'Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)

Αρθρο 5A: (Δικαίωμα στην πληροφόρηση)
1. Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει. Περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό είναι δυνατόν να επιβληθούν με νόμο μόνο εφόσον είναι απολύτως αναγκαίοι και δικαιολογούνται για λόγους εθνικής ασφάλειας, καταπολέμησης του εγκλήματος ή προστασίας δικαιωμάτων και συμφερόντων τρίτων.
2. Καθένας έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Η διευκόλυνση της πρόσβασης στις πληροφορίες που διακινούνται ηλεκτρονικά, καθώς και της παραγωγής, ανταλλαγής και διάδοσής τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους, τηρουμένων πάντοτε των εγγυήσεων των άρθρων 9, 9Α και 19.

Translate

ΕΛΛΑΣ...!!!

Συντεταγμένες: 39 00 Β, 22 00 Α

Η Ελλάδα βρίσκεται στο ΝΑ άκρο της Ευρώπης και έχει επιφάνεια 131.957 τ.χλμ. (ακτογραμμή: 13.676 χλμ. 1226 χλμ χερσαίων συνόρων) και πληθυσμό:

10.787.690 μόνιμοι κάτοικοι,εκ των οποίων:

5.303.690 άρρενες (49,2%) και 5.484.000 θήλεις (50,8%).

Ψηλότερο όρος: Όλυμπος, 2.917 μ

Πρωτεύουσα είναι η Αθήνα.Η τοπική ώρα είναι GMT +2 ώρες.

Κλιμα: Η Ελλάδα έχει μεσογειακό κλίμα με μεγάλη ηλιοφάνεια, ήπιες θερμοκρασίες και περιορισμένες βροχοπτώσεις.

Γενικες Πληροφοριες:

Πολίτευμα: Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία

Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Αικατερίνη Σακελλαροπούλου (από 22 Ιαν 2020)

Πρωθυπουργός: Kυριάκος Μητσοτάκης (από 07 Ιουλίου 2019)

Υπουργός Εθνικής Άμυνας: Νικόλαος Παναγιωτόπουλος (από 07 Ιουλίου 2019)

Βουλή: 300 βουλευτές που εκλέγονται κάθε 4 χρόνια

Νόμισμα: Ευρώ (340,75 δρχ.) (από 01.01.2002)

Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η πατρίς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρά θεοίς και παρ' ανθρώποις τοις νουν έχουσιν...!!! ▒▓▀Ε▄▀▄Λ▀▄▀Λ▄▀Α▄Σ▀▄▒░...!!!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΛΛΑΔΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΛΛΑΔΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

0 O Αρχάγγελος Μιχαήλ θα υποδείξει εις τους Έλληνες τον κυβερνήτη της Ελλάδας...!!!





ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΕΦΡΑΙΜ ΑΜΕΡΙΚΗΣ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΙΑ ΙΩΑΝΝΗ! Την παραθέτουμε σήμερα με μορφή βίντεο, ” …Υπάρχει κοιμώμενος Στρατηγός ονόματι Ιωάννης, ο οποίος, τότε ο Αρχάγγελος Μιχαήλ θα υποδείξει εις τους Χριστιανούς ότι αυτός θα βασιλεύσει τώρα. Θα τους υποδείξει με το δάχτυλό του τον τόπο και θα τον καλέσουν να ηγηθεί και να βασιλεύσει εις τον ελληνικό και ορθόδοξο λαό. Και θα γίνει αυτό. Πριν από χρόνια εις το Άγιον Όρος ήταν ένας Αρχιερέας ονόματι Ιερόθεος. Αυτός ήρθε από την Μικρά Ασία. Και το Οικουμενικό Πατριαρχείο τον έβαλε στο Άγιον Όρος να κάνει χειροτονίες, μνημόσυνα, Λειτουργίες, κλπ. Ήταν ένας άγιος Αρχιερέας, στον τύπου του Αγίου Νικολάου. Από αυτόν τον άγιον Αρχιερέα αξιώθηκα της Ιεροσύνης. Από την Μικρά Ασία. Ευλογημένος άνθρωπος του Θεού!



Ένα θα σας πω:

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

0 ΚΑΛΕΣΜΑ ΠΡΩΗΝ ΕΦΕΔΡΩΝ ΚΑΤΑΔΡΟΜΕΩΝ ΚΑΙ ΠΕΖΟΝΑΥΤΩΝ > 1η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011 ΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΩΡΑ 19:00μ.μ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ


Την 1η Οκτωβρίου 2011 ημέρα Σάββατο καί ώρα 19:00μ.μ δίνουμε ένα δυναμικό παρών όλοι οι πρώην Έφεδροι Καταδρομείς και Πεζοναύτες πού υπηρετήσαμε στις Ειδικές Δυνάμεις στην Πλατεία Συντάγματος. Καλούμε όλους τους πρώην έφεδρους Καταδρομείς καί Πεζοναύτες καθώς καί όσους εν ενεργεία Στελέχη πού υπηρετούν στις Ειδικές Δυνάμεις να δώσουν ένα δυναμικό παρών.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ:
Εμείς των Ειδικών Δυνάμεων την ημέρα πού απολυθήκαμε ΔΕΝ πεθάναμε ΟΥΤΕ εξαφανιστήκαμε. Είμαστε εδώ , ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ , ΖΟΥΜΕ μέσα στην Κοινωνία. ΒΛΕΠΟΥΜΕ , ΑΚΟΥΜΕ , παρακολουθούμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ καί είμαστε ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ με την κατάντια της Πατρίδας μας. Εμείς έχουμε ορκιστεί να φυλάττουμε Πίστη είς την Πατρίδα καί ο όρκος μας ισχύει μέχρι να πεθάνουμε. Εμείς λοιπόν οι Έλληνες Κομμάντος υπηρετήσαμε μια δύσκολη θητεία καί τον Μπερέ μας , τα Διακριτικά μας καί τα Σχολεία πού περάσαμε τα εξαγοράσαμε με ΙΔΡΩΤΑ καί ΑΙΜΑ. Όλα αυτά τα κάναμε για να κρατήσουμε τον Εχθρό, εκτός των τειχών καί τον Λαό μας να Ζεί με Ελευθερία καί Αξιοπρέπεια στη Πατρίδα του.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί σε

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

0 Αυξημένος κίνδυνος τουρκικής πρόκλησης τις επόμενες εβδομάδες

Όπως μεταδίδουν τα πρακτορεία από την Κύπρο, Τούρκοι κομάντος μπήκαν σε ελεύθερα εδάφη μέσω των κατεχόμενων, έκλεψαν μια ελληνική σημαία και μια της Εθνικής Φρουράς και εξαφανίστηκαν. Μάλιστα έγραψαν συνθήματα στην είσοδο και στη σκοπιά του φυλακίου, «η Κύπρος είναι τουρκική» και «ζήτω η τουρκική δημοκρατία της βόρειας Κύπρου». Μόλις το πρωί το πήραν χαμπάρι στην Κύπρο της έγινε αφού το περιστατικό δεν έγινε αντιληπτό ούτε και από δυνάμεις του ΟΗΕ που βρίσκονται στη νεκρή ζώνη. Το περιστατικό θυμίζει έντονα τα Ίμια καθώς αν υπήρχε αντίδραση από Έλληνες και Κύπριους στρατιώτες θα είχαμε σίγουρα θερμό επεισόδιο με ότι αυτό σημαίνει αυτές τις ημέρες.

Η κυβέρνηση το έχει πάρει χαμπάρι τι γίνεται εκεί; Έχει κάνει διαβήματα στην Ευρώπη για τη συνεχιζόμενη επιθετική τακτική της Τουρκίας που θέλει να μπει στην ΕΕ; Και γιατί δεν μαθαίνουμε τίποτε από τα επίσημα δίκτυα ενημέρωσης εδώ στην Ελλάδα; Θέλουν να κατεβάσουν τους τόνους ενώ η Τουρκία

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

0 Αλβανός εμπρηστής: «Δεν είμαι τρελός. Μου έταξαν λεφτά συμπατριώτες μου να κάψω την Αιτωλία»

Γράφει ο Γιώργος Μεστός – Εφημερίδα: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ - «Βόμβες» σοβαρών αποκαλύψεων, που το περιεχόμενό τους ήδη διερευνούν κλιμάκια της ΕΥΠ και της Κρατικής Ασφάλειας, έριξε ενώπιον του ανακριτή Μεσολογγίου ο Αλβανός εμπρηστής που εμπλέκεται στις μεγάλες φωτιές στην Αιτωλία. Ο αλλοδαπός κατηγορούμενος «τούμπαρε» την απολογία του και ισχυρίστηκε ότι έβαζε τις φωτιές έναντι αμοιβής που θα του έδιναν συμπατριώτες του,οι οποίοι τον είχαν πλησιάσει από τον περασμένο Ιούνιο και του ζητούσαν πιεστικά να κάψει τα δάση της περιοχής. Ο 38χρονος φέρεται οικειοθελώς να δίνει νέα συγκλονιστική διάσταση στην υπόθεση, αφού αρχικά στην Αστυνομία είχε επικαλεστεί ψυχολογικά προβλήματα και είχε πει ότι έκαψε το δάσος για να εκδικηθεί τη γυναίκα του.

ΑΥΡΙΑΝΗ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2007

Τώρα όμως ο δράστης, σύμφωνα με δικαστικές πηγές, υποδεικνύει ως αυτόπτη μάρτυρα της πληρωμένης εντολής εμπρησμού την ίδια τη σύζυγό του, καθώς, όπως είπε στον ανακριτή, γνώριζε και αυτή ότι ομοεθνείς του θα του έδιναν πολλά χρήματα για τις φωτιές που θα έβαζε. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Ελληνίδα σύντροφός του, η οποία κατέθεσε ενώπιον του ανακριτή, επιβεβαίωσε όσα ισχυρίστηκε ο κατηγορούμενος.
Οπως ανέφεραν αξιόπιστες πηγές στη «δημοκρατία», ο δράστης έδωσε σημαντικά στοιχεία για το

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

0 Ελληνική αποβατική άσκηση-"μήνυμα" με παγκόσμια πρωτιά! (βίντεο)



 «Και οι ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις μπορούν να κάνουν αποβάσεις»! Αυτό ήταν το μήνυμα που έστειλε στην «άλλη πλευρά του λόφου» άσκηση των ειδικών δυνάμεων του Στρατού, ως απάντηση στις αποβατικές ασκήσεις και τον ψυχολογικό πόλεμο που έχουν ξεκινήσει οι τουρκικές δυνάμεις το τελευταίο χρονικό διάστημα. Mάλιστα το ιδιαίτερα σημαντικό ήταν ότι στην άσκηση, όπως αποκαλύπτει το video που δημοσιεύει το defencenet.gr, χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά τα νεοαποκτηθέντα jet-ski των καταδρομέων και μάλιστα για πρώτη φορά παγκοσμίως ερρίφθησαν από ελικόπτερο CH-47DGR Chinοok!

Στην άσκηση συμμετείχαν υποβρύχιοι καταστροφείς της Ζ’ΜΑΚ, οι οποίοι κατά το σενάριο προηγήθηκαν της κύριας αποβατικής κίνησης και «καθάρισαν» την ακτή από εμπόδια και κωλύματα (νάρκες, παγίδες, συρματοπλέγματα) εν συνεχεία προχώρησαν σε αναγνώριση της περιοχής απόβασης και έδωσαν το σήμα στην κύρια αποβατική δύναμη να προχωρήσει σε ενέργεια. 
Ως πλωτά μέσα χρησιμοποιήθηκαν δύο φουσκωτά και δύο jet ski, από αυτά που πρώτο το defencenet.gr, είχε αποκαλύψει ότι προμηθεύτηκαν οι ειδικές δυνάμεις του Στρατού. 
Το αξιοσημείωτο είναι ότι...

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

0 "Δωροδοκία" Τουρκίας στη "νέα" Λιβύη για βάση περικύκλωσης της Ελλάδας!



Σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα ZAMAN, η Τουρκία έδωσε 100 εκατ. δολάρια μετρητά σε τέσσερις δόσεις στο Εθνικό Μεταβατικό Συμβούλιο, υπό τον Μαχμούντ Τζιμπρίλ, παραβιάζοντας όμως κατ'αυτό τον τρόπο τις αποφάσεις του ΟΗΕ που αναφέρονται σε αποχή χρηματοδότησης των δύο εμπόλεμων μερών, αλλά το σημαντικό είναι το γιατί τα έδωσε: Εκτός από συμβόλαια πετρελαίων και αγορών αμυντικού υλικού η Άγκυρα έχει ζητήσει "λιμενικές διεκολύνσεις" πραατικά την δημιουργία βάσης ή έστω αγκυροβολίου στα λιβυά χωρικά ήδατα.


Επιτυγχάνοντας κατ'αυτό τον τρόπο την στρατηγική περικύκλωση της Ελλάδας, αφού ήδη έχει ναυτική βάση στην Αλβανία. Και μην ξεχνάμε το θέμα της ελληνολιβυκής ΑΟΖ.
Ας δούμε το θέμα αναλυτικά:

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

0 "Φωτιά" και πάλι ο Μητροπολίτης Κόνιτσας: "Μόνον ο θάνατος θα μου κλείσει το στόμα για τα Εθνικά μας θέματα."



Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 Όραση τη νύχτα για τα F-16 της Π.Α. - Καταρρίψεις με "μια ματιά"...!!!

Ένα πρόγραμμα τοποθέτησης NVG (Night Vision Goggles) στα JHMCS των F-16 έχει ξεκινήσει η Πολεμική Αεροπορία, πρόγραμμα το οποίο κάνει δυνατή την χρήση των JHMCS και την νύχτα σε αποστολές αέρος-αέρος κια αέρος-εδάφους. Το χαμηλό κόστος του προγράμματος (περί τα 30.000 δολάρια ανά αεροσκάφος) και οι τεράστιες δυνατότητες που προσδίδει στην αερομαχία κάνουν το πρόγραμμα εφικτό ακόμα και σε συνθήκες οικονομικής κρίσης. Ήδη το ανάλογο σύστημα VSI των Εlbit και Rockwell Kollins δοκιμάστηκε στην Λιβύη από δανικά μαχητικά F-16 και απέδωσε εξαιρετικά. 


Η τοποθέτηση NVG στα JHMCS δίνει ανάλογο πλεονέκτημα στον νυχτερινό αγώνα, με αυτό που δίνει η χρήση του "απλού JHMCS στον ημερήσιο: Διπλασιάζει την ικανότητα κατάρριψης του μαχητικού σε κλειστή αερομαχία!
Αξίζει να δούμε ένα παλαιότερο δημοσίευμα της ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ για την χρήση των Night Vision Goggles από τα ελληνικά μαχητικά, χωρίς βέβαια ταυτόχρονη χρήση με το JHMCS που αλλάζει τελείως τις παραμέτρος του εν΄λαειου αγώνα. 

Στο σύγχρονο πεδίο αεροπορικής αντιπαράθεσης, είναι πλέον σαφές ότι

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

0 Αυξημένη επαγρύπνηση για Κύπρο – Οι Ενοπλες Δυνάμεις δηλώνουν έτοιμες...!!!

Οι Ενοπλες Δυνάμεις προετοιμάζονται για αντιμετώπιση “θερμού επεισοδίου” που τυχόν θα επιχειρηθεί να προκληθεί από την Αγκυρα σε οποιοδήποτε σημείο του ελληνικού χώρου. Εξετάζονται όλα τα ενδεχόμενα. Αθόρυβα οι ελληνικές Ενοπλες Δυνάμεις προετοιμάζονται για την αντιμετώπιση “θερμού επεισοδίου” που τυχόν επιχειρηθεί να προκληθεί από την Τουρκία σε οποιοδήποτε σημείο του ελλαδικού χώρου εν όψει της έναρξης ερευνών για φυσικό αέριο εντός των χωρικών υδάτων της Κύπρου στα σύνορα με το Ισραήλ. Ο τουρκικός Στόλος ανακοίνωσε ότι θα βγει για “γυμνάσια” στο Αιγαίο και στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Μεσογείου, ενώ ελληνικές ναυτικές δυνάμεις έχουν ήδη κινηθεί νοτίως?
Στο υπουργείο Αμυνας υπάρχει αυξημένη...

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

0 Διπλό χτύπημα σε Αιγαίο και Έβρο – Το απόρρητο σενάριο... ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ...!!!


Επιχειρήσεις αρμάτων στις πόλεις - Η περίπτωση Έβρου και Αιγαίου

Στην Ελλάδα, η πληθυσμιακή κατανομή στην περιοχή του Έβρου έχει αλλάξει. Πριν από 30 χρόνια, το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού της περιοχής κατοικούσε στα χωριά.Τώρα έχουν διογκωθεί πληθυσμιακά τα αστικά κέντρα της Αλεξανδρούπολης, της Ορεστιάδας και του Διδυμότειχου, ενώ τα χωριά έχουν σχεδόν ερημώσει. Οι κάτοικοι προτιμούν να κατοικούν σε αστικά κέντρα της περιοχής και πηγαίνουν στα χωράφια τους για να τα καλλιεργήσουν. 

Η βελτίωση του οδικού δικτύου επιτρέπει μετακινήσεις σε μεγάλες αποστάσεις, κάτι που πριν από λίγα χρόνια θεωρούνταν απαγορευτικό λόγω της ταλαιπωρίας και του χρόνου που απαιτούνταν. 
Το ίδιο συμβαίνει και στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου. Οι κάτοικοι έχουν συγκεντρωθεί εντός των

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

0 Η Ελλάδα έχει Στρατηγό...!!!


«Έκατσα που εσκαπέτισαν με τα μπαϊράκια τους απεκατέβηκα κάτω.Ήταν μιά εκκλησία εις τον δρόμον,η Παναγία στο Χρυσοβίτσι, και το καθησιό μου ήτο όπου έκλαιγα την Ελλάς… Σίμωσα, έδεσα το άλογό μου σ’ ένα δένδρο, μπήκα μέσα και γονάτισα. Παναγία μου είπα από τα βάθη της καρδιάς μου και τα μάτια μου δάκρυσαν. Παναγία μου βοήθησε και τούτη τη φορά τους Έλληνες να ψυχωθούν. Έκανα το Σταυρό μου, ασπάσθηκα την εικόνα της, βγήκα από το εκκλησάκι, πήδηξα στο άλογό μου και έφυγα.

Σε λίγο μπροστά μου ξεπετάγονταν οχτώ αρματωμένοι, ο εξάδελφός μου ο Αντώνης Κολοκοτρώνης και επτά ανήψια του. – Κανείς δεν είναι στην Πιάνα, μου είπε ο Αντώνης.Ούτε στην Αλωνίσταινα. Είναι φευγάτοι. -Ας μη είναι κανείς αποκρίθηκα. Ο τόπος σε λίγο θα γιομίση παλικάρια… Ο Θεός υπέγραψε την λευτεριά της Ελλάδος και δεν θα πάρει πίσω την υπογραφή του».

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

0 ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΖΟΥΝ ΔΙΑΚΙΝΗΤΕΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΞΑΠΟΛΥΟΥΝ ΔΙΩΓΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ BLOGS...!!!

ΦΡΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΦΡΙΚΗ! - Είναι ασύλληπτο αυτό που συμβαίνει και το υπουργείο δικαιοσύνης δεν μπορεί πλεόν να κρύβεται πίσω από το δάχτυλο του. Μετά τις ευεργετικές διατάξεις για την αποφυλάκιση κακούργων, που μετέπειταν δολοφονούν εργαζομένους και οικογενειάρχες, η κατάσταση με τους διακινητές παιδικής πορνογραφίας έρχεται να βάλει βόμβα στα θεμέλια της κοινωνίας! Βασιζόμενοι σε νομικίστικα τερτίπια και στην γενικότερη ασυδοσία που επικρατεί, αυτοί οι υπάνθρωποι καταφέρνουν και παίρνουν μακρινές δικασίμους, χωρίς εντέλει ΟΥΔΕΠΟΤΕ να φυλακίζονται.
και μην βιαστεί κάποιος να πει ότι “απλά έβλεπαν αλλά δεν πείραξαν παιδί…” τα στοιχεία είναι ΚΟΛΑΦΟΣ. Δεν υπάρχει ούτε ένας βιαστής ανηλίκου που να μην είχε στην κατοχή του παρόμοιο υλικό.
Την ίδια στιγμή μάλιστα ...

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

0 Όσο είσαστε διακοπές, ο κόσμος άλλαξε

Aν επιστρέψατε μόλις από διακοπές είναι καλό να μάθετε πως ο κόσμος άλλαξε όσο απουσιάζατε: οι χρηματιστηριακές αγορές κατέρρευσαν, οι ΗΠΑ υποβαθμίστηκαν και έπαψαν να είναι ο ασφαλέστερος τόπος για τα διεθνή επενδυτικά κεφάλαια, το δολάριο αμφισβητείται, πλέον, ανοιχτά ως το παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα, η Κίνα εγκαινίασε το εμπόριο πετρελαίου με το Ιράν σε ευρώ και τοπικά νομίσματα καταργώντας το δολάριο, η Ευρώπη ξεκίνησε τη διαδικασία διάσωσης της Ιταλίας και της Ισπανίας μέσω της αγοράς κρατικών ομολόγων από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, οι πιθανότητες για μία διπλή ύφεση της διεθνούς οικονομίας αυξήθηκαν εκθετικά και το ΧΑ πέρασε κάτω από τις 1000 μονάδες.

Αν τα παραπάνω δε σας είναι αρκετά, προσθέστε ότι οι ευρωπαϊκές τράπεζες στρέφουν τα κεφάλαια τους προς την ΕΚΤ στο μεγαλύτερο βαθμό από το καλοκαίρι του 2010, στεγνώνοντας το σύστημα από ρευστό, ότι η S&P ξεκίνησε την υποβάθμιση πολιτειών των ΗΠΑ και τέλος πως τα CDS της Γαλλίας απογειώνονται έχοντας περάσει σε νέο ιστορικό υψηλό.
Τη Δευτέρα, ειδικότερα, ο ΓΔ βούλιαξε κατά 6% κλείνοντας στις 998,24 μονάδες, με τον DAX να χάνει 5,02% και τους αμερικανικούς δείκτες να καταγράφουν...

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

0 Τι λέγει η Αγία Γραφή για τούς προφήτες Ηλία και Ενώχ στους έσχατους Χρόνους...!!!

Μέσα στο ψηλαφητό και αδιαπέραστο σκοτάδι των εσχάτων χρόνων, την θλιβερή σατανοκρατούμενη εποχή του Αντιχρίστου, μιά αχτίδα φωτός θα σπάσει το ζοφερό σκηνικό του τέλους της Ιστορίας και θα δώσει ελπίδα στην ταλαιπωρημένη ανθρωπότητα.Αυτή η φωτεινή αχτίδα θα είναι οι δύο προφήτες που θα έλθουν στην γη για να μαρτυρήσουν για την αλήθεια και να ελέγξουν τον Αντίχριστο. Η δράση τους στα έσχατα περιγράφεται προφητικά στο 11o κεφάλαιο της Αποκάλυψης, ενώ προφητικές αναφορές σ΄αυτούς συναντάμε και σε άλλα βιβλία της Καινής αλλά και της Παλαιάς Διαθήκης.

«και δώσω, λέει ο Θεός, τοις δυσί μάρτυσί μου, και προφητεύσουσιν ημέρας χιλίας διακοσίας εξήκοντα… ούτοι έχουσιν εξουσίαν τον ουρανόν κλείσαι, ίνα μη υετός βρέχη τας ημέρας της προφητείας αυτών. και… το θηρίον το αναβαίνον εκ της αβύσσου… αποκτενεί αυτούς.»(Αποκ. 11,3-7).
Ο προσδιορισμός του Προφήτη Ηλία σαν ένας από τους δύο προφήτες έχει ισχυρότατη βιβλική και πατερική βάση.Ο προφήτης Μαλαχίας αναφέρεται στην αποστολή του προφήτου Ηλία στην γή λίγο πρίν από την «μεγάλη και επιφανή ημέρα του Κυρίου»
«Και ιδού εγώ αποστέλλω υμίν Ηλίαν τον Θεσβίτην πρίν ελθείν ημέραν Κυρίου την μεγάλην και επιφανή .ός αποκαταστήσει καρδίαν πατρός προς υιόν και καρδίαν ανθρώπου προς τον πλησίον αυτού μη έλθω και πατάξω την γήν άρδην»(Μαλαχ.4,4-5). Η προφητεία του Μαλαχίου επαναλαμβάνεται και από τον Σοφό Σειράχ (Σοφ.Σειράχ 49,10)
Εκτός από αυτά υπάρχει και

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 Η απόφαση – βόμβα του ΔΔ της Χάγης που δικαιώνει την Ελλάδα!

Μετά την χθεσινή αποκάλυψη του Πάνου Καμμένου για τις εξελίξεις στο θέμα του Διστόμου και την διαφαινόμενη εγκληματική αδιαφορία της Ελληνικής κυβέρνησης, παρουσιάζουμε το ντοκουμέντο. Δείτε την διάταξη του ΔΔ της Χάγης με την οποία έγινε δεκτή η παρέμβαση της Ελλάδας (εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η Separate Opinion του Δικαστή Cancado Tridante). Ο αρχιτέκτονας της προσφυγής, Στ. Περράκης, είχε εξηγήσει την υπόθεση στην Κυριακάτική Ελευθεροτυπία
Στο οποίο αναφέρει ξεκάθαρα:

Η διάταξη του Δ.Δ. άνοιξε το δρόμο για την προφορική διαδικασία στην υπόθεση (12-16 Σεπτεμβρίου 2011). Η Ελλάδα θα παραστεί ως μη διάδικος και θα διατυπώσει τις απόψεις της για τις αποφάσεις των ελληνικών δικαστηρίων, που τυγχάνουν εκτέλεσης στην Ιταλία, υπό το φως της αρχής της κρατικής ετεροδικίας. Κεντρικό ζήτημα στη δίκη είναι, αν στο σύγχρονο διεθνές δίκαιο η εθιμική αρχή της ετεροδικίας του κράτους κάμπτεται όταν παραβιάζει το διεθνές δίκαιο (εγκλήματα πολέμου, κατά της ανθρωπότητας, γενοκτονία κ.λπ.), δηλαδή

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

0 ΚΥΠΡΟΣ: Οι Τούρκοι μετέτρεψαν Εκκλησία σε ξενοδοχείο με πισίνα...!!!



Ακόμα ένα δείγμα του… τουρκικού πολιτισμού και πώς οι γείτονες σέβονται τη διαφορετικότητα. Στα κατεχόμενα εδάφη της Κύπρου, Τούρκοι μετέτρεψαν Εκκλησία σε ξενοδοχείο και έφτιαξαν και… πισίνα (προφανώς με τη δικαιολογία της… μεγάλης κολυμπήθρας). Ο βανδαλισμός σταμάτησε, λόγω Ε.Ε., και η εκκλησία της Αγ. Αναστασίας δεν είναι πλέον ξενοδοχείο, η πισίνα έχει κλείσει. Οι Τούρκοι το έκαναν αυτό για να δείξουν καλό πρόσωπο στην Ευρώπη και να λαμβάνουν Κοινοτικά κονδύλια. 

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

0 Με αυτούς τους «εξτρεμιστές εθνικιστές» κάποιοι στην Ελλάδα θέλουν ακόμα να κάνουν διάλογο;


Για άλλη μία φορά τα ελληνικά ΜΜΕ επέλεξαν να μην προβάλουν τις προκλητικές εθνικιστικές κινήσεις των Σκοπίων μέσα στην Ελλάδα αυτή τη φορά. Όπως γράφει η εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ κατά την διάρκεια της τελετής της επίσημη εγκατάστασης στην Ελλάδα της λεγόμενης «Βαλκανικής Ταξιαρχίας», διοικητής της οποίας θα είναι τα πρώτα δύο χρόνια ανώτατος αξιωματικός της FYROM, οι σκοπιανοί στρατιώτες οι οποίοι είχαν επισκεφτεί τη Θεσσαλονίκη για την συγκεκριμένη τελετή επεδίωξαν να παρελάσουν μαζί με τις μονάδες των άλλων βαλκανικών χωρών με την ένδειξη «Μακεδονία» επί των στολών τους. 

Επιπρόσθετα οι σκοπιανοί στρατιωτικοί επιθυμούσαν να τραγουδήσουν τον εθνικό τους ύμνο κατά την διάρκεια της παρέλασης στον οποίο όμως υπήρχαν αναφορές στην «Μακεδονία». Τελικά κατόπιν υπόδειξης της ελληνικής πλευράς στις στολές των σκοπιανών στρατιωτών τοποθετήθηκε αυτοκόλλητο με την ένδειξη «army» ενώ δεν επιτράπηκε στους σκοπιανούς στρατιώτες να τραγουδήσουν τον εθνικό τους ύμνο μέσα στην Θεσσαλονίκη ως φιλοξενούμενοι.
Και ενώ οι ελληνικές αρχές έπραξαν το αυτονόητο το ερωτηματικό που προκύπτει είναι πότε επιτέλους στο ελληνικό ΥΠΕΞ θα αντιληφτούν ότι έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα καθεστώς που κάθε κίνηση καλής θέλησης εκ μέρους της Ελλάδας θεωρείται εκδήλωση αδυναμίας, πότε κάποιοι προοδευτικοί κύκλοι των Αθηνών θα ξυπνήσουν επιτέλους και θα δούν ότι το αυγό του φιδιού δεν βρίσκεται στην Ελλάδα αλλά στα Σκόπια και στα Τίρανα εκτός και αν ο εθνικισμός των γειτόνων μας είναι ο καλός εθνικισμός. Λέμε τώρα…..


Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

0 Απετράπη «χακί» πρόκληση των Σκοπιανών στον Τύρναβο!

Στα χαρτιά έμεινε τελικά διπλή πρόκληση που ετοίμαζαν σκοπιανοί στρατιωτικοί στον Τύρναβο, στην τελετή της επίσημης εγκατάστασης στην Ελλάδα για τέσσερα χρόνια του στρατηγείου της λεγόμενης «Βαλκανικής Ταξιαρχίας», διοικητής της οποίας θα είναι τα πρώτα δύο χρόνια ανώτατος αξιωματικός της FYROM. Οι σκοπιανοί στρατιώτες, οι οποίοι είχαν έρθει στη θεσσαλική πόλη πριν από μερικές ημέρες για τη χθεσινή παρέλαση, έφεραν στη στολή τους την ένδειξη «Μακεδονία». Η σκοπιανή αντιπροσωπεία ζήτησε να πουν οι στρατιώτες της κατά την παρέλαση τον εθνικό ύμνο της FYROM, όπως προέβλεπε το πρόγραμμα για όσες αντιπροσωπίες ήθελαν.
 
Στον εν λόγω ύμνο υπάρχουν αναφορές στη «Μακεδονία». Τα συναρμόδια υπουργεία Εξωτερικών και Αμυνας έκαναν, σύμφωνα με αρμόδια κυβερνητική πηγή, τις κατάλληλες διπλωματικές κινήσεις και οι Σκοπιανοί αφαίρεσαν τα σήματα, ενώ στη θέση τους τοποθετήθηκαν αυτοκόλλητα με την ένδειξη «army».
Επίσης μετά το ελληνικό μήνυμα ότι αυτό «δεν είναι ανεκτό», οι Σκοπιανοί δεν τραγούδησαν τον εθνικό τους ύμνο.
Στην τελετή την ελληνική κυβέρνηση εκπροσώπησε ο υφυπουργός Αμυνας Κ. Σπηλιόπουλος, ο οποίος αναφέρθηκε στο ιστορικό της Πολυεθνικής Ταξιαρχίας ΝΑ Ευρώπης (SEEBRIG) – ιδρύθηκε το 1999 – και τη σημασία της στην προώθηση της ειρήνης, της σταθερότητας, της ασφάλειας και της συνεργασίας στην περιοχή, μέσω και των ασκήσεων που διεξάγουν. Παρέστησαν επίσης οι υφυπουργοί Αμυνας Ιταλίας, Βουλγαρίας και Αλβανίας και ανώτατοι αξιωματικοί από τις άλλες χώρες. Τον σκοπιανό ταξίαρχο μετά το 2013 θα διαδεχθεί Τούρκος.

ΤΑ ΝΕΑ

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

0 “Κρύβονται” 1,5 τρισ. κυβικά μέτρα φυσικού αερίου νότια της Κρήτης


Ο καθηγητής γεωλογίας του Πολυτεχνείου Κρήτης Αντώνης Φώσκολος προσδιορίζει στα 1,5 τρισεκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου τα κοιτάσματα που υπάρχουν στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Πλακιά και Φραγκοκάστελου, νότια της Κρήτης. Με αφορμή τις πρόσφατες κυβερνητικές ανακοινώσεις για την άμεση προώθηση των διαδικασιών για την εκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου της Ελλάδας , ο κ Φώσκολος τόνισε ότι η επιστημονική κοινότητα βλέπει με θετικό τρόπο αυτές τις πρωτοβουλίες. "Τελευταία, υπάρχει μια μεγάλη κινητικότητα όσο αφορά την εκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου της Ελλάδας ο οποίος πιστεύω ακράδαντα, θα μας βγάλει από το χρέος.
 
Αν αξιοποιήσομε τον ορυκτό πλούτο τα χρέη τα βγάλαμε," υποστήριξε χαρακτηριστικά ο κ Φώσκολος.
"Περιμέναμε αυτή την...

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

αναζητηση στο ιστολογιο

Free GREECE Cursors at www.totallyfreecursors.com