟ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΒΥΗ (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠ' ΑΡΙΘΜΟΝ 15/2011)

Η φρεγάτα ΥΔΡΑ, αντικατέστησε τη φρεγάτα ΨΑΡΑ, στη πολυεθνική αρμάδα που πλέει στα ανοιχτά της Λιβύης. Αυτή τη στιγμή 15 πολεμικά πλοία από διάφορες χώρες συμμετέχουν σε μια ναυτική αποστολή τα όρια και οι στόχοι της οποίας παραμένουν "θολά".
Τα πλοία διατάχθηκαν να σπεύσουν στη Λιβύη για να βοηθήσουν στην επιχείρηση απεγκλωβισμού ξένων πολιτών. Ωστόσο,τελικά παραμένουν και περιπολούν δίνοντας περισσοτερο το στρατιωτικό ναυτικό παρόν.
Στα πλοία επιβαίνουν ομάδες βατραχανθρώπων,όπως και στη φρεγάτα ΥΔΡΑ. 18 πάνοπλοι βατραχάνθρωποι βρίσκονται επί της φρεγάτας.
Τα πλοία διατάχθηκαν να σπεύσουν στη Λιβύη για να βοηθήσουν στην επιχείρηση απεγκλωβισμού ξένων πολιτών. Ωστόσο,τελικά παραμένουν και περιπολούν δίνοντας περισσοτερο το στρατιωτικό ναυτικό παρόν.
Στα πλοία επιβαίνουν ομάδες βατραχανθρώπων,όπως και στη φρεγάτα ΥΔΡΑ. 18 πάνοπλοι βατραχάνθρωποι βρίσκονται επί της φρεγάτας.
ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΟΝ ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΣΜΟ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΒΥΗ (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠ' ΑΡΙΘΜΟΝ 15/2011)
Η συνδρομή των Ενόπλων Δυνάμεων, στην προσπάθεια επαναπατρισμού πολιτών από τη Λιβύη είναι η ακόλουθη:
• Δύο C-130 για τη μεταφορά την 24η Φεβρουαρίου 168 επιβατών από το αεροδρόμιο της Τρίπολης στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος.
• Ένα C-130 για τη μεταφορά την 24η Φεβρουαρίου 59 συνολικά επιβατών από τα αεροδρόμια της Σάμπχα και της Σύρτης στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος.
• Η Φ/Γ «ΨΑΡΑ», η οποία βρίσκεται από 23 Φεβρουαρίου σε διεθνή ύδατα ανοιχτά του κόλπου της Σύρτης, για επιτήρηση των θαλασσίων γραμμών μεταξύ Λιβύης και στενού Κρήτης-Κυθήρων και παροχή προστασίας σε εμπορικά πλοία ελληνικών συμφερόντων που μεταφέρουν πολίτες από λιμένες Λιβύης.
• Η Φ/Γ «ΥΔΡΑ» και το ΠΓΥ «ΑΛΙΑΚΜΩΝ», τα οποία βρίσκονται στο λιμάνι της Σούδας με ετοιμότητα συνδρομής στην επιχείρηση.
Ετικέτες
ZHTΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011
0 Καταφθάνουν μισθοί και ωράρια ιδιωτικού τομέα ..!!!
Μισθοί και ωράρια εργασίας ιδιωτικού τομέα όχι μόνο για τους νεοεισερχόμενους αλλά σε βάθος λίγων χρόνων και για τους τωρινούς υπαλλήλους φέρνει το ενιαίο μισθολόγιο, το οποίο υποχρεωτικά -βάσει του μνημονίου- θα πρέπει να ψηφιστεί έως τον Ιούνιο, ώστε στη συνέχεια να ακολουθήσει η εφαρμογή του…
Το θετικό…
Με το νέο μισθολόγιο η κυβέρνηση προσδοκά να άρει αδικίες χρόνων (υπάλληλοι με τα ίδια τυπικά ουσιαστικά προσόντα αλλά και προϋπηρεσία αμείβονται διαφορετικά), καθώς από τη μια υπάρχουν τα «ρετιρέ» των υπουργείων Οικονομικών και Υποδομών και τα «ισόγεια» των υπουργείων Αγροτικής Ανάπτυξης και Εσωτερικών…
Το αρνητικό…
Το μνημόνιο για το 2012 και 2013 απαιτεί εξοικονόμηση άνω του 1,5 δισ. ευρώ και το καταρτιζόμενο ενιαίο μισθολόγιο θα μοιάζει πλέον με μισθολόγιο… ιδιωτικού τομέα.
Καταργούνται τα περισσότερα επιδόματα
Τα 52 φτάνουν σήμερα τα γενικά και ειδικά επιδόματα στο στενό δημόσιο τομέα, και στοιχίζουν στον κρατικό κορβανά 5,2 δισ. ευρώ όταν το μισθολογικό κόστος για τους βασικούς μισθούς των 770.000 υπαλλήλων φτάνει τα 6,9 δισ. ευρώ.
Τα επιδόματα χορηγήθηκαν στο παρελθόν από τη ...
Ετικέτες
ZHTΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011
0 Στείλτε το παντού!!!!!! Σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνον!!!!
ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...
Στείλτε το παντού!!!!!! Σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνον!!!! Ψηφίστε ΟΛΟΙ! Στην παρακάτω Αμερικανική τοποθεσία, γίνεται «δημοσκόπηση» για το αν η Μακεδονία είναι Ελληνική ή όχι. Μπείτε, ψηφίστε και διαδώστε το σε όσους ξέρετε! http://www.topix.com/forum/ Είναι πολύ απλό. Ούτε όνομα πρέπει να βάλετε, ούτε στοιχεία, ούτε τίποτε. Μόνο επιλέγετε το Yes και μετά βλέπετε το ως τώρα αποτέλεσμα. Έχουν μπει οι Σκοπιανοί και έχουν σαρώσει. GO GO !!!! |
Ετικέτες
ZHTΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010
0 Ανθελληνικό παραλήρημα από Σκόπια
Νέα συντονισμένη επίθεση κατά της Ελλάδας εξαπέλυσαν ο πρωθυπουργός και ο πρόεδρος των Σκοπίων. Ο μεν πρώτος, Νίκολα Γκρουέφσκι δήλωσε πως ο μοναδικός λόγος για τον οποίο δεν έχει ενταχθεί η χώρα του στο ΝΑΤΟ είναι οι «παρεμποδίσεις» της Ελλάδας, ο δε δεύτερος, Γκιόργκι Ιβάνοφ εξέφρασε τη λύπη και την ανησυχία του για την απαλοιφή του προσδιορισμού «μακεδονικός» σε έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την πρόοδο της χώρας του.
«Ο μόνος λόγος που η “Μακεδονία” δεν έχει γίνει ακόμα δεκτή στη Συμμαχία είναι η παρεμπόδιση εκ μέρους της Ελλάδας και η απαίτησή της να αλλάξουμε το όνομα της χώρας μας και την ταυτότητά μας - κάτι που εμείς αρνούμαστε να κάνουμε» δήλωσε ο κ. Γκρούεφκι, προσθέτοντας ότι η κυβέρνησή του αναζητά λύση που δεν θα αποβεί εις βάρος του κράτους του και των πολιτών του.
Την ίδια ώρα, ο Σκοπιανός πρόεδρος, με επιστολή του προς τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο, του ζητά να αναλάβει «ηγετικό ρόλο για την εξάλειψη του προβλήματος και για την παύση της άδικης αυτής προσέγγισης προς τη Δημοκρατία της Μακεδονίας». Υποστηρίζει ακόμη ότι, στις πέντε τελευταίες ετήσιες εκθέσεις παρατηρείται συστηματικά η χρήστη του όρου «μακεδονικός», σε αντίθεση με τις εκθέσεις άλλων χωρών που, όπως λέει, χρησιμοποιούνται προσδιορισμοί αντίστοιχοι των ονομάτων τους. Επίσης, διερωτάται γιατί στην έκθεση για την πρόοδο της Αλβανίας προσδιορίζεται ως «μακεδονική» η σλαβομακεδονική μειονότητα, χωρίς το ίδιο να ισχύει και για τη χώρα του, καθώς οι εκθέσεις κάνουν λόγο για «κρατική» ή «επίσημη» γλώσσα.
Ετικέτες
ZHTΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
0 Χαρίσαμε Ελλάδα στην Τουρκία???
Οι συγκλονιστικές αποκαλύψεις του newsbomb.gr για τον «πόλεμο του πετρελαίου» στην Ελλάδα, συνεχίζονται με αποκλειστικές πληροφορίες του Κώστα Χαρδαβέλλα από Σουηδικές πηγές με έδρα την Στοκχόλμη. Συνασπισμός επτά σκανδιναβικών... χωρών πρότειναν στην ελληνική κυβέρνηση πριν υπογράψει το μνημόνιο με την Τρόικα, χρηματική ενίσχυση 250 δισ. ευρώ σε βάθος 5 ετών με δόσεις, με αντιπαροχή να τους δοθεί η έγκριση έρευνας και εκμετάλλευσης των κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου που βρίσκονται στον Ελληνικό χώρο (η πρόταση στην Ελληνική κυβέρνηση έγινε από τον οργανισμό Scandec Org που είναι μία εμπορική – οικονομική – πολιτική ένωση των επτά σκανδιναβικών χωρών Σουηδίας, Νορβηγίας, Δανίας, Φινλανδίας, Εσθονίας, Λετονίας και Λιθουανίας).
Ο Scandec Org πρότεινε δωρεάν μελέτη έρευνα εξόρυξη και εμπορία των κοιτασμάτων με αναλογία κέρδους 80% προς 20% (το 20% στην Ελλάδα, το 80% στον διεθνή οργανισμό), προκειμένου να αποπληρωθεί σε βάθος χρόνου το ποσό των 250 δισ. ευρώ που θα έδινε στην Ελλάδα. Παράλληλα δεσμευόταν για μεταφορά κάλυψη του 90% των εργασιακών δραστηριοτήτων του μόνο από Έλληνες εργαζόμενους και οποιαδήποτε συμφωνία ναυπήγησης του ορυκτού πλούτου που θα βρίσκονταν να γίνεται αποκλειστικά από την Ελλάδα.
Η κυβέρνηση δεν απάντησε ποτέ στο έγγραφο αυτό του οργανισμού, ενώ λίγο καιρό μετά ο οργανισμός των σκανδιναβικών κρατών έλαβε ειδοποίηση από μια κοινοπραξία ΗΠΑ και Ισραήλ ότι έχουν αναλάβει αυτοί το συγκεκριμένο θέμα. Τον Ιούνιο του 2010 το Γαλλικό Ινστιτούτο Γεωφυσικών Ερευνών δημοσιοποίησε διεθνώς μια έρευνα – μελέτη του, που αφορά τα κοιτάσματα φυσικού αερίου στην Γαύδο. Η έρευνα έγινε σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Η μελέτη αυτή ανέφερε ότι υπάρχει πλούσιο κοίτασμα μεθανίου καθαρού κατά 99%, δηλαδή δεν χρειάζεται καν επεξεργασία, τονίζοντας ότι το πολύτιμο μεθάνιο ρέει ελεύθερο στη θάλασσα, όπου και χάνεται, εδώ και εκατομμύρια χρόνια και όσοι περνάνε από τα συγκεκριμένα σημεία το βλέπουν και με γυμνό οφθαλμό. Τον Ιούλιο του 2010 το Γαλλικό Ινστιτούτο ζήτησε και πάλι άδεια από την Ελληνική κυβέρνηση για θαλάσσιες έρευνες για πιθανή εξόρυξη κοιτασμάτων φυσικού αερίου στην περιοχή νότια της Πελοποννήσου.
Και πάλι όμως η Ελληνική κυβέρνηση ήταν αρνητική τοποθετώντας μάλιστα τις τρεις περιοχές ενδιαφέροντος (Απούλεια Λεκάνη, Λεκάνη Ηροδότου και Λεκάνη Σύρτης) σε γκρίζες ζώνες από μόνη της, βάζοντας όμως έτσι ουσιαστικά χωρίς λόγο στο παιχνίδι εκμετάλλευσης κοιτασμάτων Τούρκους και Λίβυους! Από όλα αυτά βγαίνει το συμπέρασμα ότι Τούρκοι, Λίβυοι, και Ισραηλινοί κλέβουν φυσικό αέριο από την Ελλάδα, στην οποία ανήκουν μεγάλα κομμάτια των κοιτασμάτων στις Λεκάνες Απούλειας, Ηροδότου και Σύρτης.
Η αναφορά της νορβηγικής εταιρείας TGF-MoR, που κάνει σεισμικές έρευνες για ανεύρεση κοιτασμάτων φυσικού αερίου μιλάει για κοίτασμα 6 δισ. βαρελιών φυσικού αερίου μόνο στην Κρήτη, όσο δηλαδή τρεις φορές της Αλάσκας και μισή φοράς του συνόλου της Σιβηρίας. Παράλληλα η ίδια εταιρεία μετά από έρευνες που έχει κάνει στο Ιόνιο μιλάει για ύπαρξη 900.000 βαρελιών φυσικού αερίου ετησίως στην περιοχή της Κεφαλονιάς, 1.200.000 βαρελιών ανοικτά του Κατάκολου, 800.000 βαρέλια στη Ζάκυνθο και περίπου 2.500.000 βαρέλια στους Οθωνούς.
Οι αποκαλύψεις αυτές, γνωστές σε ευρωπαϊκές τράπεζες και πετρελαϊκές εταιρείες της Αμερικής δίνουν το προφίλ μιας Ελλάδας, που θα μπορούσε με τον ορυκτό της πλούτο να είναι μια από τις πλουσιότερες χώρες της Ευρώπης.
Οι αποκαλύψεις του newsbomb.gr θα συνεχιστούν για τους υπεύθυνους αυτή της φοβερής ιστορίας με τον ανεκμετάλλευτο ορυκτό πλούτο της Ελλάδας.
Ετικέτες
ZHTΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010
0 υπηρεσιακή εξέλιξη και ιεραρχία των στελεχών ...!!!
Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Ευάγγελος Βενιζέλος τόνισε ότι επιδίωξη και φιλοδοξία της κυβέρνησης είναι να επιλύσει με μια οριζόντια παρέμβαση πολλά και χρονίζοντα προβλήματα στο χώρο των Ενόπλων Δυνάμεων κι ανέφερε πως πρόκειται για μια τεράστια καινοτομία. Επισήμανε πως η αρχή του νομοθετήματος είναι η επιβολή κανόνων διαφάνειας, νομιμότητας, αξιοκρατίας και επαγγελματισμού σε όλα τα θέματα που αφορούν τις Ε.Δ.
Σημείωσε,...
Ετικέτες
ZHTΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
Τρίτη 8 Ιουνίου 2010
0 Οι τουρκικές φρεγάτες ξανάρχισαν τις βόλτες έξω από το Σούνιο...
Οι τουρκικές φρεγάτες ξανάρχισαν τις βόλτες έξω από το Σούνιο με στόχο να δηλώνουν την παρουσία τους καθημερινώς και να εφαρμόζουν την τακτική της επίδειξης σημαίας στο Αιγαίο.Ξανάρχισαν οι τουρκικές φρεγάτες. Προκαλούν και πάλι με επίδειξη σημαίας στο Αιγαίο. Μύρισε καλοκαίρι και οι Τούρκοι ξανάρχισαν τις…βόλτες έξω από το Σούνιο. Αν και σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις δεν έχουν προβεί σε παραβίαση των κανόνων της αβλαβούς διέλευσης, η ενέργειά τους εντάσσεται στην τακτική επίδειξης σημαίας στο Αιγαίο, όπου όπως φαίνεται επιθυμούν να δηλώνουν την παρουσία τους καθημερινώς.Συγκεκριμένα η φρεγάτα Yildirim απέπλευσε χθες το μεσημέρι από το Αξάζ (ναυτική βάση νότια της Ρόδου) κινήθηκε βόρεια της Ρόδου, στη συνέχεια μεταξύ Χάλκης και Τήλου μέχρι που έφτασε στις Νότιες Κυκλάδες πλέοντας πάντα στα διεθνή ύδατα. Στο ύψος της Μήλου κινήθηκε βόρεια και ακολούθως πέρασε μεταξύ Σουνίου και Κέας περί τις 8:30 το πρωί.
Το τουρκικό πολεμικό πλοίο έχει πλέον εξέλθει από τα στενά του Καφηρέα με τελικό προορισμό τον κόλπο του Ξηρού όπου θα λάβει μέρος σε άσκηση με πραγματικά πυρά. Ανάλογη προκλητική πορεία ακολούθησε και η τουρκική φρεγάτα Barbaros. Απέπλευσε και αυτή από το Αξάζ και κινήθηκε βόρεια της Ρόδου και δυτικά των νησιών Κω, Χίου και Μυτιλήνης και κατευθύνεται προς τον Ελλήσποντο. Ελληνικά πολεμικά πλοία παρακολουθούν τις κινήσεις των τουρκικών φρεγατών, η φρεγάτα Λήμνος και η τορπιλάκατος Κανελλόπουλος αντιστοίχως.
Το τουρκικό πολεμικό πλοίο έχει πλέον εξέλθει από τα στενά του Καφηρέα με τελικό προορισμό τον κόλπο του Ξηρού όπου θα λάβει μέρος σε άσκηση με πραγματικά πυρά. Ανάλογη προκλητική πορεία ακολούθησε και η τουρκική φρεγάτα Barbaros. Απέπλευσε και αυτή από το Αξάζ και κινήθηκε βόρεια της Ρόδου και δυτικά των νησιών Κω, Χίου και Μυτιλήνης και κατευθύνεται προς τον Ελλήσποντο. Ελληνικά πολεμικά πλοία παρακολουθούν τις κινήσεις των τουρκικών φρεγατών, η φρεγάτα Λήμνος και η τορπιλάκατος Κανελλόπουλος αντιστοίχως.
Ετικέτες
ZHTΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010
0 Οι Γερμανοί διαγράφουν Ελληνικά νησιά...?
Όπως βλέπετε από τον χάρτη, που κυκλοφόρησε στα Γερμανικά με τα χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (!) και διανέμετε σε πολλά αντίτυπα για την ενημέρωση Γερμανόφωνου Ευρωπαϊκού κοινού, τα Ελληνικά νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα δεν ανήκουν στην Ελλάδα, αλλά στην Τουρκία. Σε αντάλλαγμα και για στάχτη στα μάτια μας δίνουν την Ίμβρο.
Αυτός ο μελετημένος χάρτης, φτιαγμένος από επαγγελματίες, είναι καθαρά μία απόδειξη ότι η Τουρκία έχει τους Γερμανόφωνους συμμάχους της εντός της Ευρωπαϊκής Ενώσεως. Αυτό το τρανταχτό στοιχείο, σε συνδυασμό με την Γερμανική εκστρατεία δυσφήμισης του Ελληνικού λαού μπορεί να οδηγήσει σε κάποια εσφαλμένα ή σωστά συμπεράσματα, για μία νέα Γερμανοτουρκική υπόγεια συμμαχία, παρόμοια με αυτές που είχαν οι δύο χώρες τόσες φορές μέχρι τώρα.
Η Γερμανική συμπεριφορά της Ντόϊτσε Μπάνκ μόνο Τέταρτο Ράϊχ μπορεί να θυμίσει. Πόλεμο και διάλυση της ΕΕ προβλέπουν σενάρια που πρόσφατα δημοσίευσε η Ντόϊτσε Μπάνκ, και η Ελλάδα πρέπει να είναι έτοιμη για όλα. Η Γερμανία με το ευρώ δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τις εξαγωγές της Κίνας, και αργά ή γρήγορα θα οδηγηθεί σε κατάρρευση, διότι είναι βιομηχανική χώρα που λόγω σοβαρής αρτηριοσκλήρυνσης στη σκέψη και λόγω μεγάλης πληθυσμιακής γήρανσης, δεν μπορεί να γίνει ανταγωνιστική σε βάθος χρόνου. Η οικονομική κατάρρευση της Γερμανίας είναι ζήτημα χρόνου, και αυτό προσπαθεί να κρύψει από τον λαό της, ρίχνοντας πρώτα ευθύνες σε άλλους. Αυτό που προβάλει η Γερμανική προπαγάνδα στο κοινό της σαν κύρια πηγή των προβλημάτων της είναι η ενεργειακή της εξάρτηση από άλλους, αλλά πάνω από όλα κατηγορεί τους άχρηστους εταίρους της, τα PIGS, δηλαδή τα γουρούνια όπως λένε του Ευρωπαϊκού νότου.
Κάποιοι Γερμανοί έχουν φτάσει και πάλι σε ακρότητες, και πρέπει να ερευνηθεί εάν ανήκουν στους ίδιους κύκλους που αρνούνται τις αποζημιώσεις προς την Ελλάδα.
Πρέπει επίσης να ερευνηθεί κατα πόσο αυτοί οι κύκλοι είναι απευθείας απόγονοι των εγκληματιών εκείνων οι οποίοι έκαναν τα απίστευτα άγνωστα και άγρια μαζικά εγκλήματα σε βάρος του Ελληνικού λαού κατα τη διάρκεια της Κατοχής, εμπνευσμένοι από ρατσιστικές ιδεολογίες. Ας μην ξεχνάμε ότι την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας πάλι η Γερμανία την ξεκίνησε, με μεγάλες αποστολές παράνομου οπλισμού και παραστρατιωτικών νεοναζιστών εθελοντών, διότι ποτέ δεν της συγχώρησε την αντίσταση κατα τη διάρκεια του Β πολέμου. Μόνο μετά τις ενέργειες της Γερμανίας μπήκε και η Αμερική στο παιχνίδι, για να πάρει και αυτή μέρος από την πίτα. Άς μη μας πιάνει πανικός για το τι μέλει γενέσθαι. Όλα δείχνουν ότι η Ναζιστική φιλοσοφία δεν έχει ηττηθεί.
Η διάλυση της ΕΕ και ο πόλεμος για την Γερμανία...
Αυτός ο μελετημένος χάρτης, φτιαγμένος από επαγγελματίες, είναι καθαρά μία απόδειξη ότι η Τουρκία έχει τους Γερμανόφωνους συμμάχους της εντός της Ευρωπαϊκής Ενώσεως. Αυτό το τρανταχτό στοιχείο, σε συνδυασμό με την Γερμανική εκστρατεία δυσφήμισης του Ελληνικού λαού μπορεί να οδηγήσει σε κάποια εσφαλμένα ή σωστά συμπεράσματα, για μία νέα Γερμανοτουρκική υπόγεια συμμαχία, παρόμοια με αυτές που είχαν οι δύο χώρες τόσες φορές μέχρι τώρα. Η Γερμανική συμπεριφορά της Ντόϊτσε Μπάνκ μόνο Τέταρτο Ράϊχ μπορεί να θυμίσει. Πόλεμο και διάλυση της ΕΕ προβλέπουν σενάρια που πρόσφατα δημοσίευσε η Ντόϊτσε Μπάνκ, και η Ελλάδα πρέπει να είναι έτοιμη για όλα. Η Γερμανία με το ευρώ δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τις εξαγωγές της Κίνας, και αργά ή γρήγορα θα οδηγηθεί σε κατάρρευση, διότι είναι βιομηχανική χώρα που λόγω σοβαρής αρτηριοσκλήρυνσης στη σκέψη και λόγω μεγάλης πληθυσμιακής γήρανσης, δεν μπορεί να γίνει ανταγωνιστική σε βάθος χρόνου. Η οικονομική κατάρρευση της Γερμανίας είναι ζήτημα χρόνου, και αυτό προσπαθεί να κρύψει από τον λαό της, ρίχνοντας πρώτα ευθύνες σε άλλους. Αυτό που προβάλει η Γερμανική προπαγάνδα στο κοινό της σαν κύρια πηγή των προβλημάτων της είναι η ενεργειακή της εξάρτηση από άλλους, αλλά πάνω από όλα κατηγορεί τους άχρηστους εταίρους της, τα PIGS, δηλαδή τα γουρούνια όπως λένε του Ευρωπαϊκού νότου.
Πρέπει επίσης να ερευνηθεί κατα πόσο αυτοί οι κύκλοι είναι απευθείας απόγονοι των εγκληματιών εκείνων οι οποίοι έκαναν τα απίστευτα άγνωστα και άγρια μαζικά εγκλήματα σε βάρος του Ελληνικού λαού κατα τη διάρκεια της Κατοχής, εμπνευσμένοι από ρατσιστικές ιδεολογίες. Ας μην ξεχνάμε ότι την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας πάλι η Γερμανία την ξεκίνησε, με μεγάλες αποστολές παράνομου οπλισμού και παραστρατιωτικών νεοναζιστών εθελοντών, διότι ποτέ δεν της συγχώρησε την αντίσταση κατα τη διάρκεια του Β πολέμου. Μόνο μετά τις ενέργειες της Γερμανίας μπήκε και η Αμερική στο παιχνίδι, για να πάρει και αυτή μέρος από την πίτα. Άς μη μας πιάνει πανικός για το τι μέλει γενέσθαι. Όλα δείχνουν ότι η Ναζιστική φιλοσοφία δεν έχει ηττηθεί.
Η διάλυση της ΕΕ και ο πόλεμος για την Γερμανία...
Ετικέτες
ZHTΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
Σάββατο 15 Μαΐου 2010
0 Nα "αποκοιμίσουν" τους Έλληνες ζήτησε από τα ελληνικά ΜΜΕ ο Ταγίπ Ερντογάν!
Να "αποκοιμίσουν" τους Έλληνες και "να μην αναπαράγουν ειδήσεις για παραβιάσεις του εναέριου χώρου, γιατί έτσι δεν μεταδίδουν τα σωστά μηνύματα" (!), ζήτησε ο Ταγίπ Ερντογάν από διευθυντές ελληνικών ΜΜΕ με τους οποίους είχε συνάντηση το πρωί σήμερα μαζί τους. Στiς ερωτήσεις περί των υπερπτήσεων, ο κ. Ερντογάν απάντησε προτρέποντας τα ΜΜΕ να αποδίδουν τη θετική εικόνα των ελληνοτουρκικών σχέσεων και να μη λειτουργούν μόνον ως «ραντάρ», αναπαράγοντας ειδήσεις για παραβιάσεις του εναερίου χώρου, καθώς -όπως είπε- «στα επτάμισι χρόνια, που είμαι πρωθυπουργός, δεν βομβάρδισα κάποια χώρα".
Ετικέτες
ZHTΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)






