Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011
0 ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΡΕΥΝΑΣ - ΔΙΑΣΩΣΗΣ ...ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΕΕΘΑ...!!!
Την Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011 και ώρα 10:58 απογειώθηκε με εντολή του ΕΚΣΕΔ, ελικόπτερο Super Puma της πολεμικής αεροπορίας, για αποστολή έρευνας και διάσωσης, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, κατόπιν εκπομπής σήματος κινδύνου την 10:55 του, υπό τουρκική σημαία, φορτηγού πλοίου DOGU HASLAMAN. Το πλοίο βρισκόταν σε διεθνή ύδατα μεταξύ Χίου και Σάμου και εντός του FIR Αθηνών, περιοχή ευθύνης έρευνας και διάσωσης της Ελλάδας.
Κατά την άφιξη του ελικοπτέρου στο σημείο, το 12μελές πλήρωμα του πλοίου είχε ήδη μεταβεί με σωστική λέμβο στο παραπλέον φορτηγό πλοίο PIRIREIS.
Το πλήρωμα αρνήθηκε την παροχή βοήθειας από τους διασώστες του ελικοπτέρου οι οποίοι επιβιβάστηκαν στο PIRIREIS, αναφέροντας ότι αναμένουν τουρκικά μέσα να τους παραλάβουν.
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011
2 ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ...!!! Τα λόγια ψυχής μιας Ελληνίδας...!!!
!!!! Προς κάθε ΕΛΛΗΝΙΔΑ,
Με αφορμή την συνέντευξη του Γιώργου Καρατζαφέρη στην εκπομπή του κ. Παπαδάκη στον ΑΝΤ1 στις 13/12/11, όπου ανέφερε ότι είμαστε στη θέση των μανάδων που πρέπει να εκπορνεύσουν τα παιδιά τους, προκειμένου να μην πεθάνουν από την πείνα (!),
καλώ, προσκαλώ και προκαλώ ΟΛΕΣ τις Ελληνίδες μητέρες, γιαγιάδες και μέλλουσες μανούλες να ορθώσουν τη φωνή τους -με όποιον τρόπο μπορούν- και να κάνουν σαφές σε κάθε επίδοξο διεστραμμένο Δυτικο-Ευρωπαίο ή ημεδαπό που θεωρεί ότι η φτώχεια θα μάς οδηγήσει στο να εκπορνεύσουμε τα παιδιά αυτής της χώρας, πως οι ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ από την αρχαία ήδη εποχή προτιμούν να πεθάνουν τα παιδιά τους και οι ίδιες παρά να...
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011
0 Δημιουργούνται εντός της ΕΕ ειδικές δυνάμεις επέμβασης για ''προβληματικές'' χώρες της ευρωζώνης...?
Aν ισχύει η αποκάλυψη του ''Defencenet'', τα πράγματα είναι ακόμη πιό μαύρα, ακόμη πιό απελπιστικά για την πατρίδα μας. Δημιουργούνται εντός της ΕΕ ειδικές δυνάμεις επέμβασης για ''προβληματικές'' χώρες της ευρωζώνης; Είναι πρώτη υποψήφια για τέτοια επέμβαση η Ελλάδα, ναι ή όχι; Σύμφωνα με πληροφορίες από το Λονδίνο πάντως ''ειδικές δυνάμεις θα μπορούν να βοηθήσουν στον απεγκλωβισμό Βρετανών πολιτών και των διπλωματικών αποστολών, σε χώρες που θα καταρρέουν κοινωνικά''. Αν το δούμε κι αυτό, κατοχικά στρατεύματα να μάχονται στους δρόμους της Αθήνας (άραγε κατά ποιών;), σημαίνει την απώλεια και των τελευταίων γραμμαρίων εθνικής ανεξαρτησίας και αξιοπρέπειας....
Σύμφωνα με τον επικεφαλή των βρετανικών Eνόπλων Δυνάμεων, στρατηγό Sir David Richards, αυτό είναι πιθανό, όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά και για...
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011
0 'Αρθρο 4: (Ισότητα των Ελλήνων) ...!!!
MEPOΣ ΔEYTEPO - Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα
'Αρθρο 4: (Ισότητα των Ελλήνων)
1. Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.
2. Oι Έλληνες και οι Eλληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
3. Έλληνες πολίτες είναι όσοι έχουν τα προσόντα που ορίζει ο νόμος. Eπιτρέπεται να αφαιρεθεί η ελληνική ιθαγένεια μόνο σε περίπτωση που κάποιος απέκτησε εκούσια άλλη ιθαγένεια ή που ανέλαβε σε ξένη χώρα υπηρεσία αντίθετη προς τα εθνικά συμφέροντα, με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία που προβλέπει ειδικότερα ο νόμος.
4. Mόνο Έλληνες πολίτες είναι δεκτοί σε όλες τις δημόσιες λειτουργίες, εκτός από τις εξαιρέσεις που εισάγονται με ειδικούς νόμους.
5. Oι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους.
6. Kάθε Έλληνας που μπορεί να φέρει όπλα είναι υποχρεωμένος να συντελεί στην άμυνα της Πατρίδας, σύμφωνα με τους ορισμούς των νόμων.
7. Tίτλοι ευγένειας ή διάκρισης ούτε απονέμονται ούτε αναγνωρίζονται σε Έλληνες πολίτες.
2. Oι Έλληνες και οι Eλληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
3. Έλληνες πολίτες είναι όσοι έχουν τα προσόντα που ορίζει ο νόμος. Eπιτρέπεται να αφαιρεθεί η ελληνική ιθαγένεια μόνο σε περίπτωση που κάποιος απέκτησε εκούσια άλλη ιθαγένεια ή που ανέλαβε σε ξένη χώρα υπηρεσία αντίθετη προς τα εθνικά συμφέροντα, με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία που προβλέπει ειδικότερα ο νόμος.
4. Mόνο Έλληνες πολίτες είναι δεκτοί σε όλες τις δημόσιες λειτουργίες, εκτός από τις εξαιρέσεις που εισάγονται με ειδικούς νόμους.
5. Oι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους.
6. Kάθε Έλληνας που μπορεί να φέρει όπλα είναι υποχρεωμένος να συντελεί στην άμυνα της Πατρίδας, σύμφωνα με τους ορισμούς των νόμων.
7. Tίτλοι ευγένειας ή διάκρισης ούτε απονέμονται ούτε αναγνωρίζονται σε Έλληνες πολίτες.
** Ερμηνευτική δήλωση: Η διάταξη της παραγράφου 6 δεν αποκλείει να προβλέπεται με νόμο η υποχρεωτική προσφορά άλλων υπηρεσιών, εντός ή εκτός των ενόπλων δυνάμεων (εναλλακτική θητεία), από όσους έχουν τεκμηριωμένη αντίρρηση συνείδησης για την εκτέλεση ένοπλης ή γενικά στρατιωτικής υπηρεσίας.
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011
0 ΝΕΝΙΚΗΚΑΜΕΝ...ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΒΑΛΑΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΔΡΑΣΗ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ...!!!

Μόνον αυτός θα μπορούσε να ήταν ο τίτλος για την χθεσινή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην πόλη μας χθές το απόγευμα. Με τα λόγου γνώσεως αναφερόμαστε στο χθεσινό γεγονός με τούτη την ιστορική λέξη. Νενικήκαμεν πρώτα από όλα λόγο της γρήγορης αντίδρασης μας. Νενικήκαμεν λόγο των πολύ καλών εντυπώσεων που δώσαμε στους συμπολίτες μας.
Νενικήκαμεν διότι για πρώτη φορά στην ιστορία της πόλης μας, έγινε μια Εθνικοπατριωτική πορεία. Το να βλέπεις ανθρώπους να τραγουδούν το ¨Μακεδονία Ξακουστή¨ αλλά και να ψάλλουν υπερήφανα τον Εθνικό μας Ύμνο μέσα στο κέντρο της πόλης, σε τρείς διαφορετικές διαδρομές, είναι ότι ποιό όμορφο συνέβη εδώ και χρόνια. Το να σε επευφημεί ο κόσμος από τα μπαλκόνια, με την χαρακτηριστική αγαλλίαση στα πρόσωπα τους, από μόνο του σου δίνει κουράγιο για να συνεχίσεις. Αυτό που εισπράξαμε είναι η...
Νενικήκαμεν διότι για πρώτη φορά στην ιστορία της πόλης μας, έγινε μια Εθνικοπατριωτική πορεία. Το να βλέπεις ανθρώπους να τραγουδούν το ¨Μακεδονία Ξακουστή¨ αλλά και να ψάλλουν υπερήφανα τον Εθνικό μας Ύμνο μέσα στο κέντρο της πόλης, σε τρείς διαφορετικές διαδρομές, είναι ότι ποιό όμορφο συνέβη εδώ και χρόνια. Το να σε επευφημεί ο κόσμος από τα μπαλκόνια, με την χαρακτηριστική αγαλλίαση στα πρόσωπα τους, από μόνο του σου δίνει κουράγιο για να συνεχίσεις. Αυτό που εισπράξαμε είναι η...
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011
0 Οι χρεοκοπίες της Ελλάδας ...!!!
Η πρώτη μας χρεοκοπία, γνήσια χρεοκοπία σαν ελληνικό κράτος, συνέβη στα 1827. Η πρώτη πράξη που έκανε ο κυβερνήτης τότε ήταν να δηλώσει αδυναμία πληρωμής των λεγόμενων "δανείων ανεξαρτησίας" που ούτε δάνεια ήταν, ούτε για την ανεξαρτησία της χώρας δόθηκαν και το πρωτόκολλο του Λονδίνου το 1830 που συνέταξαν οι μεγάλες δυνάμεις, ερήμην φυσικά των Ελλήνων, προσδιόριζε με το άρθρο 6 ότι οι μεγάλες δυνάμεις επειδή ακριβώς τους χρωστάνε οι Έλληνες μπορούν να μπαίνουν όποτε γουστάρουν στη χώρα και να κάνουν ότι γουστάρουν σ' αυτή τη χώρα. Η δεύτερη χρεοκοπία έσκασε στα 1843. Εκεί έγινε και η εξέγερση της 3ης Σεπτέμβρη του 1843 που διεκδικήθηκε σύνταγμα.
Επειδή όμως το ελληνικό κράτος αδυνατούσε να πληρώσει ή να έρθει σε διευθέτηση με τους χρηματιστές του, του επιβλήθηκε η πρώτη κατοχή (σε απελευθερωμένο ελληνικό κράτος) που είναι η κατοχή του 1853 όταν Άγγλοι και Γάλλοι αποβίβασαν 15.000 πεζοναύτες στο...
Επειδή όμως το ελληνικό κράτος αδυνατούσε να πληρώσει ή να έρθει σε διευθέτηση με τους χρηματιστές του, του επιβλήθηκε η πρώτη κατοχή (σε απελευθερωμένο ελληνικό κράτος) που είναι η κατοχή του 1853 όταν Άγγλοι και Γάλλοι αποβίβασαν 15.000 πεζοναύτες στο...
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011
1 Ο Ελληνικός ορυκτός πλούτος και ο πραγματικός σκοπός επιβολής του Μνημονίου ...!!!
Αν η Ελλάς διέθετε στιβαρή εθνική ηγεσία, αν δηλαδή ήταν Λιβύη του Καντάφι ή Ιράκ του Σαντάμ, θα δεχόταν ανάλογα πολεμικά πλήγματα με προφανή σκοπό την καταλήστευση του εθνικού της πλούτου. Δυστυχώς για εμάς, αρκούσε να δεχθούμε μία άμεση μεν, πιο ήπια δε, “ανορθόδοξη” επίθεση. Οι διεθνείς τοκογλύφοι επέβαλαν τους δικούς τους ανθρώπους σε ολόκληρο το πολιτικό σκηνικό της χώρας και είναι πλέον έτοιμοι να μας..
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011
0 Στοιχεία Ανά Ημέρα Παραβιάσεων ΕΕΧ και Παραβάσεων ΚΕΚ ICAO - 2011
Για τα παρακάτω στοιχεία ενημερώνεται αρμοδίως το Υπουργείο Εξωτερικών.
| A/A | ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ | ΣΥΜΒΑΝ | ΠΕΡΙΟΧΗ | ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ |
| 10 | 24/11/2011 | 1 σχηματισμός αποτελούμενος από 7 συνολικά τουρκικά αεροσκάφη, πραγματοποίησε 3 παραβάσεις των Κανόνων Εναέριας Κυκλοφορίας και 2 παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου. 2 από τα τουρκικά αεροσκάφη ήταν οπλισμένα. Όλα τα αεροσκάφη αναγνωρίσθηκαν και αναχαιτίσθηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια τακτική. | Βόρειο και Νότιο Αιγαίο | |
| 9 | 23/11/2011 |
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
0 Θέλουν ακόμα οι γνωστοί – άγνωστοι να πάμε τα ελληνοτουρκικά στη Χάγη...?
Όπως μας πληροφορεί η εφημερίδα «Καθημερινή», καταδικαστική για την Ελλάδα θα είναι όπως όλα δείχνουν η απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης στην υπόθεση με τα Σκόπια. Μετά την απόφαση της συνόδου κορυφής στο Βουκουρέστι να μην εντάξει την ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ, τα Σκόπια είχαν προσφύγει στη Χάγη, κατηγορώντας την Ελλάδα ότι παρανόμως μπλόκαρε μέσω της απειλής άσκησης του δικαιώματος της «αναβλητικής αρνησικυρίας» (βέτο – σχετικές δηλώσεις του τότε πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή και της υπουργού Εξωτερικών ντόρας Μπακογιάννη), αφού με την πράξη αυτή παραβίαζε το άρθρο 11 της Ενδιάμεσης Συμφωνίας.
Η απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου αναμένεται στις 5 Δεκεμβρίου, μία μόλις ημέρα μετά την άφιξη του Αμερικανού αντιπροέδρου Τζο Μπάιντεν στην Αθήνα. Το αν η επίσκεψη συνδέεται με αυτή την εξέλιξη αποτέλεσε το αντικείμενο ειδικής ανάρτησης του «defence-point.gr» την οποία μπορούν οι αναγνώστες να ξαναθυμηθούν στη διεύθυνση:
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011
0 'Αρθρο 5: (Ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας, προσωπική ελευθερία) ...!!!
1. Kαθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Xώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη.
2. Όλοι όσοι βρίσκονται στην Eλληνική Eπικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους, χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων. Eξαιρέσεις επιτρέπονται στις περιπτώσεις που προβλέπει το διεθνές δίκαιο.
Aπαγορεύεται η έκδοση αλλοδαπού που διώκεται για τη δράση του υπέρ της ελευθερίας.
3. H προσωπική ελευθερία είναι απαραβίαστη. Kανένας δεν καταδιώκεται ούτε συλλαμβάνεται ούτε φυλακίζεται ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο περιορίζεται, παρά μόνο όταν και όπως ορίζει ο νόμος.
**4. Απαγορεύονται ατομικά διοικητικά μέτρα που περιορίζουν σε οποιονδήποτε Έλληνα την ελεύθερη κίνηση ή εγκατάσταση στη Χώρα, καθώς και την ελεύθερη έξοδο και είσοδο σ’ αυτήν. Τέτοιου περιεχομένου περιοριστικά μέτρα είναι δυνατόν να επιβληθούν μόνο ως παρεπόμενη ποινή με απόφαση ποινικού δικαστηρίου, σε εξαιρετικές περιπτώσεις ανάγκης και μόνο για την πρόληψη αξιόποινων πράξεων, όπως νόμος ορίζει.
**5. Καθένας έχει δικαίωμα στην προστασία της υγείας και της γενετικής του ταυτότητας. Νόμος ορίζει τα σχετικά με την προστασία κάθε προσώπου έναντι των βιοϊατρικών παρεμβάσεων.
2. Όλοι όσοι βρίσκονται στην Eλληνική Eπικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους, χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων. Eξαιρέσεις επιτρέπονται στις περιπτώσεις που προβλέπει το διεθνές δίκαιο.
Aπαγορεύεται η έκδοση αλλοδαπού που διώκεται για τη δράση του υπέρ της ελευθερίας.
3. H προσωπική ελευθερία είναι απαραβίαστη. Kανένας δεν καταδιώκεται ούτε συλλαμβάνεται ούτε φυλακίζεται ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο περιορίζεται, παρά μόνο όταν και όπως ορίζει ο νόμος.
**4. Απαγορεύονται ατομικά διοικητικά μέτρα που περιορίζουν σε οποιονδήποτε Έλληνα την ελεύθερη κίνηση ή εγκατάσταση στη Χώρα, καθώς και την ελεύθερη έξοδο και είσοδο σ’ αυτήν. Τέτοιου περιεχομένου περιοριστικά μέτρα είναι δυνατόν να επιβληθούν μόνο ως παρεπόμενη ποινή με απόφαση ποινικού δικαστηρίου, σε εξαιρετικές περιπτώσεις ανάγκης και μόνο για την πρόληψη αξιόποινων πράξεων, όπως νόμος ορίζει.
**5. Καθένας έχει δικαίωμα στην προστασία της υγείας και της γενετικής του ταυτότητας. Νόμος ορίζει τα σχετικά με την προστασία κάθε προσώπου έναντι των βιοϊατρικών παρεμβάσεων.
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
0 αφήστε ήσυχο τον Αξιωματικό των Ενόπλων Δυνάμεών μας γιατί ο καιρός γάρ εγγύς κ θα "ΜΑΣ" χρειαστεi...!!!
Σαν δεν ντρέπεστε όλοι σας , περιμένατε δηλαδή ένα "παιδί" να κάνει κάποιο λάθος για να αμαυρώσετε την σχολή ευελπίδων κ το γενικό κλίμα? γινόσαστε ή δεν γινόσαστε παπαγαλάκια όλων αυτών που δεν αγαπούν κ δεν θέλουν το στράτευμα...? ότι κ να έγινε έγινε σε ένα κλίμα το οποίο δεν είναι ίδιο της κοινωνίας που ζούμε...εκεί εκπαιδεύονται μελλοντικοί ΣΩΤΗΡΕΣ-ΗΓΕΤΕΣ-ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ...μήπως κ αυτό είναι λάθος...? ε τότε βγάλτε την Ευελπίδων στο mega κ ονομάστε την Starting Fire With an Ice ...!!!
κ διάφορα "sites" που μας τοι παίζουν Πατριώτες να το βουλώσουν από εδώ κ πέρα παλιολαμόγια όλοι...άκου εκεί θα ψάξουν να βρούν κ πότε πρωτογάμησε ο Εύελπις για να βρουν κάτι κακό...άκους εκεί πήγε ο πατέρας για να σώσει,τι να σώσει βρέ...?
ένα παιδί είναι το οποίο έκανε αυτό που θεώρησε σωστό...ΓΙΑΤΙ να πάρει τόσο έκταση...?
Ξεχάστε το κ αφήστε ήσυχο τον Αξιωματικό των Ενόπλων Δυνάμεών μας γιατί ο καιρός γάρ εγγύς κ θα "ΜΑΣ" χρειαστεi...!!!
κ διάφορα "sites" που μας τοι παίζουν Πατριώτες να το βουλώσουν από εδώ κ πέρα παλιολαμόγια όλοι...άκου εκεί θα ψάξουν να βρούν κ πότε πρωτογάμησε ο Εύελπις για να βρουν κάτι κακό...άκους εκεί πήγε ο πατέρας για να σώσει,τι να σώσει βρέ...?
ένα παιδί είναι το οποίο έκανε αυτό που θεώρησε σωστό...ΓΙΑΤΙ να πάρει τόσο έκταση...?
Ξεχάστε το κ αφήστε ήσυχο τον Αξιωματικό των Ενόπλων Δυνάμεών μας γιατί ο καιρός γάρ εγγύς κ θα "ΜΑΣ" χρειαστεi...!!!
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011
0 "Οι Έλληνες μπορούν να μας πάρουν και τα σώβρακα" ...!!!
Τα είπε ντόμπρα και σταράτα ο Γερμανός οικονομολόγος Albrecht Ritschl, ο οποίος αναφέρθηκε στην Ελλάδα και τις πολεμικές αποζημιώσεις σε συνέντευξή του στο περιοδικό Spiegel. Διαβάστε τι είπε για τις πολεμικές αποζημιώσεις και την αμαρτωλή Γερμανία
Ο Γερμανός οικονομολόγος Albrecht Ritschl, παραχωρώντας συνέντευξη στο Spiegel χαρακτήρισε την Γερμανία ως τον μεγαλύτερο αμαρτωλό του 20ου αιώνα ενώ τόνισε πως "η Ελλάδα μπορεί να μας πάρει ακόμα και τα σώβρακα" εάν διεκδικούσε η χώρα μας τις πολεμικές αποζημιώσεις.
Μάλιστα σημείωσε πως αν έκανε κάτι τέτοιο τότε η Γερμανία θα αντιμετώπιζε πολύ σοβαρά προβλήματα, καθώς το οικονομικό της θαύμα οφείλεται στην μη διεκδίκηση πολεμικών αποζημιώσεων από τις ΗΠΑ για τους δύο Παγκόσμιους Πολέμους.
Η Γερμανία έχει χρεοκοπήσει τουλάχιστον τρεις φορές κατά την διάρκεια του προηγούμενου αιώνα, σημειώνει μεταξύ άλλων ο οικονομολόγος.
Όσον αφορά την Ελλάδα , ο καθηγητής είπε πως "είναι φυσικό επόμενο η Γερμανία να πληρώσει τα περισσότερα από τα χρήματα που οι πιστωτές έχουν δανείσει στην χώρα μας, καθώς το οικονομικό θαύμα της Γερμανίας, όπως λέει, βασίζεται στη μη πληρωμή των αποζημιώσεων".
Τόνισε δε πως "οι Έλληνες ξέρουν τα εχθρικά άρθρα στα γερμανικά ΜΜΕ πολύ καλά. Αν η διάθεση των Ελλήνων γίνει πολύ πιο επιθετική, μπορεί να αναβιώσουν οι παλιές διεκδικήσεις, αρχίζοντας από την Ελλάδα, και αν η Γερμανία ποτέ αναγκαστεί να πληρώσει, θα μας "πάρουν ακόμη και τα σώβρακα".
"Θα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες να εξυγιάνουμε την Ελλάδα με τα λεφτά μας".
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011
0 Ιδρυτική Διακήρυξη ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ...!!!
Ελληνίδες, Έλληνες
Διανύουμε ήδη σαν χώρα δύο σχεδόν αιώνες ελεύθερου βίου.
Χρονικό διάστημα στο οποίο συντελέστηκαν ιστορικά για το Έθνος γεγονότα.
Στο πέρασμα του χρόνου αυτού, η Πατρίδα μας, με θυσίες των παιδιών της, ευτύχησε να αποκτήσει τη θέση που της αρμόζει μέσα στο φυσικό της χώρο, την Ευρώπη και να γίνει σεβαστή στη διεθνή κοινότητα, ξεπερνώντας τις μελανές περιόδους της Ιστορίας της, που κυρίως οφείλονταν στην διχόνοια και τον διχασμό.
Τις τελευταίες όμως δεκαετίες, είμαστε όλοι μάρτυρες της σταδιακής αποδόμησης αρχών, αξιών, ιδανικών και θεσμών.
Το Σύνταγμα καταστρατηγείται βάναυσα, ερμηνευόμενο κατά το δοκούν και ανάλογα με τα συμφέροντα της εκάστοτε κυβέρνησης.
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας το τελευταίο προπύργιο της διαφύλαξης των δημοκρατικών θεσμών και της τήρησης του Συντάγματος, από κεφαλή του κράτους έχει μετατραπεί σε...
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011
0 ΕΛΛΑΣ...Αυτή τη χώρα πάνε να ξεπουλήσουν για 340 δις...!!!
- Για όσους δεν γνωρίζουν τι θα πει Έλληνας και Ελλάδα που "τάχα" πάει για φούντο....
1. Είμαστε μια χώρα που ελέγχει μια χερσαία και θαλάσσια έκταση όση είναι η Γερμανία και η Αυστρία μαζί (450.000 τετρ. χιλιόμετρα), αφού εκτεινόμαστε από την Αδριατική ως τις ακτές του Λιβάνου (περιλαμβανομένης της Κύπρου μας) και από το τριεθνές στον Έβρο ως ανοιχτά της Λιβύης. Θέλεις ΔΥO ώρες ταξίδι με το αεροπλάνο για να πας από το πιο δυτικό (Κέρκυρα) στο πιο ανατολικό άκρο του Ελλαδικού χώρου (Λάρνακα).
Σαν να πετάς δηλαδή από τις Βρυξέλλες προς τη Μασσαλία.
2. Στον κόσμο ζουν συνολικά 17.000.000 Ελλαδίτες, Κύπριοι, Βορειοηπειρώτες, Κωνσταντινουπολίτες, Ίμβριοι, Τενέδιοι κλπ.
3. Είμαστε 2οι στον κόσμο σε
3. Είμαστε 2οι στον κόσμο σε
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011
0 Επιστολή μιας 24χρονης προς τους πολιτικούς: Κύριοι δεν θέλουμε φαντάσματα αλλά όνειρα...!!!
Σε απάντηση όσων θέλουν μια νεολαία αμέτοχη στο παζάρι του μέλλοντος της, τους παραθέτω το mail που έστειλε στο ΠΙΝΑΚΙΟ μια 24χρονη αναγνώστρια μας από τη Θεσσαλονίκη. Η νεαρή απευθυνόμενη σε αυτούς εξηγεί τι θέλει από τους πολιτικούς και δηλώνει παρούσα στους χαλεπούς καιρούς προσδίνοντας μια νότα αισιοδοξίας στο μαύρο φόντο που ζούμε. Ακολουθεί η επιστολή της ΜΣ:
Κύριοι,
Δε χρειαζόμαστε σωτήρες, χρειαζόμαστε κάποιοι να κάνουν σωστά την δουλειά τους. Δε χρειαζόμαστε ήρωες, χρειαζόμαστε ανθρώπους. Δε χρειαζόμαστε πρόσωπα χρειαζόμαστε Πολιτικούς Θεσμούς. Δε χρειαζόμαστε πολιτικούς, χρειαζόμαστε Πολιτική. Δε χρειαζόμαστε λόγια κ αριθμούς, χρειαζόμαστε σεβασμό κ ειλικρίνεια. Δε χρειαζόμαστε ηγέτες, χρειαζόμαστε κράτος. Δε χρειαζόμαστε όπλα, χρειαζόμαστε εντιμότητα. Δε χρειαζόμαστε δόξα, χρειαζόμαστε έργα. Δε χρειαζόμαστε «συναδέλφους Βουλευτές», χρειαζόμαστε συμπολίτες. Δε χρειαζόμαστε λόγια, χρειαζόμαστε δουλειές. Δε χρειαζόμαστε εικόνα, χρειαζόμαστε ψωμί. Δε χρειαζόμαστε βία, χρειαζόμαστε ηθικές αξίες. Δε χρειαζόμαστε συναίνεση, χρειαζόμαστε ενότητα. Δε χρειαζόμαστε υποσχέσεις, χρειαζόμαστε να ζήσουμε !!!! δε χρειαζόμαστε προδότες, χρειαζόμαστε αγωνιστές. Δε χρειαζόμαστε κοκόρια, χρειαζόμαστε δικό μας αχυρώνα. Δε χρειαζόμαστε φαντάσματα, χρειαζόμαστε όνειρα, χρειαζόμαστε μέλλον. Δε χρειαζόμαστε το ατομικό, χρειαζόμαστε το συλλογικό. Δε χρειαζόμαστε χρώματα, χρειαζόμαστε πατρίδα.
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011
0 «ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥΣ»...!!!
Αυτό καταγγέλλει το δίκτυο των Ασσυρίων «Assyrian International News Agency»: Οι Έλληνες βουλευτές ουδέποτε ψήφισαν τις τουρκικές γενοκτονίες εις βάρους τους. Μία ανάλυση κόλαφος όχι για τους Τούρκους, αλλά κυρίως για τους Έλληνες βουλευτές.
Ενώ η ανάλυση ξεκινά βασισμένη σε ιστορικά γεγονότα και αποτρόπαιες πράξεις που διέπραξαν οι Τούρκοι κατά τη διάρκεια του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου εις βάρος των Αρμενίων, Ασσυρίων και Ελλήνων καταλήγει στο ανεξήγητο για εκείνους ερώτημα:
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
0 Η προφητεία ενός Ναζί πριν 66 χρόνια (απίστευτη πρόβλεψη για το μέλλον που ζούμε) ...!!!
Πριν δείτε το παρακάτω θέμα θα σας παρακαλούσα να αναρωτηθείτε: Είμαι Έλληνας γιατί έτσι μου δίδαξαν να είμαι...? Ή το νιώθω σε κάθε ανάσα μου ,σε κάθε χτύπο της καρδιάς μου,σε κάθε σκέψη για το αύριο...?
Ψάχνοντας στο παρελθόν μπορεί να βρεις το μέλλον...
Ένα κείμενο που γράφτηκε το 1995 από τον Μάριο Πλωρίτη..
Δείτε το...
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011
0 Ανακοίνωση Γ.Ε.ΕΘ.Α. για υπέρπτηση τουρκικων αεροσκαφών...!!!
ΥΠΕΡΠΤΗΣΗ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ
Ανακοινώνεται ότι σχηματισμός 2 τουρκικών μαχητικών αεροσκαφών RF-4 εισήλθε στο FIR ΑΘΗΝΩΝ στις 15:30, πραγματοποίησε υπέρπτηση στη Ν. Μεγίστη (Καστελόριζο) στα 1.000 πόδια και εξήλθε του FIR ΑΘΗΝΩΝ στις 15:31.
ΣΧΟΛΙΟ
Να σημειωθεί ότι το συμβάν έλαβε χώρα
λίγη ώρα μετά την άκουσμα της δήλωσης στην Ελληνική Βουλή ότι "Πάμε για άμεση έναρξη γεωτρήσεων νότια της Κρήτης.
Λίγες ώρες μετά από την ανακοίνωση για έρευνες στη Μεσόγειο οι Τούρκοι πέταξαν πάνω από τη Ν.Μεγίστη (Καστελόριζο)
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ ...!!!
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011
0 Κι όμως η Ελλάδα ακόμη συγκινεί...!!!
Το άρθρο στους NEW YORK TIMES, ο καθηγητής του Κολούμπια Μάρκ Μαζάουερ το έγραψε την επομένη της ψήφισης του Μεσοπρόθεσμου από την Ελληνική Βουλή.
Διαβάστε το προσεκτικά είναι συγκλονιστικό και τέτοιες φωνές τις έχει ανάγκη η δοκιμαζόμενη αυτή την περίοδο χώρα.
«Χθες, όλος ο κόσμος παρακολουθούσε την Ελλάδα καθώς το κοινοβούλιο της ψήφισε ένα διχαστικό πακέτο μέτρων λιτότητας το οποίο θα μπορούσε να έχει κρίσιμες επιπτώσεις στο παγκόσμιο οικονομικό σύστημα. Ίσως προκαλεί έκπληξη που αυτή η μικρή άκρη της χερσονήσου των Βαλκανίων συγκεντρώνει τόση προσοχή. Σκεφτόμαστε συνήθως την Ελλάδα ως την πατρίδα του...
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011
0 Σαν σήμερα η Ελληνική Σημαία υψώνετε στην Κωνσταντινούπολη...!!!
τον Νοέμβριο του 1918, η Ελληνική Σημαία υψώνετε( υπό του εθνικού μας ύμνου από την μπάντα του στόλου) στην Κωνσταντινούπολη επάνω στο θωρηκτό "Αβέρωφ" το οποίο κατάπλευσε στη Πόλη μαζί με τα αντιτορπιλικά "Πάνθηρ" και "Αετός'(4:30" στο βίντεο).
Ευχαριστώ τον Φίλο μου ΚΩΣΤΑ που δεν μας άφησε να το ξεχάσουμε...!!!
Ευχαριστώ τον Φίλο μου ΚΩΣΤΑ που δεν μας άφησε να το ξεχάσουμε...!!!
Ετικέτες
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)













